Odpowiedz do tematu
:
W moim przypadku owiewki w liczbie jak największej są wymagane. Chcę komfortowo tym latać.
Zumico GR 200 2011 GS 500 '95 Fazeratti FZS 600 '99
:
owiewki! dużo owiewek!
Rav napisał/a: |
Ze słyszenia wiem, że komis Armed Bike jest polecany, podobno mają dobre sprzęty i nie wciskają ciemnoty.
Mają teraz w ofercie fajną sv-kę z absem może Cię zainteresuje http://www.armedbike.pl/n...-650-n-abs.html |
owiewki! dużo owiewek!
baja bongo i do przodu
giełes pińcet eeeee -> Fazeratti FZS600 (Paszczak)
giełes pińcet eeeee -> Fazeratti FZS600 (Paszczak)
:
Jak owiewki to przejedź się Hondą VFR800Fi. Bardzo wygodna, kolega zrobił dystans Chorwacja-Kraków od strzała, co mnie bardzo przekonuje, ja na gsie zatrzymywałem się dwa razy w drodze w Bieszczady, żeby sobie rozprostować kolana. Plus przyspieszenie i gwizd kół zębatych w silniku jest niesamowite, jak startujący myśliwiec.
:
też mi polecają, ale nie wiem czy tego szukam... chciała bym coś z kierownicą turystyczną (względy zdrowotne)
baja bongo i do przodu
giełes pińcet eeeee -> Fazeratti FZS600 (Paszczak)
giełes pińcet eeeee -> Fazeratti FZS600 (Paszczak)
:
Można zamontować turystyczne podwyższenie kierownicy, na takim egzemplarzu właśnie jeździłem. Przy tym moto najbardziej obawiałem się dużej masy ale okazuje się, że jest świetne wyważona, nie czuć tego podczas jazdy. Chyba ją kupię, tylko najpierw ktoś musi odkupić ode mnie GSa
:
wystawiaj ja wczoraj sprzedałam
baja bongo i do przodu
giełes pińcet eeeee -> Fazeratti FZS600 (Paszczak)
giełes pińcet eeeee -> Fazeratti FZS600 (Paszczak)
:
Heh, wystawiłem na forum w grudniu, lecz nawet jedna osoba nie zadzwoniła się potargować. Trzeba będzie na olxa zdaje się, ale mam nieprzyjemne doświadczenia ze sprzedażą moto obcym, przyjeżdżają jakieś oszołomy, wybrzydzaja, chcą naciągnąć. Wolałbym tego uniknąć.[/b]
:
Pokaż to ogłoszenie
baja bongo i do przodu
giełes pińcet eeeee -> Fazeratti FZS600 (Paszczak)
giełes pińcet eeeee -> Fazeratti FZS600 (Paszczak)
:
A ja bym polecił jajko!
Anka Es podejżewam, że też (oczywiśćie mówimy o jego praktycznej i technicznej części)
Anka Es podejżewam, że też (oczywiśćie mówimy o jego praktycznej i technicznej części)
Suzuki GS500 1998'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
:
jajko to z wyglądu taka Multipla wśród motocykli... jest ok
baja bongo i do przodu
giełes pińcet eeeee -> Fazeratti FZS600 (Paszczak)
giełes pińcet eeeee -> Fazeratti FZS600 (Paszczak)
:
Qbol, tak jak już wcześniej zostało powiedziane F4i całkowicie odpada tak jak i jajko i inne półsporty i pełnosporty z racji pozycji za sterami, przy niskich (miejskich) prędkościach gdy nie podtrzymuje Cię pęd powietrza w dupe dostają nadgarstki i to u niektórych jest bardziej odczuwalne niż ból czterech liter po 1000 km przejechanych.
Co do SVki tu już nie jest tak tragicznie z tym odpuszczaniem gazu, to nie protoplasta czyli TL1000 gdzie trzeba było mieć cohones aby to dosiąść i ogarnąć, oczywiście moto zwalnia i to znacznie, a na niskim biegu nawet gwałtownie ale koła nie zblokujesz mimo wszystko, za to przy przyspieszaniu jest z Vki frajda, zresztą zapytaj Yaszcziego który przesiadł się z fazera i gsxra na starą SVkę.
Jeśli jednak myślisz o długich wyjazdach gdzie potrzebujesz dużo zapakować a przede wszystkim nie czuć tego, że moto przywalone jest kilogramami stafu proponuję poszukać coś bardziej turystycznego z Vką, może afryka, może trampek, duże wiadro czy nieśmiertelnego DLa są to motocykle stworzone do takich celów, oczywiście z nie Vek masz jeszcze BMW czy TDMke.
Co do SVki tu już nie jest tak tragicznie z tym odpuszczaniem gazu, to nie protoplasta czyli TL1000 gdzie trzeba było mieć cohones aby to dosiąść i ogarnąć, oczywiście moto zwalnia i to znacznie, a na niskim biegu nawet gwałtownie ale koła nie zblokujesz mimo wszystko, za to przy przyspieszaniu jest z Vki frajda, zresztą zapytaj Yaszcziego który przesiadł się z fazera i gsxra na starą SVkę.
Jeśli jednak myślisz o długich wyjazdach gdzie potrzebujesz dużo zapakować a przede wszystkim nie czuć tego, że moto przywalone jest kilogramami stafu proponuję poszukać coś bardziej turystycznego z Vką, może afryka, może trampek, duże wiadro czy nieśmiertelnego DLa są to motocykle stworzone do takich celów, oczywiście z nie Vek masz jeszcze BMW czy TDMke.
:
studi dzięki za odpowiedź. A co sądzisz o Bandicie i Fazerze?
Zumico GR 200 2011 GS 500 '95 Fazeratti FZS 600 '99
:
ja już chyba wiem... prawdopodobnie będzie to trampek
baja bongo i do przodu
giełes pińcet eeeee -> Fazeratti FZS600 (Paszczak)
giełes pińcet eeeee -> Fazeratti FZS600 (Paszczak)
:
Oba to tzw. motocykle wszechstronne ogólnego rażenia, niby szosowy ale coś tam się nim trochę pod manetką pobawisz, przy czym w bandicie zależy jeszcze jaki rocznik, starsze prawdziwy olejak nie do zdarcia, nowsze to rama, silnik, tylne plastiki, stery dzielone z GSX-F (czyli następcą jajka) jedyna różnica to w bandicie półowiewka a w GSX-F pełna owiewka jak w GS500F, czy GSX-r'ach.
IMHO bandit wydaje się ciężki w porównaniu z fazerem, nie wiem jak to wygląda na papierze, ale w naturze masz takie odczucie.
W tej klasie moto uniwersalnych masz jeszcze CBF600S (półowiewki)
Qbol napisał/a: |
A co sądzisz o Bandicie i Fazerze? |
Oba to tzw. motocykle wszechstronne ogólnego rażenia, niby szosowy ale coś tam się nim trochę pod manetką pobawisz, przy czym w bandicie zależy jeszcze jaki rocznik, starsze prawdziwy olejak nie do zdarcia, nowsze to rama, silnik, tylne plastiki, stery dzielone z GSX-F (czyli następcą jajka) jedyna różnica to w bandicie półowiewka a w GSX-F pełna owiewka jak w GS500F, czy GSX-r'ach.
IMHO bandit wydaje się ciężki w porównaniu z fazerem, nie wiem jak to wygląda na papierze, ale w naturze masz takie odczucie.
W tej klasie moto uniwersalnych masz jeszcze CBF600S (półowiewki)
:
Odpowiedz do tematu
Tylko, że cebula (za) mało mocy ma
Suzuki GS500 1998'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'