Predkosci/obroty/biegi |
Autor |
Wiadomość |
strzala [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 02 Cze, 2010
|
|
|
190 km/h to chyba mogl wyciagac na standardowych zebatkach jak sie ma 6 tys. obrotow przy 120 km/h
jak sie ma 6 tys. obr. na 6 biegu przy 100 km/h to nie ma opcji zeby na tym biegu doszedl do 190 km/h |
|
|
|
|
joeey [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 02 Cze, 2010
|
|
|
strzala napisał/a: | jak sie ma 6 tys. obr. na 6 biegu przy 100 km/h to nie ma opcji zeby na tym biegu doszedl do 190 km/h |
To ja ślepy jestem?
Nie są to żadne farmazony, że GS poleci 2 paczki... Licznikowo dobija do 190
Jeszcze dzisiaj sprawdzę dla pewności |
|
|
|
|
Irys
Model GSa: Brak moto
Wiek: 36 Dołączyła: 01 Wrz 2009 Pochwał: 12 Posty: 1105 Skąd: Szkocja
|
Wysłany: Sro 02 Cze, 2010
|
|
|
Licznikowo owszem, jadąc do Torunia miałam własnego nowego V-maxa. Zazwczaj licznik pokazywał 180 i trochę dalej.
W sobotę wskazówka pokazywała kawałek za 190-195 (nie byłam przyklejona do baku, tylko miałam dłuuugą drogę rozpędzania), obroty koło 9k.
Stosunku obrotów do prędkości i biegów jeszcze nie sprawdzałam. |
_________________
|
|
|
|
|
pubuss [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 02 Cze, 2010
|
|
|
Mój smignął licznikowo 195, rzecyzwiście pewnie ok 180 jak nie mniej było, GPS nie miałem jescze wtedy żeby sprawdzić.
200 to bujda na resorach jest. |
|
|
|
|
joeey [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 02 Cze, 2010
|
|
|
Niestety musiałem się pomylić Obroty się zgadzaja, dzisiaj dokładnie sprawdziłem. Nie potrzebnie tyle paniki narobilem |
|
|
|
|
kruk [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 03 Cze, 2010
|
|
|
|
|
|
|
|
Domin46 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 14 Cze, 2010 powiedzcie mi
|
|
|
przy prędkości maksymalnej jakie macie obroty na 5tce i 6stce.
Bo ja przykładowo wczoraj testowałem dokładnie z gps-em i przy standardowych zębatkach na 5tce mój GS osiąga maksymalnie równo 160 i ma wtedy równo 10tysięcy obrotów (5-tka).
Na 6-stce prędkość już nie wzrasta a obroty utrzymują się na 9tysięcy. Czyli już nie ma siły na większą prędkość. Czyli na 6stym biegu przy 9tys obrotów mam dokładnie 160km/h co pokrywa się z licznikiem i gpsem (w moim moto licznik o dziwno pokazuje tyle ile jest naprawdę)
Dodam, że mam moto nie zdławione i sądzę, że tym co gs jedzie te 190 to mają problem z kalibracją liczników. No chyba, że wam gs na 6-stce wchodzi na 11tysięcy obrotów, w co nie uwierzę, bo jest za słaby a wg wykresów największą moc uzyskuje przy około 9tysięcy obrotów.
Pozdrawiam,
Domin46 |
|
|
|
|
Irys
Model GSa: Brak moto
Wiek: 36 Dołączyła: 01 Wrz 2009 Pochwał: 12 Posty: 1105 Skąd: Szkocja
|
Wysłany: Pon 14 Cze, 2010
|
|
|
Domin, wyraźnie wszyscy piszą, że LICZNIKOWO mamy 190. Prędkość rzeczywista na pewno jest mniejsza - trzeba by było sprawdzać tak jak Ty, z GPSem.
