liqui moly
Odpowiedz do tematu

: liqui moly
Witam serdecznie.

Jeżeli to ktoś czyta to jet pasjonatem Yongtaimerów:) tak jak ja.
a ze wiek XXI to wiek chemii i super klejów do wszystkiego w rożnej postaci.
To proszę o wypowiedzi na temat serwisu starego silnika w ten sposób.


https://www.youtube.com/watch?v=zbrAoDwRzwk

I czy znacie warsztat w okolicach poznania który posiada taką maszynkę.

Jest też oczywiście sklep
można samemu kupić taką chemie i "somo się wyczyści":) potrwa to dłużnej, trzeba dolewać do benzyny.
na dodatek 2 rożne środki do czyszczenia wtryskiwaczy i do czyszczenia zaworów
dość sprzeczne z filmikiem oni leją jedna środek zamiast paliwa:) podłączają się bezpośrednio dlo listwy wtryskowej

Zapraszam do dyskusji,

jawa 50
gs 500 E
FZS 600
:
tholin85 napisał/a:
można samemu kupić taką chemie i "somo się wyczyści":) potrwa to dłużnej, trzeba dolewać do benzyny.

to drugie sobie daruj, efekt placebo tylko.
Co do pierwszego: pomaga, ale jedyne znane mi przypadki to auto z wtryskiem i LPG, gdzie benzyna nie była często używana. Umyć z nagarów SKUTECZNIE dolotu mimo dość długiego czasu działania ww. środków nigdy mi się nie udało, moze to wynikało z duzej ilości szlamu (np. słynne TFSI/FSI).
Za to bdb działa to coś dodawane do mycia nagarów z układu oleju, tylko trzeba zwracać uwagę bo z LM są dwa, bierz ten Profi coś tam

:
Zastanów się Sam czy płyn może cokolwiek naprawić :)

Mój pierwszy motocykl :) ---> http://forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=17634
:
Tu nie chodzi o naprawę. Burdzej bym to podciągną pod eksploatacje.

Jedną mi znaną opcja czyszczenia wtryskiwaczy jest ultradźwięk a np. common rail to specjalistyczny maszyną.
A zaworów przy regeneracji głowicy.

W tym wieku powstało tyle środków do czyszczenia wszelakich zabrudzę, osadów ze jestem w stanie uwierzyć ze powstał środków który czyści nagar.
Z resztą nagar na przepustnicy jest pełno filmików w internecine i gołym okiem widać jak się spłukuje. Wiec dlaczego miało by nie działać na wtryskiwaczach i zaworach.
tak jak pisze toffic, specjalistyczną maszyną która zamiast paliwa podaje środek czyszczący.
co do dodatków do paliwa jak stosuje sie regularnie to sie tak szybko nie zabrudzą.

a co do naprawy/ochrony silnika to odwieczny dylemat ceramizer
Na dole test na naszego podcziwego polonezie:)

jawa 50
gs 500 E
FZS 600
:
Po poście Tholina pomyślałem, że można by było zrobić test a propos tego ceramizera. Piszą (i mówią na filmie :hyhy: ) , że poprawia ciśnienie sprężania, poprawia dynamikę oraz zmniejsza spalanie. Na początku (w obecnym stanie motocykla) mógłbym porobić pomiary ciśnienia oraz odnotowywać spalanie, czy czas do 100km/h (przez np. najbliższe parę dni). Później np robić te testy co 200km przebiegu po zaaplikowaniu specyfiku. Jak myślicie, ma szanse taki eksperyment?

ps. przed eksperymentem bym musiał przejeździć około 500 km aby określić aktualnie średnie spalanie motocykla.

Suzuki GS500 1998'

sprzedany :(

Suzuki GSX600F 2002'

sprzedany :(
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
:
Z tego co wiem dekarbonizację można przeprowadzić dodając do dolotu...wody. Nie wiem jak to działa i czy w ogóle, ale widziałem, że paru mechaników na YT coś takiego robiło.

:
bezel napisał/a:
Z tego co wiem dekarbonizację można przeprowadzić dodając do dolotu...wody. Nie wiem jak to działa i czy w ogóle, ale widziałem, że paru mechaników na YT coś takiego robiło.

Działa, ale tylko na nagar w komorze spalania

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.