Odpowiedz do tematu
: //del
Ostatnio zmieniony przez colt99 Pią 18 Sie, 2017, w całości zmieniany 3 razy
//del proszę o archiwum/usunięcie
Ostatnio zmieniony przez colt99 Pią 18 Sie, 2017, w całości zmieniany 3 razy
:
wersja F przerobiona na E
trochę mało fotków, ale musisz czekać na forumowych speców od oglądania fotek
i jakieś dziwne ślady widzę na dekielkach z obu stron, ale to może cień i kwestia fotki
trochę mało fotków, ale musisz czekać na forumowych speców od oglądania fotek
i jakieś dziwne ślady widzę na dekielkach z obu stron, ale to może cień i kwestia fotki
Varadero 125 --> GS500
:
Jest Sierpień 2017, badania i OC ważne do Sierpień 2018. Znaczy to normalne, że się czeka do końca terminu, robi badania i OC, następnie wystawia na sprzedaż.
To na pewno nie jest od handlarza
To na pewno nie jest od handlarza
:
Daro nie wiem po czym wnosisz, ze to była wersja F?
Ja nie widzę elementów na ramie i silniku od wersji F?
Jak dla mnie oryginalna wersja naked.
Jeśli z polskiego salonu to możesz sprawdzić historię pojazdu, jeśli sprzedający udostępni dane z dowodu rejestracyjnego. Na plus jeśli ma książkę i robione były regularnie przeglądy ( co 6 tkm ). Jeśli nie ma książki z polskiego salonu to możesz sprawdzić w dowodzie kiedy był rejestrowany. Brak adnotacji na trzeciej stronie w dowodzie "Pierwsza rejestracja w kraju" oznacza moto krajowe. Dodatkowo sprawdzasz pierwsza rejestracje na pierwszej stronie jeśli będzie rok 2004 lub 2005 (wyprzedaż starego rocznika) to moto krajowe.
"Autoalarm", ogólnie na plus jeśli jest sprawny. Czasem zdarzają się egzemplarze z uszkodzonym alarmem, czego dowiadujesz się najczęściej po kliku dniach eksploatacji. Rozładowuje aku, odcina napięcie po nagrzaniu...itd.
Ogólnie moto wygląda dobrze, ale ma:
- nieoryginalna kiere, dźwignie hamulca,
- odłączony czujnik sprzęgła (ale to detal),
- wymieniona tarczę z przodu, po tym przebiegu oryginalnej już nie ma,
- ucięte nadkole z tyłu,
- świeżo malowany tłumik, i jakoś ta puszka chromowana albo taka ładna albo świeżo zmieniana?
- przebieg 42tkm, jeśli był serwisowany zgodnie z książką (co 6 tkm ) to dobrze, jeśli nie ma wpisów od np. 20 tysięcy km to jedź z mechanikiem co by osłuchał silnik.
Sprawdź ładowanie na akumulatorze miernikiem, czasem gsy maja problemy z ładowaniem
powodzenia
pepe
Daro90 napisał/a: |
wersja F przerobiona na E |
Daro nie wiem po czym wnosisz, ze to była wersja F?
Ja nie widzę elementów na ramie i silniku od wersji F?
Jak dla mnie oryginalna wersja naked.
colt99 napisał/a: |
Na plus że Polski salon i autoalarm |
Jeśli z polskiego salonu to możesz sprawdzić historię pojazdu, jeśli sprzedający udostępni dane z dowodu rejestracyjnego. Na plus jeśli ma książkę i robione były regularnie przeglądy ( co 6 tkm ). Jeśli nie ma książki z polskiego salonu to możesz sprawdzić w dowodzie kiedy był rejestrowany. Brak adnotacji na trzeciej stronie w dowodzie "Pierwsza rejestracja w kraju" oznacza moto krajowe. Dodatkowo sprawdzasz pierwsza rejestracje na pierwszej stronie jeśli będzie rok 2004 lub 2005 (wyprzedaż starego rocznika) to moto krajowe.
