Gs 500 a WADY?
Odpowiedz do tematu

:
pootietang napisał/a:

dziwne bo u mnie to normalnie żyleta jest z tyłu, muszę uważać żeby koła nie blokowało :?

ja mam podobnie hamulec z tylu daje rade jedyne co mnie wkurza to po wymianie klocków troche piszczy jak hamuje... tzn nie odrazu jak zaczne hamowac ale jak juz sie prawie zatrzymalem...

pootietang napisał/a:

-kierownica dzielona (chociaż bardziej mi się podoba wizualnie to pozycja za kierą trochę mnie męczy)

no niestety tutaj trzeba wybrac miedzy komfortem jazdy a wygladem.. osobiscie tez mi sie wiecej dzielona PODOBA :)

pootietang napisał/a:

-średnica zawracania

to musiales miec bardzo zwrotnego motonga przedtem... ja mialem Suzuki RG 80 i w porownaniu z nim GS przy zawracaniu to jest rarytas... idzie wykrecic nawet jak jest naprawde malo miejsca i nie musze sie 10 razy poprawiac... no ale... moze sa zwrotniejsze motocykle:)

pootietang
[Usunięty]
:
Grzechu16 napisał/a:

to musiales miec bardzo zwrotnego motonga przedtem... ja mialem Suzuki RG 80 i w porownaniu z nim GS przy zawracaniu to jest rarytas... idzie wykrecic nawet jak jest naprawde malo miejsca i nie musze sie 10 razy poprawiac... no ale... moze sa zwrotniejsze motocykle:)


ten jest pierwszy ale miałem okazję się przejechać bmw 650cs i tam średnica zawracania jest o 1/3 mniejsza(wydaje mi sie że widelec jest pochylony pod większym kątem i może przez to). zapomniałbym jeszcze o tajfunie 150 i suzuki(jakieś 125 chyba) na kursie prawa jazdy, tajfun to porażka(mały choperek) a suzuki jechało sie jak na rowerze :lol:
może mi się po prostu wydaje i umiejętności brak( to dopiero pierwszy sezon ) ale ósemki na placu to chyba bym nie robił gs'em :oops: :oops: :lol:

:
Na mały promień skrętu w GS-ie jest bardzo prosty sposób. Dotyczy to zresztą innych moto o większej masie. Na zakręcie przechylasz motocykla do wewnątrz zakrętu natomiast ciało na zewnątrz. Ciężar ciała opierasz na podnóżkach. Dzięki temu mozna zawrócić na naprawdę małej przestrzeni nie do osiągniecia normalnie. Tu liczy sie po prostu technika a nie sprzęt.

Ostatnio zmieniony przez Breżniew Nie 14 Paź, 2007, w całości zmieniany 1 raz
Only TDI :) Octavia 2 FL 1,9BXE
jankees
[Usunięty]
:
Troszku nie kumam co ty powiedziałeś z tego mwynika że jak skrecasz w prawo to moto wychylasz w lewo a ciało w prawo w ta strone co skręcasz , czy tak to wygląda???

:
Popełniłem błąd , sorry już poprawiłem. Ciało na zewnątrz opierając cięzar ciała na zewnętrznym podnóżku a moto pochylasz do wewnątrz zakrętu popychając dolna rączkę kiery by zacieśnić zakręt.

Only TDI :) Octavia 2 FL 1,9BXE
pootietang
[Usunięty]
:
Breżniew napisał/a:
Ciało na zewnątrz opierając cięzar ciała na zewnętrznym podnóżku a moto pochylasz do wewnątrz zakrętu popychając dolna rączkę kiery by zacieśnić zakręt.


inaczej mówiąc tzw przeciwskręt, jest to bardzo dobra metoda i często ją stosujemy nieświadomie. jęśli chcemy coś szybko ominąć to przeciwskręt jest najlepszym rozwiązaniem bo szybciej pochylimy w ten sposób motocykl niż mielibyśmy składać ciało razem z motocyklem. niestety przy prędkościach poniżej 20km łatwo można stracić równowagę.

Aikikai
[Usunięty]
:
- przeciwskręt na obrazku.


Tutaj powyższy obrazek dostępny jest w wyższej rozdzielczości.

P.S.
Można założyć wątek o przeciwskręcie w "Technice jazdy" - jak chcecie ;) [/url]

Ostatnio zmieniony przez Aikikai Nie 14 Paź, 2007, w całości zmieniany 5 razy
jankees
[Usunięty]
:
No teraz to by sie zgadzało.

Redd
[Usunięty]
:
Co do wad to zdaje mi się, że strasznie cięzko postawić GSa na centralny podnóżek. W sumie to ważę niewiele ponad 60kg ale nawet mój ojciec (80kg i sporo silniejszy) ledwo daje radę. Fazerkę (bez owiewek) udało mi się postawić dosyć łatwo... Coś jest na rzeczy! Może macie jakieś swoje sposoby? :)

:
kurde to jak to jest... ktos wczesniej pisal ze dziecinnie latwo GSa mozna postawic na stopke centralna.... moze masz jakas pokrzywioną albo cos ?

cygan
[Usunięty]
:
Dziecinnie łatwi go postawić.No chyba że ktoś łapie za kierownicę i prubuje szarpać do tyłu.Kompletna porażka.Ja staje koło moto deptam nogą na centralną ,lewa ręka na lewej rączce kierownicy a prawa ciągne jednocześnie moto za ramę (pod kranikiem)Moto samo wskakuje.Może ktoś zna inny łatwiejszy sposób?

pootietang
[Usunięty]
:
cygan napisał/a:
No chyba że ktoś łapie za kierownicę i prubuje szarpać do tyłu.


heh, ja tak na początku próbowałem póki mnie kumpel nie nauczył :lol: :lol:

lewą ręką za lewą manętę, prawą za tylny uchwyt, prawa noga na centralną. nie ciągnę, nie pcham tylko całym ciężarem ciała staję na nóżce.

Redd
[Usunięty]
:
:oops: chyba powinienem założyć osobny temat w dziale "pomoc dla młotów" - zamiast zapytać jak to zrobić poprawnie stwierdziłem że coś nie tak jest z motocyklem :P Nie mogę się doczekać kiedy wypróbuję ten sposób, (na razie mam koło odkręcone) bo do tej pory prosiłem kumpla (ja ciągnąłem za kierę a on za uchwyt pasażera :D )

:
e tam nie ma się czym przejmować... ja narazie też nie mam żadnej wprawy z korzystania ze stopki centralnej gdyż u mnie w moto była krzywa i odkręciłem ją zeby ją wyprostowac i pospawac... takze jak ją zamontuje na pewno tez sobie nie dam rady pierwszy raz zeby moto na nią ustawić :)

:
heheh miałem to samo
ciagnąłem szarpałem i nic
koleś podszedł pokazał i teraz juz sam wskakuje

Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.