POMOCY Z GS |
Autor |
Wiadomość |
leniox16
Dołączył: 21 Lip 2018 Posty: 3 Skąd: Gubin
|
Wysłany: Sob 21 Lip, 2018 POMOCY Z GS
|
|
|
Siema!
Ostatnio jechałem na zlot i zabrakło mi paliwa więc poczekałem na kumpla który mi je przywiózł.I nastepnego dnia jak pojechałem się przejechac motor zaczął dziwnie sie zachowywac to znaczy; jechał i nagle sie zgaszał, obroty żle wchodzily nie mozna bylo go odpalic momentami (akumulator nowy) mozliwe jest że jakis syf jest po tym gdy zabrakło paliwa i teraz tydzien po zlocie obroty na wolnym biegu 4-5tys. Bede wdzieczny jesli ktos mi pomoze |
|
|
|
|
ave666
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 10 Cze 2018 Pochwał: 1 Posty: 23 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sob 21 Lip, 2018
|
|
|
Robiłeś coś już w tej sprawie? Ja bym sprawdził poziom paliwa w komorach pływakowych. |
_________________ Ja nie wiem, nie chce mi się |
|
|
|
|
leniox16
Dołączył: 21 Lip 2018 Posty: 3 Skąd: Gubin
|
Wysłany: Sob 21 Lip, 2018
|
|
|
Nie jeszcze nic z nim nie robiłem tylko jakies 3tyg były gazniniki sychronizowane bo motor był sprowadzony z niemiec gdzie długo stał i sposzczono wode z gaznikow |
|
|
|
|
studi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50 Dołączył: 08 Lis 2009 Pochwał: 236 Posty: 3561 Skąd: Słoneczna Italja
|
Wysłany: Nie 22 Lip, 2018
|
|
|
leniox16 napisał/a: | gdzie długo stał |
leniox16 napisał/a: | zabrakło mi paliwa ... motor zaczął dziwnie sie zachowywac to znaczy; jechał i nagle sie zgaszał, obroty żle wchodzily nie mozna bylo go odpalic momentami |
sam sobie odpowiedziałeś
leniox16 napisał/a: | mozliwe jest że jakis syf jest po tym gdy zabrakło paliwa |
i jeszcze jedno
leniox16 napisał/a: | motor ... długo stał i sposzczono wode z gaznikow ... jakies 3tyg były gazniniki sychronizowane |
po czymś takim zrobienie tylko synchronizacji gaźników to jakaś kpina, synchronizacja to ostatnia rzecz jaką się robi, to taka wisienka na torcie, po pierwsze normalne po takim czasie, że nie wiadomo co się dzieje w zbiorniku paliwa, jeśli woda była w gaźnikach to równie dobrze mogła być w zbiorniku, jeśli tak to wiadomo, że on skorodował, mogło całkowicie skorodować i zniszczyć filtr paliwa w smoku, więc należało co najmniej go wypłukać, ja się pytam gdzie całkowite przejrzenie układu paliwowego, gdzie demontaż smoka ze zbiornika i jego sprawdzenie i wyczyszczenie, gdzie czyszczenie i regulacja gaźników, no chutba, że nie wszystko zostało tu napisane.
Tak czy inaczej wszystko do rozłożenia, wyczyszczenia poskładania, ustawienia a na sam koniec synchronizacja gaźników, no i w tym przypadku pytanie w jakim stanie i czy zostały zmienione świece i wyczyszczony/zmieniony filtr powietrza |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________
Aprilia SR Kymco S9 GS500F K4 DL650A L2 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|