Yamaha TTR'aktor 600
Odpowiedz do tematu

:
Link nie działa :D

U nas były kiedyś łożyska... wahacza i kiwaczki... dawno i nieprawda :P
super super!! :D

Krasnal DRZ400E
------------------------------
SÓZÓCKI ll GS500F || Chądzina 600f4i '03 || Brzydal GS650F Dakar|| Jamaszka XT600 '00
:
Link poprawiony.

U mnie dwa łożyska kiwaczki są zajechane. Kilka "jeszcze znośnych", ale nie zamierzam się z tym bawić. Jak robić to porządnie. Dziś zamówiłem wszystko poza łożyskami oporowymi (zgubiłem kartkę z wymiarami :/ ).

Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
Bardzo ładny ,, koziołek '' niech daje wiele radości Powodzenia :) ;) :moto:

pawulo40
:
kempes widzę na fotach ze ręczne czyszczenie cie nie iteresuje

jawa 50
gs 500 E
FZS 600
:
Wydechu ręcznie nie dało by rady tak zrobić. Reszta ręcznie :P

Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
To jak osiągnąłeś taki efekt? Czyściłem wydechy ostatnio, ale połysku nie udało mi się uzyskać w żaden sposób.

:
Odpowiednia tarcza "piankowa" na szlifierkę kątową i wykończenie na polerce z tarczą filcową :D . Ręcznie tego nie zrobisz. Tarcza polerska musi mieć odpowiednio wysokie obroty, a siła docisku nie może być za mała. Przy polerowaniu wydechu muszę zakładać rękawice bo tak mocno się nagrzewa, że na dłuższą metę parzy w ręce.

Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
Z doświadczenia powiem tak. Kawał dobrej i ciężkiej roboty ale.
Sam tłumik jest ok świeci się jak psu j...a ale do enduro?.. :zdegustowany: rzecz gustu, co kolektorów to jeśli nie są z kwasówki (a pewnie nie są) to szkoda czasu i pracy bo po pierwszym wyjeździe w błoto będą wyglądały jak ja przed czyszczeniem, tak czy inaczej wygląd ładnie ;)

:
Dziwnie wygląda Leoś w połysku, jednak wolę fabryczne "malowanie" ;)

XR&XR&FE
:
MacGyver napisał/a:
Sam tłumik jest ok świeci się jak psu j...a ale do enduro?.. :zdegustowany:


ale czy kempes tym w teren w ogole wjedzie? bedzie sie lansil i tyle :wstyd:
nawet tam w tej Ostrodzie nie ma toru zeby poszalec :troll2:

http://na2oo.blogspot.com/
sózócki kocurrr
:
Ano fakt lans, po za tym kompost na zloty jezdzi puszką :D

Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
:
panbodzio napisał/a:
ale czy kempes tym w teren w ogole wjedzie?

Przecież ten motocykl jest o 20KM za słaby i o 50 kg za ciężki. W teren się nadaje jak GS do turystyki :troll2:

Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
Prawie dwa miesiące nie było czasu i możliwości podziałać przy moto. Na szczęście ostatnio znalazłem kilka godzin więc udało się wymienić wszystkie łożyska i uszczelnienia wahacza, kiwaczki, koła, itp. Ślizg łańcucha był już tak zużyty, że się zaczął rozpadać więc musiałem dorobić nowy. Zobaczymy jak będzie się spisywał :)




Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
i to dalej tylko pół motocykla.. :troll2:

wykonuje przeróbki motocykli.
Możliwość wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd

virtutii spawarotti Kuraś :troll2:
:
Kuraś napisał/a:
i to dalej tylko pół motocykla.. :troll2:


Dwa miesiące później i wciąż tylko pół moto :/ przez różne sprawy prace przy motocyklu musiały iść na bok. Pomimo tego kilka razy udało się coś podłubać w temacie. Efektem są:
-odmalowane dekle silnika
-odmalowany zbiornik na olej
-odmalowane drobne elementy (uchwyty mocowanie zbiornika olejowego, kopniak, dźwignia hamulca, dźwignia zmiany biegów, itd.)
-wypiaskowana i odmalowana rama pomocnicza
-podmalowana rama w miejscu gdzie buty ścierają lakier z ramy
-zamówione nowe szprychy tylnego koła
-oględziny sprzęgła, kosza sprzęgłowego, itp. przy okazji zdemontowanych dekli
-naprawiony przewód olejowy (nadpęknięte było zbrojenie zewnętrzne co groziło szybkim przetarciem przewodu więc zdecydowałem się na zakucie nowego na oryginalne końcówki - dość kosztowne ale jedyne słuszne rozwiązanie)

Dotarło również kilka paczek z częściami, które już nie mogą doczekać się montażu :D

Wiem, wiem.... Malować moto w teren?! :zdziwko: Bez sensu.... Pewnie i tak jest, jednak moto musi chociaż trochę cieszyć oko właściciela (ok, nie przesadzajmy - wystarczy, że nie będzie budziło obrzydzenia :P ).

Jeszcze sporo pracy (i kosztów niestety) przede mną. Mam nadzieję, że czasu będzie więcej bo w tym tempie moto skończę w maju :/


















Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.