"Autoalarm", ogólnie na plus jeśli jest sprawny. Czasem zdarzają się egzemplarze z uszkodzonym alarmem, czego dowiadujesz się najczęściej po kliku dniach eksploatacji. Rozładowuje aku, odcina napięcie po nagrzaniu...itd.
colt99 napisał/a: |
Coś zauważyliście niepokojącego na zdjęciach? |
Ogólnie moto wygląda dobrze, ale ma:
- nieoryginalna kiere, dźwignie hamulca,
- odłączony czujnik sprzęgła (ale to detal),
- wymieniona tarczę z przodu, po tym przebiegu oryginalnej już nie ma,
- ucięte nadkole z tyłu,
- świeżo malowany tłumik, i jakoś ta puszka chromowana albo taka ładna albo świeżo zmieniana?
- przebieg 42tkm, jeśli był serwisowany zgodnie z książką (co 6 tkm ) to dobrze, jeśli nie ma wpisów od np. 20 tysięcy km to jedź z mechanikiem co by osłuchał silnik.
Sprawdź ładowanie na akumulatorze miernikiem, czasem gsy maja problemy z ładowaniem
powodzenia
pepe
obecnie dżiksa:)
:
Uciete nadkole?
Brzmi poważnie, co to oznacza, bo ja niestety z tych co nic się nie znają
PePeMotoryzacja napisał/a: | ||||||
Daro nie wiem po czym wnosisz, ze to była wersja F? Ja nie widzę elementów na ramie i silniku od wersji F? Jak dla mnie oryginalna wersja naked.
Jeśli z polskiego salonu to możesz sprawdzić historię pojazdu, jeśli sprzedający udostępni dane z dowodu rejestracyjnego. Na plus jeśli ma książkę i robione były regularnie przeglądy ( co 6 tkm ). Jeśli nie ma książki z polskiego salonu to możesz sprawdzić w dowodzie kiedy był rejestrowany. Brak adnotacji na trzeciej stronie w dowodzie "Pierwsza rejestracja w kraju" oznacza moto krajowe. Dodatkowo sprawdzasz pierwsza rejestracje na pierwszej stronie jeśli będzie rok 2004 lub 2005 (wyprzedaż starego rocznika) to moto krajowe. "Autoalarm", ogólnie na plus jeśli jest sprawny. Czasem zdarzają się egzemplarze z uszkodzonym alarmem, czego dowiadujesz się najczęściej po kliku dniach eksploatacji. Rozładowuje aku, odcina napięcie po nagrzaniu...itd.
Ogólnie moto wygląda dobrze, ale ma: - nieoryginalna kiere, dźwignie hamulca, - odłączony czujnik sprzęgła (ale to detal), - wymieniona tarczę z przodu, po tym przebiegu oryginalnej już nie ma, - ucięte nadkole z tyłu, - świeżo malowany tłumik, i jakoś ta puszka chromowana albo taka ładna albo świeżo zmieniana? - przebieg 42tkm, jeśli był serwisowany zgodnie z książką (co 6 tkm ) to dobrze, jeśli nie ma wpisów od np. 20 tysięcy km to jedź z mechanikiem co by osłuchał silnik. Sprawdź ładowanie na akumulatorze miernikiem, czasem gsy maja problemy z ładowaniem powodzenia pepe |
Uciete nadkole?
Brzmi poważnie, co to oznacza, bo ja niestety z tych co nic się nie znają
:
Ucięte znaczy się = skrócone
Myślę, że już się trochę znasz bo kupujesz czwarty jednoślad
A tak na poważnie to nadkole służy do tego aby błoto podczas jazdy w deszczu nie zachlapało Tobie świateł, kierunków i pleców pasażera. A jak będziesz jechał trochę szybciej to i Tobie pewnie się dostanie.
