Kilka pytan na temat biegow od swiezaka
Odpowiedz do tematu

:
olecki napisał/a:
Dokładnie, jeżeli chodzi o zmiane biegów w górę, to najpierw wywieramy nacisk na dzwignie i przy odpuszczeniu gazu bieg sam wchodzi :)

w dół ZAWSZE ze sprzęgłem.

bezel napisał/a:
Czasem dwójki nie wrzucę,



Bo z 1 na 2 używamy sprzęgła. Dopiero potem można bawić się bez.


Dzięki olecki za radę! Że też o tym sam nie pomyślałem :mur:

Mordkaaa ja miałem nieraz uślizg. Kwestia na jakich obrotach jedziesz.

Jeszcze co do międzygazu to tutaj mam taki problem, że jadąc np. 90km/h i zatrzymując się trzeba dawać coraz więcej gazu co przełożenie. Oczywiście nie jest to liniowe. Np. między 4 i 3 wystarczy dodać trochę gazu, natomiast między 2 i 1 sporo, chyba, że opóźni się moment redukcji. Aleeee żeby było ciekawiej bez wyświetlacza biegów nigdy nie wiem czy to już 3, 2 czy może 1 więc nie jestem w stanie ogarnąć manetki ze względu na zbyt dużą ilość zmiennych. Oczywiście nie jest tak, że każda redukcja to szarpnięcie ale do ideału sporo mi brakuje.

:
szkoda skrzyni na 1-2 bez sprzęgła, ja tak robiłem i po kilku miesiącach padła skrzynia. No ale nie moja wina że nie chciał wstawać z 2 :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Das Drone !!
:
Trzeba przejsc na diete olecki, jak z dwojki nie wstawal :D

Gs jest mocny, nauczysz sie tych biegow. Wyswietlacz to zbedny bajer, mowie z doswiadczenia. Juz bym nie kupil :D

SV 650S


Jeśli pomogłem kliknij "+" ;)
:
ja również uważam wyświetlacz za zbędny dodatek, po kilku miesiącach będziesz zmieniał z zamkniętymi oczami ;) na początek mi pomogło porównywanie prędkości z obrotami na różnych biegach.
powodzonka

:
A słuchajcie żeby nie zaśmiecać już nowym tematem. Wy też musicie tak masakrycznie kręcić GS'a żeby jako tako poszedł? Bo jak na jedynce próbuję mu trochę odwinąć to nie idzie. Po prostu zbiera się jak traktor.

:
Na prv wysłałem Ci link (bo na publicznym strach), kilka ładnych skrzyżowań, odwijany jak mogłem na ślisko. Start około 1:30

Suzuki GS500 1998'

sprzedany :(

Suzuki GSX600F 2002'

sprzedany :(
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
:
Zrobiłem ponad 6kkm GSem ale i tak nie mam wyczucia. Nie mam wyczucia tzn. muszę poświęcić część uwagi aby redukcja była płynna chociaż nawet jak się staram to nie zawsze jest tak jak powinno być. Może za mało się przykładam, może automat w samochodzie mnie rozleniwia, może sprzęgło już nie teges (za sprzęgłem przemawia fakt, że za nim rozgrzeje się to biegi zmieniam płynniej). Wiem jedno. Nigdy na 100% nie powiem na którym biegu jadę. Szczególnie teraz gdy jeździłem bez zegarów i w słuchawkach :P Więc niby coś tam tego wyczucia mam skoro było tylko trochę gorzej niż z obrotomierzem i prędkościomierzem i to na początku sezonu gdzie trzeba przywyknąć do maszyny.

:
Nie wychodzi Ci bo myslisz o tym. Trzeba sie wyluzowac :D po prostu jedz, to juz nie kurs nikt nie bedzie Cie ocenial. Jedz tak zeby czerpac najwiecej przyjemnosci. A zobaczysz ze wtedy zmiana i redukcja wyjda same :D

SV 650S


Jeśli pomogłem kliknij "+" ;)
:
A po co Ci informacja na którym biegu jesteś? Ja sie nigdy nad tym nie zastanawiam, dostosowuje po
prostu bieg/obroty do potrzeb. Jak sie okaże że szukałem 7 to trudno, jak sie okaże że w dół też już nic nie ma no to tak samo - trudno :D

Biegi to żadna filozofia i nie ma sie tutaj co nad nimi spuszczać. ( to jest wulgarne słowo? :rotfl: )


Mordka dobrze prawi, przestań sie nad tym zastanawiać, a jak coś szarpnie - nawet najlepszym sie zdarza.

Das Drone !!
:
Olecki dobrze gada, polać mu :zdrowko:

Jak na moje oko to nie jest wulgaryzm ;)

:
Szarpanie to jeszcze pół biedy. Najbardziej frustrujące jest to stukanie ze skrzyni przy redukcji. Niby robię to co trzeba, krótkie wysprzęglanie, dodanie gazu, a stuk i tak i tak się pojawia. Może jest tak jak Mordka mówił, że nie można się za bardzo skupiać. Wiadomo, że w miesiąc jazdy tak naprawdę nie będzie się kozakiem, ale trochę to denerwujące jak robisz niby to co trzeba, a wychodzi dupa :P

:
Tak jeszcze powiem że warto "posiedzieć" nad poprawną regulacją linki sprzęgła :) Prawidłowe ustawienie to ważny element komfortowej zmiany biegów i odpowiedniej pracy skrzyni :D

mniej więcej tak

https://www.youtube.com/watch?v=4bjHuC-mQP4

Das Drone !!
:
Dzięki za radę, popatrzę jak to tam u mnie wygląda, ale myślę, że to nie przez to skrzynia strzela bo zmiana w górę przebiega najczęściej bez problemów

:
Ja akurat nie mam stuków w skrzyni albo nie wiem, że mam :) Jeszcze pobawię się linką ale jak miałem ustawione wyżej to po prostu źle mi się ruszało z miejsca.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.