Co na drugie moto ?
Odpowiedz do tematu

: Co na drugie moto ?
Witam,

Szukam nowego motocykla na dojazdy do pracy. GS`a zmieniam ponieważ część drogi do pracy pokonuję autostradą i przy mojej wadze GS czasami wymięka :) Jeżdże częściowo w warszawskich korkach i częściowo eskpresówkami ok 100KM dziennie. Mam 183cm i ok 96-100kg wagi. Zastanawiałem się na początku nad Yamaha MT-07 bo małe i zwinne jak GS`ka ale jak usiadłem to zbyt przypominało moją suzi :) Bardziej jak rower niż motocykl :P Więc stawiałem na Kawasaki ER6n no ale jak już zacząłem patrzeć na Kawasaki to do gry dołączył hornet 2009 rok i w górę oraz Bandit 650n/s. Ale zastanawiam się czy bandit z kolei nie będzie za duży, jednak hornet jest trochę mniejszy. Co o tym sądzicie ? Co byście wybrali a może macie jeszcze jakieś propozycje ? Zależy mi na wygodzie i sprawnej jeździe w korkach - jednak to najbardziej spowalnia w codziennej jeździe.

:
Rozmiarami Bandita nie ma co sie przejmowac, w niczym nieprzeszkadza.
SV650 sobie spraw :P

Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
:
Bandit znośnie, ale już na lusterkach może być momentami słabo, tym bardziej, że skoro GS za mało, to bandit600 raczej za dużego przeskoku nie da.
Hornet w sumie spoko, sam nad nim myślałem, ale właśnie z racji miasta wybór olałem.
Zastanowiłbym się nad jakimś fazerem, może jakieś cbf600.

Dobra, co ja gadam :)

Jeśli w grę wchodzi w miarę mała kasa, a także fakt, że to moto ma być koniem roboczym (świątek, piątek, śnieg, deszcz, do roboty jechać trzeba) to wybór jest banalnie prosty.
SV650. Dojedziesz do roboty z bananem na pysku. Na autostradzie dasz mu w piec i polecisz sobie z rana dwie paczki, w korku idealnie się odnajdziesz, bo bierze z dołu, a jazda pasem motocyklowym, na lusterkach jest tym, co SV kocha najbardziej. Ze swoim pojedynczym zegarem i smukłą sylwetką czuje się trochę jak w kabinie spitfire'a. Do tego proponuję przedłużki do lusterek. Niby jesteś wtedy nieco szerszy, ale tak naprawdę lusterka wtedy są powyżej lusterek osobówek i możesz je brać nad. Gorzej z dostawczakami, ale nie można mieć wszystkiego. No i nie zapominajmy, że dzięki przedłużkom nie będziesz musiał łokcia unosić, żeby obczaić co się z tyłu dzieje ;)
Mam podobną specyfikę dojazdu do pracy. Codziennie 60km, podmiejskie drogi, A4 i wreszcie korki w centrum. Mam moją sukę od kilku sezonów i nie zmieniłbym na nic.
pozdro

:
Jeśli chodzi o fundusze to jest to sprawa drugorzędna :) Jesli chodzi o Kawasaki i MT-07 chciałem wziąć nowe z salonu więc liczę się z wydatkiem do 24 000 lub 30 000 z fakturą ale jak wiadomo im niżej tym lepiej ;)

:
łosz kurwełusz, to panie kochany, bierz księcia i biedaków o zdanie nie pytaj :D

:
mt09 ;]

Das Drone !!
:
ale o czym my tu w ogóle mówimy.
https://www.youtube.com/watch?v=pFlmITowB8Q

:
Niestety 690 podobno niewypada tak dobrze: https://www.youtube.com/watch?v=PHxJeSD1XmA
Najlepiej ogarnac troche technike jazdy na jakiejs uzywce a potem wciagnac MT09 :D

Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
:
ale to co mówi ten gość to zalety. nie moja wina, że sieroci :D

:
Ja mogę się wypowiedzieć w temacie przesiadki z gs500 na Bandita 600 więc tak różnica mocy zaledwie 30koni ale waga też spora Bandzior najcięższa 6seta podobno i tą masę było niestety czuć coś koło 220kg, ale za to spalanie bajka 5-6l:P fajnie to chodziło miałem go tylko sezon zrobiłem jakieś 4tys km, awarii żadnych, do miasta nie najgorszy do turystyki idealny siedzisz wysoko i wyprostowany, kiedyś zrobiłem traskę 300km to oprócz dupy nic mnie nie bolało:P A moc na początku po przesiadce spoko, ale po roku mi się znudziła i kupiłem CBR 929 mocy dwa razy tyle i teraz banan wgl z gęby nie schodzi. Ps. za pamięci Banditem rekord prędkości w moim przypadku 230km/h szafa do 240 jest wyskalowana:d

:
Jeżeli szukasz tylko czegoś na miasto i przelot autostradą pomyśl o fazerze 600 albo sv650. Trochę mocniejsze, dadzą frajdę na torze, a bandzior niestety ciężarna krowa i przy małych prędkościach to bardzo czuć.

Dzior jest super na dalsze dystanse, na krótsze długo się grzeje i za ciężki. Przemyśl zakup dobrze. :)

Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
:
Piotras_5 napisał/a:
bandzior niestety ciężarna krowa


już nie przesadzajmy że aż tak ciężarna :P Ale jeśli Bandit to najlepiej model GSF 650
Warta uwagi Honda CBF 600 i Suzuki SV 650.

łełek napisał/a:
łosz kurwełusz, to panie kochany, bierz księcia i biedaków o zdanie nie pytaj


Ale skoro do wydania jest dużo dużo więcej to HONDA CB 1000 R tu mocy Ci nie braknie i raczej na pewno nie poczujesz się jak na rowerze :D

:
Żarty żartami, ale nie proponujmy koledze na drugie moto litrowej cebry. Jeszcze na poważnie to weźmie :)

:
Honda CBF600

:
łełek napisał/a:
Żarty żartami, ale nie proponujmy koledze na drugie moto litrowej cebry. Jeszcze na poważnie to weźmie :)


:hyhy:

Tak na poważnie to chyba każdy wie jakie posiada umiejętności i na co może sobie pozwolić.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.