Co do aspektów czystego ubrania to już osobista sprawa tych co ucinają nadkola, tak sprawa widoczności to bezpieczeństwo Twoje i innych na drodze.
Biorąc pod uwagę że seryjnej lampy, włączonej w nocy podczas jazdy w GSie prawie nie widać z odległości 150 metrów, to jeszcze jak będzie zachlapana to jadący za Tobą pojazd pewnie zobaczy cię w ostatniej chwili...itd
Tak więc ja osobiście nie jestem zwolennikiem ucinania nadkoli
Np. u naszych sąsiadów z zachodu (Niemców) nie dopuszcza się ucinania nadkoli, wręcz przeciwnie w starszych wersjach Gsów były montowane dodatkowe "przedłużki" nadkoli,
poniżej przykładowa aukcja GSa z Niemiec z takim wymogiem:
https://www.olx.pl/oferta...html#3497616676
pozdro
pepe
colt99 napisał/a: |
Uciete nadkole? |
Ucięte znaczy się = skrócone
colt99 napisał/a: |
bo ja niestety z tych co nic się nie znają |
Myślę, że już się trochę znasz bo kupujesz czwarty jednoślad
A tak na poważnie to nadkole służy do tego aby błoto podczas jazdy w deszczu nie zachlapało Tobie świateł, kierunków i pleców pasażera. A jak będziesz jechał trochę szybciej to i Tobie pewnie się dostanie.
Co do aspektów czystego ubrania to już osobista sprawa tych co ucinają nadkola, tak sprawa widoczności to bezpieczeństwo Twoje i innych na drodze.
Biorąc pod uwagę że seryjnej lampy, włączonej w nocy podczas jazdy w GSie prawie nie widać z odległości 150 metrów, to jeszcze jak będzie zachlapana to jadący za Tobą pojazd pewnie zobaczy cię w ostatniej chwili...itd
Tak więc ja osobiście nie jestem zwolennikiem ucinania nadkoli
Np. u naszych sąsiadów z zachodu (Niemców) nie dopuszcza się ucinania nadkoli, wręcz przeciwnie w starszych wersjach Gsów były montowane dodatkowe "przedłużki" nadkoli,
poniżej przykładowa aukcja GSa z Niemiec z takim wymogiem:
https://www.olx.pl/oferta...html#3497616676
pozdro
pepe
obecnie dżiksa:)
:
OC i zrobione badania to przynajmniej jakaś nadzieja, że kupuje się od poważnej osoby, a nie od jakiegoś pajaca.
Ja bym to jechał oglądać, tylko czy za te pieniądze to śmiem wątpić (nawet za te 6000), bo to gs 500, który ma 13 lat i ma tylko gmole i alarm tylko po co ten alarm bo kto by chciał kraść gs'a? żaden plus. A ta szybka to mu pasuje jak pięść do nosa nie wspominając o malowanym wydechu na... połysk?
Ja bym to jechał oglądać, tylko czy za te pieniądze to śmiem wątpić (nawet za te 6000), bo to gs 500, który ma 13 lat i ma tylko gmole i alarm tylko po co ten alarm bo kto by chciał kraść gs'a? żaden plus. A ta szybka to mu pasuje jak pięść do nosa nie wspominając o malowanym wydechu na... połysk?
:
Pepe w zasadzie wszystko powiedział więc nie ma co tu więcej dodawać, tylko jak dla mnie kiera wygląda na oryginalną, jest czarna, nie jest za szeroka więc nie wiem może zmieniana, może nie, a w kwestiach nazewnictwa, to obcięty jest "ogon" czyli błotnik, bo nadkole ja by było wycięte to by nie było tego plastiku który robi za schowek, a dokładana guma u Niemców to chlapacz i to zarówno z przodu jak i z tyłu. Przez ucięty tylny błotnik nie ma też tylnego odblasku, co przy trafieniu na upierdliwego diagnostę może się skończyć brakiem przeglądu za rok.
