WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z odreceniem srub.
Autor Wiadomość
confused
[Usunięty]

Wysłany: Czw 25 Wrz, 2008   Problem z odręceniem śrub.

mam problem.chcialem sciagnac wydech.nie tylko tlumik caly wydech wychodzacy z slinika .zakonserwowac go troche...i zmienic jego pozycje jak zasugerowal metalbeast w sumie w czasie dzialan stracilo to waznosc.teraz problemem jest ze w ogole go zdjac nie mozna.przez 3 sruby. (sa 4 ale jedna jest inna - 13 ktora da sie odkrecic) wyglada na to ze musialy sie niezle zapiec to raz.a dwa - zdaje sie ze to byly imbusy kiedys...bo teraz sa tak wyrobione ze sie w srodku klucz kreci. nie wiem kto takie sruby zalozyl. wyglada na to ze poprzedni wlasciciel.
nie mam za bardzo pomyslu co z tym zrobic.
daje zdjecia.





z kumplem wymyslilismy ze moze mozna przyspawac - zlapac tylko na stale. do nich klucz imbusowy i potem sprobowac jakos to odkrecic...

jakies pomysly?

bo chodzi tu juz o to zeby w ogole mozna bylo je odkrecic i wymienic sruby.[/b]
 
 
midd 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38
Dołączył: 03 Lip 2008
Pochwał: 5
Posty: 951
Skąd: Gdynia
Wysłany: Czw 25 Wrz, 2008   

niestety skośni inżynierowe całego gs skrecili na imbusach i efekt własnie taki.

ja walczyłem ze śrubami od błotnika, teraz wszystkie mam na kluczyk :P

to z przyspawaniem to chyba dobry pomysł, możesz jeszcze naciąć te imbusy flexem i spróbować odkręcić płaskim wkrętakiem ale jak są tak zapieczone to spawanie pewnie będzie lepsze.

warto tez psiknąć WD-40 i zostawić na jakiś czas.
_________________
http://www.bikepics.com/members/beer4free/
 
 
 
confused
[Usunięty]

Wysłany: Pią 26 Wrz, 2008   

najgorsze jest tez to ze nie ma tam super dojscia.
wd-40 juz pryskane i to sporo...zero efektu.

dzieki.
 
 
leon 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 43
Dołączył: 01 Wrz 2007
Pochwał: 5
Posty: 1819
Skąd: Kraków
Wysłany: Pią 26 Wrz, 2008   

Dojście rzeczywiście nie za ciekawe, ale ja bym spróbował pilnikiem spiłować je trochę przerabiając na zwykłe śruby na klucz widełkowy.
_________________
http://picasaweb.google.com/leon.1981.krk
http://www.grupa-poludnie.info
 
 
 
st3fan
[Usunięty]

Wysłany: Pią 26 Wrz, 2008   

Jedna nawet jest już chyba tak spiłowana... Masakra, wszystkie wyglądają strasznie - ktoś kto tak zrobił chyba w ogóle nie myślał, albo był mocno zalany... :zdziwko:
 
 
CZOKO 


Wiek: 39
Dołączył: 12 Lip 2008
Pochwał: 1
Posty: 323
Skąd: wieś
Wysłany: Sob 27 Wrz, 2008   

Moja rada. Weź kawałek pręta i solidnie uderz młotkiem przez ten pręt kilka razy każdą śrubę (na pewno puszczą) spróbuj popuścić przecinakiem i odkręć kombinerkami a jak nie dasz rady to dop wtedy próbuj klucz przyspawać (najw jest to solidne puknięcie bez tego nawet przyspawanie może nic nie dać, że o żadnym spiłowywaniu czy nacinaniu nie wspomnę najpierw muszą puścić dopiero wtedy te dobre z resztą pomysły będą miały sens. Zamiast pukania możesz też śruby podgrzać palnikiem też puszczą) Nowe śruby daj bardzo twarde i nie dokręcaj na chama (mocno ale z czuciem) lepiej przy okazji przeglądu skontrolować czy się nie poluzowały niż dokręcić tak, że jak się jeszcze zapieką to bez takich akcji sie nie obejdzie.

POWODZONKA
 
 
metalbeast
[Usunięty]

Wysłany: Sob 27 Wrz, 2008   

a próbowałeś rozgrzać silnik ?? ? rozgrzej go i spróbuj odkręcić. Warto spróbować chociaż.

