Suzuki GS 500 SF
Odpowiedz do tematu

:
Tak, miałem zapinkę bo nie warto znać mechaników. Mówię jednemu zakuj mi łańcuch "a nie mam czasu, sam sobie zakuj" itd. Drugi podobnie więc zamontowałem zapinkę z myślą, że podjadę do jakiegoś nieznajomego mechaniki i szybka usługa zmiana zapinki na zakówkę ale jakoś tak leciały kilometry i bum.

GS 500 SF
:
najważniejsze, że tak to się skończyło :D

:
Przecież zakuwarka kosztuje grosze to warto mieć swoją. Jak kupowałem łańcuch AFAM do varadero to w autopatrnerze zakuwarkę do kompletu kupiłem za 55zł.

Powyższy post przedstawia pogląd użytkownika w danej chwili i nie może byś wykorzystany przeciwko niemu w innym terminie oraz w innej sprawie.
:
Taka za 55 to mozna zakuc lancuch rowerowy co najwyzej. Sensowna kosztuje 300+, a to juz grosze nie sa. Ale rzeczywiscie warto zrobic zrzutke z kumplami i miec, zamiast bulic u mechanika

Honda VFR750 '94
Honda VT600 obrzyn '95
:
Zakówarka DID rok temu była po 320pln teraz ... omfg

GS 500 SF
:
Gdyby Ci przyszlo do glowy kupowac podrobke Craft Meyer za ~300, to nie polecam.
Pozyczylem to ostatnio od kumpla, omeczylem sie jak glupi i jeszcze iglice musialem dokupic, bo pekla.
Wyglada niby solidnie, a zobacz na fotce jak sie rozciaga, balem sie ze strzeli

Z "tanszych" chyba Jonnesway bym bral, ma niezle opinie

Honda VFR750 '94
Honda VT600 obrzyn '95
:
nieźle to wygląda :D ja na chwilę obecną W Gixie i Varadero mam zakute w GSce nadal zapinka ale nic tam się jej nie dzieje. Jeździć, obserwować.

GS 500 SF
:
https://allegro.pl/oferta/zakuwarka-nitownica-lancuchow-motocyklowych-afam-11955297105?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_narzedzia_pla_pmax&ev_campaign_id=17996380314

Obecnie trochę podrożała ale używam takiej i w zupełności wystarcza. Zrobiłem nią już kilka łańcuchów. Więc nie zgodzę się z tym, że tania zakuwarka nadaje się tylko do rowerów.

Powyższy post przedstawia pogląd użytkownika w danej chwili i nie może byś wykorzystany przeciwko niemu w innym terminie oraz w innej sprawie.
:
Udzielam odpowiedzi:
Tak.
1000.
2002r.
33000km.
12500pln.

GS 500 SF
:
https://youtu.be/ctLP14BeKL8?feature=shared

Gratki :super: Następca wiadra?

GS500F '05 => XL1000V '05 + GSX-R750W '92 (ex BociekPL)
:
Zostają dwa litry :D potrzebowałem motocykla do pracy. Szukałem następującego sprzętu: Suzuki. Wtrysk. GSX650F, GSR 600, Bandit 650, SV 650. Zadzwoniłem do kumla mechanika i spytałem czy nie wie nic na ten temat, a on do mnie czemu taka mała pojemność :D wiec zacząłem szukać Bandita 1250 i DLa 1000. Ten trafił się blisko wie chcąc nie chcąc BOOOM :D Servis zaczynam od jutra, podstawa sprawdzić rozrząd i zawory, zlać (niby oczywiście zmieniony) olej i filtry plus świece i klocki z tyłu, płyn chłodniczy pewnie też zleje. Domówiłem gmole Heed i wyższą szybkę ali-loster ;) bo wieje. Nie ma stopki centralnej ale chyba nie będę zakładał. Koszt nowej to 550pln alb i więcej. Jest scotoiler, termometr w miejscu korka wlewu oleju, gniazdo zapalniczki z woltomierzem i termometrem. Opony z 16 roku ale z zerowym przebiegiem. Zabawne bo Varadero też kupiłem z Michelinami Anakeen II. Był zmieniony kosz sprzęgłowy na akcji w ASO. Ogólnie mam dużo papierów z serwisów w ASO. Dodatkowy komplet zębatek i dwa komplety klocków na tył.

GS 500 SF
:
No to zajebiście. Niech śmiga bezawaryjnie ;) Czyli w garażu wszystko wróciło do normy :D 3 motki, dwa Suzuki i jedna Honda :rotfl:

GS500F '05 => XL1000V '05 + GSX-R750W '92 (ex BociekPL)
:
Gratuluję zakupu . Przebieg niski . Przy takim przebiegu wszystko powinno wyglądać jak nowe !! ! O opony się nie martw, tylną z racji tego że już jest stara możemy zjarać na zlocie :D

Człowiek to jedyna istota na ziemi która zetnie drzewo zrobi z niego papier i napisze na nim "Ratujcie drzewa"
:
Gratulacje, niezla krowka :)

A tak z ciekawosci, czemu Wiadro nie nadaje sie do pracy?

Honda VFR750 '94
Honda VT600 obrzyn '95
:
Dobre pytanie drogi Panie :D Bo Varadero zostawiam tu a DL potrzebny jest mi tam :)
DL na razie same plusy. + jest smuklejszy, + żwawszy, + lżejszy, + składniejszy (pokonywanie zakrętów) + więcej pali .... Hold Up ;) na razie baku jeszcze nie spaliłem. W porównaniu do Varadero kanapa jest węższa ale równie wygodna. Mocniej na DLu wieje ale szyba jest po prostu mniejsza ale za to po nogach ciągnie, Varadero jednak osłania nogi lepiej. DL jest troszkę niższy a środek ciężkości ma dokładnie na środku - Varadero ma chyba trochę niżej. Zegary DL ma takie średnie bym powiedział, tak są funkcjonalne i ładnie wszystko widać ale dizajn taki średni. Jest kontrolka zapiętego 6 biegu o czy nie wiedziałem. I serwis jest dużo tańszy niż Varadera np płytki zaworowe, filtry i tego typu bajery maja podobną cene ale DL koszt łańcucha rozrządu to 150sztuka a varadera około 300 sztuka (oryginał morse). Napinacze w razie "W" w ASO około 100 droższe na sztuce. Stalowy polot (hel) do viadra 1500pln a do DLa 200 oplot sprzęgła 350 przód i 150 tył (hel) a można kupić taniej np tubo i wyjdzie za niecałe 400. Ale na razie mi to nie potrzebne.

GS 500 SF
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.