Kapitalny remont |
Autor |
Wiadomość |
m
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 06 Lis 2012 Posty: 92 Skąd: Jastrzebie zdrój
|
Wysłany: Wto 24 Paź, 2017 Kapitalny remont
|
|
|
Oddaje na zimę moto do serwisu i się zastanawiam czy przy okazji nie zlecić im wyciągniecia silnika i przeglądu i tu liczę sie z kapitalką silnika - bo nikt nie wie co sie stanie jak sie rozkreci - silnik ma juz 68000, pewnie nie był wyciągany od 1993, jak narazie sprawuje się dobrze.
I tu jest pytanie ile może mnie kosztować kapitalka silnika ?
ps. jeśli nie ten dział niech admin mnie przeniesie |
|
|
|
|
simin
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36 Dołączył: 27 Mar 2011 Pochwał: 53 Posty: 2016 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 24 Paź, 2017
|
|
|
m napisał/a: | jak narazie sprawuje się dobrze. | To po co chcesz wyciągać jak nie dzieje się nic niepokojącego?
Ile kosztuje to loteria... Wszystko zależy od zakresu.
Śmiało możesz jednak założyć że będzie to kosztowało kilka tys. zł.
Same Uszczelki to ok 500 zł, robocizna myślę że minimum 1000 zł, a to koszty które ponosisz na wstępie zanim zobaczysz czy jest coś do zrobienia. |
|
|
|
|
dymny
Model GSa: GS 500E
Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2012 Pochwał: 32 Posty: 546 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Wto 24 Paź, 2017 Re: Kapitalny remont
|
|
|
m napisał/a: | silnik ma juz 68000, pewnie nie był wyciągany od 1993, jak narazie sprawuje się dobrze.
|
Dokładnie tak jak pisze Simin
Moim zdaniem jesli silnik nie rzęzi ostatkiem sił to nie ma sensu go rozbierać "na zapas".
Lepiej zainwestować w coś co realnie przełoży się na wygodę i bezpieczeństwo jazdy np. przewody hamulcowe w oplocie, serwis zacisków hamulcowych, serwis zawieszenia przedniego + sprężyny progresywne, obszycie kanapy, świece irydowe, serwis gaźników + zestaw naprawczy i wymiana króćców ssących na nowe, wymiana przewód zapłonowych, ... |
_________________
|
|
|
|
|
xalor
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 32 Dołączył: 14 Lut 2016 Pochwał: 6 Posty: 259 Skąd: Krk
|
Wysłany: Wto 24 Paź, 2017
|
|
|
m napisał/a: | jak narazie sprawuje się dobrze. |
Brak wskazań jest przeciwwskazaniem.
A 68k to tyle co nic. |
|
|
|
|
m
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 06 Lis 2012 Posty: 92 Skąd: Jastrzebie zdrój
|
Wysłany: Wto 24 Paź, 2017
|
|
|
Tak chciałem tylko zagarnąć trochę informacji, jak już zima się zbliża.
Hamulce juz poszły w oplot
Dzieki za informacje wiec zostane przy podstawowym ustawieniu gazników |
|
|
|
|
tmi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lut 2009 Pochwał: 28 Posty: 2331 Skąd: Cz-wa
|
Wysłany: Wto 24 Paź, 2017
|
|
|
Taniej, wygodniej i mniej stresująco wyjdzie kupić drugi silnik na zapas.
Potem wnuki się ucieszą jak znajdą na strychu dziadka zapasowy silnik do jakiegoś motocykla, którym, po sprawdzeniu w google okaże się, że jeździła połowa kurierów w UK, zapasowe owiewki, zawieszenie i połowę reszty części |
_________________ Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'
Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania. |
|
|
|
|
m
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 06 Lis 2012 Posty: 92 Skąd: Jastrzebie zdrój
|
Wysłany: Sro 25 Paź, 2017
|
|
|
Wnuki to się będą dziwić że trzeba do niego cos wlac, a nie wpiać kabel w gniazdko żeby "zatankowac" |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|