Odpowiedz do tematu
: światła w GSie
cześć. ostatnio zakupiłem GSa i zastanawiam się, czy w każdym tak jest. światło mijania włącza się same podczas przekręcenia kluczyka, a co z pozycyjnym? nie ma, czy jest jakiś inny sposób.
:
Pozycyjne włącza się z tego co pamiętam, poprzez wduszenie kluczyka w stacyjkę i przekręcenie w lewo, tak jak byś próbował zablokować kierownice.
Pozycja P to właśnie pozycyjne.
Pozycja P to właśnie pozycyjne.
GS 500E' 06 Hornet 600' 08 NT 1100' 23
:
Prawie dobrze. Pozycję włącza się przekręcając kluczyk dalej po zablokowaniu kierownicy...
Gamer napisał/a: |
Pozycyjne włącza się z tego co pamiętam, poprzez wduszenie kluczyka w stacyjkę i przekręcenie w lewo, tak jak byś próbował zablokować kierownice. |
Prawie dobrze. Pozycję włącza się przekręcając kluczyk dalej po zablokowaniu kierownicy...
:
Prawie, prawie dobrze, to o czym piszecie to nie światła pozycyjne a postojowe, w sumie żarówka ta sama, ale prawnie co innego.
A światła pozycyjne tak jak i mijania w nowszych modelach bez wyłącznika świateł w prawej manetce włączają się automatycznie po włączeniu zapłonu, w starszych wyłącznik świateł jest trzy pozycyjny - OFF -> pozycja -> mijania
simin napisał/a: | ||
Prawie dobrze. Pozycję włącza się przekręcając kluczyk dalej po zablokowaniu kierownicy... |
Prawie, prawie dobrze, to o czym piszecie to nie światła pozycyjne a postojowe, w sumie żarówka ta sama, ale prawnie co innego.
A światła pozycyjne tak jak i mijania w nowszych modelach bez wyłącznika świateł w prawej manetce włączają się automatycznie po włączeniu zapłonu, w starszych wyłącznik świateł jest trzy pozycyjny - OFF -> pozycja -> mijania
:
dzięki za pomoc, ale mam problem, ponieważ kierownice bardzo ciężko się blokuje tzn. kluczykiem trzeba wachlować dość długo żeby to przeskoczyło... macie jakieś pomysły? wolałbym na przeglądzie się nie kompromitować przy włączaniu postojowych
Junak 901 Sport -> GS500E K7
W planach (za 2 lata): R1 RN12
W planach (za 2 lata): R1 RN12
:
o ile pamiętam nigdy nie sprawdzali u mnie postojowych w żadnym moto
:
Odpowiedz do tematu
dobra znalazłem lepszą technikę i jakoś daję radę dociskać kluczyk i nie blokować przy maksymalnym skręcie tylko wachlować lekko (mimo, że ograniczniki skrętu mam w całości),