Zmiana owiewek/ naked
Odpowiedz do tematu

: Zmiana owiewek/ naked
Cześć chłopcy!
Od jakiegoś czasu zastanawiam się na ściągnięciem owiewek z mojej Suzi GS500s challenge. Są w bardzo dobrym stanie, jednak motocykl przez nie jest bardzo masywny no i te owiewki jakoś mi nie leżą. (kobiecie nie przegaaadasz :P )
No i zastanawiam się czy ściągać te owiewki i kupić lampę, bawić się w to? Co jak się okaże za bardzo przeżarty na ramie? Jestem 3 właścicielką, jednak to moto z 95 roku i wiadomo, że nie będzie pod spodem jak nowy.
Chyba że jest opcja wrzucenia owiewek z młodszego kolegi 500f? Wiem, że tam jest chłodzenie cieczą- u mnie powietrzem. Jeśli jest taka opcja, po zakupie mocowań to czy się nie zagrzeje? No i czy w ogóle jest taka opcja?
Czekam na odp. Pozdrawiam i buziaki :)

:
Zobacz sobie, tu kolega niedawno przerabiał http://forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=18299

:
xalor napisał/a:
Zobacz sobie, tu kolega niedawno przerabiał http://forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=18299


xalor, ale mi chodzi tez o zmienienie owiewek na te z Fki z 2004, czy jest taka możliwość w ogóle. Bo zdjąć owiewki i zamontować lampę z nakeda to nie problem i o tym wiem. :) :) Te owiewki bym sprzedała, bo są w idealnym stanie, tylko po prostu bardziej podobają mi się te nowe...

:
alex4ndria napisał/a:
że tam jest chłodzenie cieczą

nie tam także jest chłodzenie powietrzem, a chłodnica jest chłodnicą oleju a nie cieczy chłodzącej
alex4ndria napisał/a:
No i czy w ogóle jest taka opcja?

jest ale wymaga wiercenia ramy, zmiany miski olejowej i dokupienia chłodnicy oleju jeśli nie chcesz ryzykować przegrzania, choć jeśli w obecnych się nie przegrzewał to w Fkowych także nie powinien

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
:
a czy wiesz może jaka jest szansa, że mi pomogą na DOBRYM warsztacie z tym, czy raczej odmówią? Janusze się połaszą na hajs i mi spieprzą ramę, chodzi mi o kogos konkretnego, kto się tym podejmie :P

:
Ja tak z innej beczki - ja bym nie ruszał. Piękna wersja i aż szkoda ją szpecić. Jezdzić tym, poszukać w miedzyczasie golasa i starego sprzedać w oryginale. Imho najladniejsza wersja gs na drogach. A przekładka na plastiki z nowszej wersji to juz dla mnie troche abstrakcja. Straszna szkoda :(

:
alex4ndria, nie wiem za ile kupiłaś swoje moto, ale czy zamiast przeróbki jak pisał Czecze, może bardziej ekonomiczne będzie sprzedanie obecnego GSa tak jak jest, i w to miejsce kupienie Fki, bo tak może się okazać, że koszt zakupu plastików (dwa boki, czasza, wypełnienie czaszy), uchwytów m.in. dużego stelaża, który trzeba poprzez płaskownik przyspawać do główki ramy, lampy, kierunkowskazów, lusterek, szyby, chłodnicy oleju i miski olejowej jest na tyle duże, że wraz z robocizną pokryje różnicę w cenie tych wersji.

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
:
Już nie mówiąc o tym, że idealnie prosto nowych plastików Ci nikt nie przykręci. O ingerencji w ramę nie wspominając. Ja bym chętnie przyjął zadbaną sztukę :D Poza tym, nie wiem za ile kupiłaś swój egz, ale np kumpel gs500F z 2007 w super stanie, z tłumikiem akapovica dał jakieś 7k.

:
Macie Panowie racje. Poszukałam, poszperałam i doszłam do wniosku, że sprzedam obecny i kupię po prostu Fkę zamiast niego. Na pewno ktoś będzie zainteresowany, bo nie dość, że całość w oryginale, owiewki są w bardzo dobrym stanie, to jeszcze technicznie miód malinka. Na pewno jakiś pasjonat starych i oryginalnych motocykli się połasi na takie cudo. Niestety ja nie mam serca i wolę nowsze maszyny.
Dzięki chłopaki za poradę i przegadanie! :*

:
Strasznie sie ciesze :) to jest wersja z jedną lampą z przodu?

:
Czecze, dokładnie tak :)

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.