GS do oceny |
Autor |
Wiadomość |
mateeeeeusz99
Model GSa: GS 500F
Dołączył: 20 Kwi 2017 Posty: 2 Skąd: augustów
|
|
|
|
|
Arcisz
Model GSa: GS 500E
Wiek: 29 Dołączył: 23 Lut 2015 Pochwał: 5 Posty: 578 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Czw 20 Kwi, 2017
|
|
|
Ten niebieski wygląda ok, nowe oponki duży plus. A z czerwonego to mało widać, lepsze zdjęcia by się przydały. No ale się ni dowiesz dopóki nie zajedziesz. |
_________________ Suzuki GS500 1998'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999' |
|
|
|
|
mateeeeeusz99
Model GSa: GS 500F
Dołączył: 20 Kwi 2017 Posty: 2 Skąd: augustów
|
Wysłany: Czw 20 Kwi, 2017
|
|
|
A na co najbardziej przy GS zwracać uwagę podczas oględzin ? Możecie coś podpowiedzieć ? |
_________________ Aprilia Sportcity 125 -> Suzuki RG 80 -> Suzuki GS 500f |
|
|
|
|
AdrianOstr
Model GSa: GS 500E
Wiek: 35 Dołączył: 22 Sie 2016 Posty: 88 Skąd: Ostrowiec/Warszawa
|
Wysłany: Pią 21 Kwi, 2017
|
|
|
W tym niebieskim to przede wszystkim na ramę bo jest pomalowana pytanie dlaczego ? A tak to standard od bezpieczeństwa: hamulce, grubość tarcz i klocków ( na tarczach jest wybita ich minimalna grubość mierzysz w rowkach o ile są ). Stan i jakość płynu hamulcowego ( im bardziej brunatny tym gorzej) oraz oleju zwłaszcza czy nie pachnie benzyną ( W GS-ach szybko robi się czarny). Napęd łańcuch a zwłaszcza stan zębatki tył. Potem opony ile jest bieżnika jaki wiek ( a nawet odwrotnie ). Następnie sprawdzasz łożysko główki ramy i zawieszenie . Lekko pchnąć potem po przednim hamulcu i bujając słuchać czy nie stuka nie puka, potem wszystkie wskazówki wskaźniki czy świecą gdy powinny i nie świecą jeśli nie powinny . Robisz wywiad co kiedy było czy są rachunki faktury względnie zużyte części. Lusterko i latarke i sięgasz gdzie wzrok nie sięga w każdą dziurę, mierzysz napięcie ładowania na i bez świateł , oraz w pełnym zakresie obrotów. Po odpaleniu słuchasz silnika ( pamiętaj jednak stuki puki to suzuki) jednak pewne rzeczy da się wysłyszeć. Potem za stery i siadasz próbujesz sprzęgło czy po powolnym puszczaniu zaczyna ruszać powoli, jeśli ruszysz samym sprzęgłem bez gazu znaczy że silnik jest w dobrej kondycji i serwisowany ( przy ruszaniu może poszarpywać ale potem powoli w miare równo już jechać). Potem jedziesz i sprawdzasz czy biegi 1,2 oraz 3 dobrze wskakują, nie wypadają przy gwałtownym dodaniu gazu, potem następne od 3 do 6 i z powrotem. Czy hamulce hamują nie szurają nie piszczą. Czy przed jazdą i po jeździe wszystko lekko chodzi nic nie kapie nic nie drapie i koniecznie jedź pierwszy aby silnik był zimny przed pierwszym odpaleniem. Sprawdź jak dymi - w przypadku gs na zimny nie pożądany kolor to czerń w innych chłodzonych cieczą to również błękit . Jeśli masz możliwość weź kogoś kto nawet jeśli się nie zna nie będzie patrzył okiem zapaleńca tylko na trzeźwo. To tak z grubsza, jest na ten temat sporo artykułów poczytaj. Wszystko co sprawdzisz zapisuj, wiem z doświadczenia że po 3 obejrzanym sprzęcie zapomina się co miało się patrzeć i co gorsza co się zobaczyło. Pamiętaj każde oszustwo sprzedającego potęguje czujność razy 10 , jednak jedna czy dwie niedoskonałości to na 20 kilka lat i tak niewiele. Następnie zgodność numerów z papierami po 3 kroć, targ kasa stół i w drogę. Powodzenia ! |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|