Ja na 6tym biegu, przy 9-10tys obrotów miałam spokojnie licznikowe 190. |
_________________
|
|
|
|
|
Domin46 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 14 Cze, 2010 zgadza się IRYS
|
|
|
tylko mnie cały czas zastanawia, czy ja trafiłem na takiego słabego GS-a, czy coś mam nie tak. A jak jakiś sprzęt trafia w moje ręce, to chcę żeby wszystko było jak powinno. Ale moto jest ok, pali dobrze, oleju bierze minimalnie, ostatnio mu wyliczyłem 150ml na tysiąc, a ja jeżdżę dość dynamicznie.
Dla mojego Gs-a 9tysięcy obrotów na 6stym biegu to absolutny max na prostej. Do 10-ciu w życiu nie dojdzie. Nie twierdze, że ktoś swoim szybciej nie pojedzie niż ja, bo może akurat ma trochę mocniejszego. ale nie wierzę, że seryjny gs pójdzie więcej niż 175 na prostej.
Pozdrawiam,
Domin46 |
|
|
|
|
kruk [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 15 Cze, 2010
|
|
|
Ja z kolei mam moto zablokowane i max licznikowo jadę 160 na szóstce przy ok. 8 tys. obrotów (wyżej już nie wchodzi). |
Ostatnio zmieniony przez kruk Czw 08 Lip, 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Jaca [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 15 Cze, 2010
|
|
|
W prawdzie nie mam jeszcze swojej Suzi to chętnie wypowiem się na temat GPS'ów Obecnie mam Tom Tom'a i jadąc samochodem zawsze prędkość wyświetlana na GPS'ie jest mniejsza nie ważne którym samochodem jadę. najlepszym rozwiązaniem jest hamowania ale to już troszkę kosztuje.
pozdro. |
|
|
|
|
Domin46 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 16 Cze, 2010
|
|
|
Oczywiście , że hamownia jest najlepsza. Ale to, że gps zawsze pokazuje Ci niżej niż w samochodach to jest norma. Bo większość (prawie wszystkie) liczniki moto/samochodowe zawyżają w granicach 5-10%. Moje moto to taki wyjątek i ja sam się zdziwiłem, po prostu nie zawyża.
Pozdrawiam,
Domin46 |
|
|
|
|
marek75 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 26 Cze, 2010
|
|
|
Mój GS z 99r. 46 KM przy wietrze (opór) rozpędził się na równej drodze do 180 km/h licznikowych, przy 9200 obr. |
|
|
|
|
_-zak-_ [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 05 Lip, 2010
|
|
|
Czytam i nie wieże, w sobotę byłem z kolegą w Karpaczu i wracaliśmy autostradą, on zawsze mówił, że jego GS jedzie 180 km/h i koniec, ja wcześniej na swoim jechałem już 190 km/h, teraz gdy on rozpędził się na maxa dodałem gazu i przeleciałem koło niego, miałem ponad 200 km/h i wierzcie mi, że chciał jechać dalej ale mi zabrakło jaj albo przyszedł rozsądek. Moto w piątek było zabrane z warsztatu po regulacji gaźników i zaworów.
Nasz silnik ma potencjał tylko wersje oryginalne jeżdżą 160 - 180 km/h, a z większymi otworami w gaźniku pędzą nawet ponad 200 km/h. |
|
|
|
|
Domin46 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 05 Lip, 2010
|
|
|
Zak, to co dokładnie masz zmienione w tych gaźnikach????
A i zobacz mojego posta wyżej, jak masz możliwość wsadzenia gps-a w plecak z automapą i kawałek prostej dobrej drogi to podaj Vmax Twojego moto z odczytu z zapisu śladu z automapy.
Aż jestem ciekaw, o ile Twój Gs jest rzeczywiście szybszy od mojego (dla przypomnienia mój wg GPS-a idzie równo 160 i ma wtedy 10tys na 5-tce i 9tys na 6-stce).
Zębatki standard.
Pozdrawiam,
Domin46 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|