Suzuki GS 500 SF
Odpowiedz do tematu

:
Teraz powinno być ok.

GS 500 SF
:
Wpadam do garażu i widzę że moto troszkę przykurzone więc pomyślałem a sprawdzę zawory. Przy przebiegu 110+ dwa wydechowe na przednim cylindrze poza skalą i jeden ssący na tylnym cylindrze na granicy limitu. Reszta w normie. Teraz tylko czekam na płytki, olej, filtry i można składać. Nie pamiętam czy któryś z kumpli zmieniał wcześniej rozrząd, muszę dopytać. Na chwilę obecną ma się dobrze, 60% zużycia. Dwa nowe oryginalne "morse" to koszt około 500pln. Na koniec sezonu znów tam zajrzę.

GS 500 SF
:
Nie wiem na co patrzę, ale wiem jedno że masz 3 tygodnie żeby motocykl wyglądał tak jak poprzednio i robił to co potrafił -> czyli jeździł ;P

GS 500E' 06 => Hornet 600' 08 => NT 1100' 23
:
Tablice dokrec ;)

Honda VFR750 '94
Honda VT600 obrzyn '95
:
Tablica przyspawana :D
Miałem mały problem podczas składania Varadero ale dałem radę.
Jak dla mnie te śruby to jakaś kpina, serwisówka mówi 10Nm a strzelają przy 7Nm
Sposób? Dokręcenie na 5Nm i dodawanie po 1Nm.

GS 500 SF
:
Jak znam życie to serwisówka zaleca żeby za każdym razem użyć nowych śrub które nie są wyciągnięte i zmęczone zmianami temperatur przez co są wytrzymalsze.

Powyższy post przedstawia pogląd użytkownika w danej chwili i nie może byś wykorzystany przeciwko niemu w innym terminie oraz w innej sprawie.
:
Śrub, podkładek i uszczelki. Po chwili robi się 500+

GS 500 SF
:
Działo się tyle, że połowy zapomniałem :D A co pamiętam ?
Pamiętam ze zabrałem brata i kumpli na Wielką Pętlę Bieszczadzką
Poskładałem GSa i wymieniłem mu akumulator - do wymiany regulator napięcia. Ładowanie 12,5/12,1
Gix dostał nowe sprzęgło (tarcze i przekładki), olej i filtr. Pierwsze 300km TRW zaleca spokojnie. O dziwo stare tarcze są ok, 4 przekładki przepalone.
Ciekawostka: W zestawie przekładek TRW jest 8 sztuk a ma być 7 i ASO mówi o 7 więc jedna została.

GS 500 SF
:
To elementy sprzęgła się wymienia? Ja widziałem jak na tych zlotach ci motocykliści to je wyginają tylko. A obok motocykle leżą porozrzucane..

:
9000 kilometrów na nowym napędzie i zapinka powiedziała "baj baj" przy 140. Do wymiany łańcuch, dystans osłony zębatki zdawczej i chyba zębatka bo musiałem jej co nieco przyjebać :) żeby odblokować napęd.

GS 500 SF
:
:przestraszony:
Za slabo zakuty?

Honda VFR750 '94
Honda VT600 obrzyn '95
:
Awaria wręcz nienaprawialna w trasie. Jak to mówią puściło najsłabsze ogniwo. Varadero mimo masy i momentu dość przewidywalnie oddaje moc. Dużo szczęścia, że to po wyjściu z zakrętu.

GS 500 SF
:
BociekPL napisał/a:
Awaria wręcz nienaprawialna w trasie. Jak to mówią puściło najsłabsze ogniwo. Varadero mimo masy i momentu dość przewidywalnie oddaje moc. Dużo szczęścia, że to po wyjściu z zakrętu.


A powiedz lepiej jak się ogarnia transport o 2 w nocy xD A tak się skojarzyło

GS 500E' 06 => Hornet 600' 08 => NT 1100' 23
:
Transport ogarnia się od 2:00 do 5:00 a laweta przyjeżdża o 5:30

GS 500 SF
:
BociekPL, miałeś łańcuch na zapinkę?
generalnie zapinki nie poleca się przy mocniejszych, większych moto :przestraszony:

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.