Sprawdził bym natomiast dowód rejestracyjny i kartę pojazdu, bo jeśli istotnie jest z polskiego salonu to może mieć wpisane 35,1 KW i żegnaj A2
Sprawdził bym natomiast dowód rejestracyjny i kartę pojazdu, bo jeśli istotnie jest z polskiego salonu to może mieć wpisane 35,1 KW i żegnaj A2
:
ok, spojrzałem w internety. Myślałem że między wersją E a F było więcej różnic, a w głowie miałem stare E kiedy jeszcze nie było F tam było więcej różnic.
Mój błąd. Zamilczę. Wiem, że nic nie wiem ...
PS. ale i tak polecam wersje F, mniej wieje i jest ładniejsza
Mój błąd. Zamilczę. Wiem, że nic nie wiem ...
PS. ale i tak polecam wersje F, mniej wieje i jest ładniejsza
Varadero 125 --> GS500
:
Ostatnio zmieniony przez colt99 Czw 17 Sie, 2017, w całości zmieniany 1 raz
//del
Ostatnio zmieniony przez colt99 Czw 17 Sie, 2017, w całości zmieniany 1 raz
:
Za artykułem ze ścigacza z 2005 roku -> https://www.scigacz.pl/Suzuki,GS500,826.html
Fabrycznie nowy K5 wersja E - 18500, wersja F - 19900, K4 na rynku wtórnym ok. 14000.
tu masz stronę cennika Suzuki Polska z 2005 roku na webarchive -> http://web.archive.org/we...:80/cennik.html
colt99 napisał/a: |
Swoją drogą, wiecie ile kosztował wtedy GS w salonie na tych wyprzedażach z 2004-05? |
Fabrycznie nowy K5 wersja E - 18500, wersja F - 19900, K4 na rynku wtórnym ok. 14000.
tu masz stronę cennika Suzuki Polska z 2005 roku na webarchive -> http://web.archive.org/we...:80/cennik.html
:
EDIT: W sumie to mam dylemat i boję sie jednak jak trafię na służbiste i nie dość że mandat dostanę to mi odholują. Chyba będę szukał jednak tych z 33-34 kW, może też trafię coś w dobrym stanie o może za 5 koła. Ale tego polecam z czystym sumieniem dla tych co mają kat. A
colt99 napisał/a: |
No, wróciłem z oględzin. Ma oryginalną kierownicę, są dwa typy po prostu. Ten błotnik jest po prostu krótszy ale normalnie zakończony z odblaskiem. Obroty nie falują, silnik naprawdę elegancko pracuje (a nie był odpalany 2 tyg.) Właścicielka ma go od 2013 (jest czwartym właścicielem) ibprzesiada się na większą pojemność ale jak już wykupiła OC i zrobiła przegląd, dziwne ale tak się wytłumaczyła . Moto pochodziło dosc długo i trochę nim gazowałem nic tam nie cieknie. Moto faktycznie ma 35,10 kW i będę nim jeździł na A2, ale jeszcze mi się nie zdarzyło trafić na upierdliwego policjanta. Sprawdziłem go na historiapojazdu.gov.pl i wszystko się zgadza. W 2014 32500 przebiegu, potem przeglądy co około 4-5k km.
Brać go za 6000? Swoją drogą, wiecie ile kosztował wtedy GS w salonie na tych wyprzedażach z 2004-05? A i mówiła, że ten tłumik już taki był "świecący", nic z nim nie robiła I zdjęcia silnika przesyłam: Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek |
:
Czarna szybka do czarnego motocykla nie pasuje?
Odpowiedz do tematu
tmi napisał/a: |
A ta szybka to mu pasuje jak pięść do nosa nie wspominając o malowanym wydechu na... połysk? |
Czarna szybka do czarnego motocykla nie pasuje?
Nie wierzę w życie pozazlotowe