A poradziłeś sobie już z końcówką wydechu?
 
 
confused
[Usunięty]

Wysłany: Sob 27 Wrz, 2008   

CZOKO napisał/a:
Moja rada. Weź kawałek pręta i solidnie uderz młotkiem przez ten pręt kilka razy każdą śrubę (na pewno puszczą) spróbuj popuścić przecinakiem i odkręć kombinerkami a jak nie dasz rady to dop wtedy próbuj klucz przyspawać (najw jest to solidne puknięcie bez tego nawet przyspawanie może nic nie dać, że o żadnym spiłowywaniu czy nacinaniu nie wspomnę najpierw muszą puścić dopiero wtedy te dobre z resztą pomysły będą miały sens. Zamiast pukania możesz też śruby podgrzać palnikiem też puszczą) Nowe śruby daj bardzo twarde i nie dokręcaj na chama (mocno ale z czuciem) lepiej przy okazji przeglądu skontrolować czy się nie poluzowały niż dokręcić tak, że jak się jeszcze zapieką to bez takich akcji sie nie obejdzie.

POWODZONKA


dzieki.
o podgrzaniu srub tez wspomnial mechanik.bede musial sprobowac.
i oczywiscie zamierzam kupic nowe twarde sruby.tylko nie wiem czy tez imbusy czy po prostu dac normalne??

metalbeast napisał/a:
a próbowałeś rozgrzać silnik ?? ? rozgrzej go i spróbuj odkręcić. Warto spróbować chociaż.

A poradziłeś sobie już z końcówką wydechu?


i przyznam sie ze nie robilem tego wydechu jeszcze.ale zamierzam jak juz go zdejme calego przerobic.troche obnizyc bo zauwazylem ze jest wysoko i jak jade z pasazerem to stopki opieraja sie o wydech i guma na nich sie juz przypiekla.

jest super pogoda - poki co nie przeszkadza.zajme sie tym jak sie juz oziebi. poki co chce posmigac.bo boje sie ze jak rozbiore to kilka dni na to zejdzie.

dlatego jak mozesz wrzuc mi jeszcze dokladniejsze fotki z bliska Twojego wydechu.pzdr
 
 
Borzo
[Usunięty]

Wysłany: Nie 28 Paź, 2012   

Odświeżę trochę temat, bo mam ten sam problem co kolega :( Chciałem pomalować wydech, ale dwie śruby (te od środka do których jest gorszy dostęp) tak trzymają, że nie idzie ich odkręcić, próbowałem po nich pukać, psikałem WD-40, rozgrzewałem silnik ..i dalej nic :( Spawarki, ani palnika nie mam więc dospawanie imbusa, lub nagrzanie palnikiem śruby będzie troche kłopotliwe.. Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły? ..a może autor tematu sobie poradził z tym i może się podzielić jak tego dokonał?

edit: u mnie ta dziura na imbus nie jest wyrobiona i klucz siedzi normalnie.
 
 
szymonsso
[Usunięty]

Wysłany: Nie 28 Paź, 2012   

Próbowałeś na klucz imbus nałożyć jakąś rurke i wtedy kręcić? Bynajmniej u mnie tak idzie bez najmniejszego problemu.
 
 
kempes 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34
Dołączył: 23 Wrz 2008
Pochwał: 30
Posty: 1746
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Nie 28 Paź, 2012   

szymonsso napisał/a:
Próbowałeś na klucz imbus nałożyć jakąś rurke i wtedy kręcić? Bynajmniej u mnie tak idzie bez najmniejszego problemu.


Na 80% ukręci śruby. Te mocujące kolektory są poddane bardzo niekorzystnym warunkom (wilgoć, duże zmiany temp.), więc tego sposobu nie polecam.
Borzo zainwestuj w dobry klucz.
_________________
Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
 
 
lukasz86 


Model GSa: GS 500E
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 46
Skąd: PMI
Wysłany: Nie 28 Paź, 2012   

kempes napisał/a:
Borzo zainwestuj w dobry klucz.

Najlepszy firmy yato na grzechotkę (najlepiej się dopasowuje do śruby), ale najpierw podgrzej ją palnikiem (są takie małe przenośne). Postaraj się o niego, bo jak ukręcisz je to narobisz se większego kłopotu.
 
 
Borzo
[Usunięty]

Wysłany: Pon 29 Paź, 2012   

Na razie dawałem imbus i dokładałem klucz oczkowy, żeby przedłużyć ramie którym ciągnąłem, ale właśnie boję się, że ukręcę śrubę :( Gdy używałem więcej siły to było widać że główka śruby się lekko przekręca, ale gdy odpuszczałem to sie cofała.. musi być nieźle zapieczona ;/

Mam takie pytanie jeszcze, czy te śruby są wkręcone bezpośrednio w 'silnik', czy one dokręcają nakrętkę, która mocuje rure ;> ?
 
 
Jose_muerto
[Usunięty]

Wysłany: Pon 29 Paź, 2012   

dokręcają "nakrętkę" a potem wchodzą w silnik.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.