Gs 500 a WADY?
Odpowiedz do tematu

Szeryf
[Usunięty]
: Gs 500 a WADY?
A no właśnie. Czy Gska ma jakieś wady? Jeśli tak to prosze posiadaczy o podzielenie się poglądami na ten temat. :)

:
jak dla mnie jedyna hmm wada jaka dostrzeglem to brak chlodzenia cieczą albo chociaz wentylatora... grzeje sie jak cholera:)

CincinCM
[Usunięty]
:
Wszystko ma swoje wady i zalety. Ta suzuka nie jest bardzo skomplikowanym motocyklem, dla niektórych jest to wadą, a dla innych zaletą.

Mnie w tym motorze wkurza kranik, jak musze zmienić na RES. W innych motocyklach, nawet starszych są fajne przełączniki i jest to w trakcie jazdy dużo prostsze. Ale to każdy ma swoje przyzwyczajenia. Dla Ciebie nie musi to być wada.

FoX
[Usunięty]
:
nie ma wad.. i temat można zamknąć :P

Szeryf
[Usunięty]
:
FoX napisał/a:
nie ma wad.. i temat można zamknąć :P

Czy aby na pewno? A kanapa która jest obita zbyt śliskim materiałem nie stanowi problemu?Hmm...

:
Szeryf napisał/a:
FoX napisał/a:
nie ma wad.. i temat można zamknąć :P

Czy aby na pewno? A kanapa która jest obita zbyt śliskim materiałem nie stanowi problemu?Hmm...


teraz osobiscie moge potwierdzic ze nie:) mam juz praktyke jako kierowca i pasazer GSa:) opieram sie na baku jak zawsze jedzie sie super tak samo jak trzymasz pasazera:)

milowski
[Usunięty]
:
Dla mnie wadą jest to, że podczas jazdy zsuwam się w stronę baku, no i wiecie coś się gniecie :) , choć można się do tego przyzwyczaić.

cygan
[Usunięty]
:
Dla mnie udręką są dziwne dżwieki wydobywające sie z silnika.Jakby MOTOR miał sie zaraz rozpaść.Tak gs-y ponoć już mają.Pod tym względm jestem trochę pedantyczny.Jak w aucie coś dzwoniło to zaraz to robiłem bo mnie krew zalewała.Całe szczęście po założeniu kasku i odkręceniu objawy zanikają :D :D a na szum nie ma co się skarżyć. :wink:

kikon18
[Usunięty]
:
śliskie siedzenie, własnie podczas jakiegoś hamowanie zsuwam się na bak :/ ja kranika wogóle nie dotykam wiem nie widze w nim wady, mam cały czas otwarte paliwko. Mysle że hamulec tylny nie jest zbyt dobry, chyba że po ostatniej wymianie klocków się jeszcze nie dotarły na te stare rowki i dlatego mi tak słabo hamuje. Wiecej wad nie udało mi sie jeszcze zauważyć ( którtko posiadam Gs-a )

jankees
[Usunięty]
:
chodź bardzo żadko chamuje tylnym to zgodzę się z kolegą kikon ze tylny chamulec jest jakis lipawy.A kanapa no nie wiem może i sie ślizga ale to chyba też zalezy od spodni w jakich sie jeździ.

:
od spodni i chyba od wzrostu kierowcy.... bo zalezy czy wyzszy czy nizszy jak sie opiera na kiere jak ma nogi na podnóżkach tak mi sie wydaje ze to tez ma znaczenie

:
Mnie wkurzała praca silnika - w końcu coś z tym zacząłem robić. Powinno być ciszej. Poza tym ceny części dostępnych tylko w serwisie Suzuki przeszacowane 5-10X w stosunku do tego co są warte. Brak zamienników nawet wsrod takich dupereli jak simmeringi.
Na hamulce nie narzekam dobre klocki i nowy płyn i jest ok. kilka razy uratowały tyłek.
Kanapa owszem mogła by być lepiej wyprofilowana przy zbiorniku oraz brak schowka pod siedzeniem na drobiazgi. Ten co jest przy tylnej lampie to tylko na apteczkę i mini zestaw narzędzi. w dalsza trasę nie weźmiesz nic ponad to.
Mogli tez pomyslec o kontrolce rezerwy.

Only TDI :) Octavia 2 FL 1,9BXE
:
Breżniew napisał/a:

1)Na hamulce nie narzekam dobre klocki i nowy płyn i jest ok. kilka razy uratowały tyłek.
2)Kanapa owszem mogła by być lepiej wyprofilowana przy zbiorniku oraz
3)brak schowka pod siedzeniem na drobiazgi.


1) ja w sumie tez ostatnio wymienialem klocki i jest wszystko oki dają rade moim zdaniem
2) hmm mi to w sumie specjalnie nie przeszkadza chociaz pasazer troche zjezdza podczas hamowania
3) tego faktycznie brakuje

zapomnialem jeszcze o tej kontrolce rezerwy... to jest naprawde wielki minus tego moto... przydala by sie jakas kontrolka... bo narazie jedyna to jest taka ze jak Ci zgaśnie znaczy ze nie masz zupy w baku:)

:
Trzeba po prostu wytrenować ręke by łatwo znajdywała kranik w czasie jazdy gdy zacznie przerywać silnik. Czasami jednak sie nie zdązy w czasie jazdy i silnik zgasnie. Zawsze staram sie nie wyjeżdzać paliwa do rezerwy tylko miec pod korek jak gdzies dalej jadę. zaleta - za 40 pln mam prawie pełny zbiornik.

Only TDI :) Octavia 2 FL 1,9BXE
:
hmmm wg mnie nie jest srasznie chociaz nie mam wielkich doświadczeń z motocyklami

ale kontrolka rezerwy mogłaby byc ale i tak resetuje licznik przy kazdym tankowaniu wem mniej wiecej ile przejade na nim także nawet na RES można jedzić non stop ... Inne porównywalne moto też nie mają tego bajeru

co do kanapy wszystko zalezy od spodni w jeansach nie latała mi dupa teraz w spdniach mam juz specjalną wstawkę anyposlizgowa zadnych problemów

co do hamulców wszystko kwesta stanu może klocki juz sie koncza albo płyn juz stary. Zauważcie że u konkurencji w tym okresie montowali bębny Tam to musi być tragedia

kazdy silnik chłodzony powietrzem ma zupelnie inną kulturę pracy niz chlodzony cieczą ....


nie bronie w zaden sposób modelu ale nie porównujmy go do moto z wyzszej półki Czytając testy i opinie w swoim kregu 500 (z CB500 i GPZ 500) i tak dobrze wypada :)

Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.