A więc, zachęcony i ja pochwale się swoim Gs'em.
Kupiony w marcu 2015. Jest to mój pierwszy "poważny" motocykl szosowy. W tym roku zrobiłem 5k km. Ale niestety już musze zakończyć ten sezon, mimo iż pogoda jest przyzwoita.
Od strony technicznej nie miałem do niego zastrzeżeń, z wyglądem nie jest już tak ciekawie
Zmiany wprowadzone przeze mnie:
- Zainstalowane gmole
- Zamonotwany wyświetlacz biegów
- Wypolerowane lagi oraz chromy
- Dodane paski na koła
- Olej Motul 5100
- Oklejone ciężarki kierownicy, pólka karbonową folią
- Odmalowana na nowo stopka centralna oraz boczna
- Troche pierdółek typu siatka na bagaż, niebieska postojówka itd
Plany zmian na zimę 2015/16:
- Stalowy oplot na przód
- Ponowne oklejenie górnej półki i clip-onów oraz ramki trzymajacej zegary na niebieski carbon
- dorobienie "stalowych" kubków na zegary
- wypolerowanie ramy lub malowanie
- zmiana kierunków na mniejsze
Odpowiedz do tematu
: Mordkowy GS
Ostatnio zmieniony przez Mordkaaa Wto 02 Sie, 2016, w całości zmieniany 2 razy
Ostatnio zmieniony przez Mordkaaa Wto 02 Sie, 2016, w całości zmieniany 2 razy
:
Ładna sztuka
:
Jeśli pomogłem kliknij "+"
Niee ogólnie był bardzo zaniedbany, poobcierany etc etc. Mi jeszcze zdarzyła sie na nim przygoda, to teraz już jest całkiem "poszkodowany". Ale zima zapowiada się pracowita wiec może coś z niego będzie Mimo wszystko dzięki
SV 650S
Jeśli pomogłem kliknij "+"
:
Powodzenia z modyfikacjach
:
Jeśli pomogłem kliknij "+"
Ma ktoś moze pomysł jak przerobić kubki zegarów ?
Pasują moze od innych modeli ?
Chcę zrobić je na stalowe, wymyśliłem dwa sposoby:
1) dwa kubki turystyczne np na kawę, dociąć na odpowiednią długość, wyciąć otwory na linki do zegarów oraz mocowanie. Miedzy metalowe kubki a ramkę zegarów dać gumowy oring. Przykręcić zegary do kubków za pomocą nakrętek "kapturkowych". Do dolnej części ramki na zegary, przyspawać/przykręcić dopasowany kawałek aluminium, aby było ładne wypełnienie między nowymi kubkami. Ale jest problem: jak zaadaptować kontrolki ? Nie dam rady wyciąć uchwytu na nie, z metalu i to przyspawać/przykręcić do ramki. Plastik z aluminium też ciężko połączyć.
2. Na stare kubki plastikowe dopasować kubki metalowe (powycinać tak jak są plastiki, aby pasowało. Wtedy będe miał kontrolki, ale będzie kawałek plastiku (ewentualnie można jakoś to pomalować). I tutaj problem też występuje mianowicie: musiałbym przedłużyć szpilki w zegarach, pytanie czy są one demontowane ? czy jakoś inaczej da sie rade je przedłużyć ?
Jak macie jakieś pomysły albo coś to dajcie znać
EDIT: robił ktoś dbkillera do oryginalnego wydechu ? Ja zakupiłem motor już z wybebeszonym środkiem i chciałbym dorobić jakiegoś dbkillera, chociażby po to żeby zmienić dźwięk. Macie jakieś wymiary ?
Pasują moze od innych modeli ?
Chcę zrobić je na stalowe, wymyśliłem dwa sposoby:
1) dwa kubki turystyczne np na kawę, dociąć na odpowiednią długość, wyciąć otwory na linki do zegarów oraz mocowanie. Miedzy metalowe kubki a ramkę zegarów dać gumowy oring. Przykręcić zegary do kubków za pomocą nakrętek "kapturkowych". Do dolnej części ramki na zegary, przyspawać/przykręcić dopasowany kawałek aluminium, aby było ładne wypełnienie między nowymi kubkami. Ale jest problem: jak zaadaptować kontrolki ? Nie dam rady wyciąć uchwytu na nie, z metalu i to przyspawać/przykręcić do ramki. Plastik z aluminium też ciężko połączyć.
2. Na stare kubki plastikowe dopasować kubki metalowe (powycinać tak jak są plastiki, aby pasowało. Wtedy będe miał kontrolki, ale będzie kawałek plastiku (ewentualnie można jakoś to pomalować). I tutaj problem też występuje mianowicie: musiałbym przedłużyć szpilki w zegarach, pytanie czy są one demontowane ? czy jakoś inaczej da sie rade je przedłużyć ?
Jak macie jakieś pomysły albo coś to dajcie znać
EDIT: robił ktoś dbkillera do oryginalnego wydechu ? Ja zakupiłem motor już z wybebeszonym środkiem i chciałbym dorobić jakiegoś dbkillera, chociażby po to żeby zmienić dźwięk. Macie jakieś wymiary ?
SV 650S
Jeśli pomogłem kliknij "+"
:
Jeśli pomogłem kliknij "+"
Dzisiaj przyszedł taki oto wyświetlacz, wraz z termometrem, zegarem i woltomierzem. Ps. kolor to żółty, na zdjęciu wydaje się zielony ale to przez światło.
Teraz pozostaje kwestiia prze-lutowania przycisków abym mógł je dać na kierownicę.
+ dodatkowo zamarzył mi się taki włącznik jak jest w samolotach, tylko nw gdzie go umieszczę
To co zostało do zrobienia:
* Kubki stalowe- jestem w trakcie poszukiwania odpowiednich o-ringów (między ramkę i zegary oraz między ramkę a kubek stalowy)
* Wymiana kierunków na mniejsze
* Oklejanie folią (niektóre części są już oklejone ale nie wszystkie)
Myślę że jak będą ferie to odrazu to ogarnę bo wszystkie części mam już w domu.
Teraz pozostaje kwestiia prze-lutowania przycisków abym mógł je dać na kierownicę.
+ dodatkowo zamarzył mi się taki włącznik jak jest w samolotach, tylko nw gdzie go umieszczę
To co zostało do zrobienia:
* Kubki stalowe- jestem w trakcie poszukiwania odpowiednich o-ringów (między ramkę i zegary oraz między ramkę a kubek stalowy)
* Wymiana kierunków na mniejsze
* Oklejanie folią (niektóre części są już oklejone ale nie wszystkie)
Myślę że jak będą ferie to odrazu to ogarnę bo wszystkie części mam już w domu.
SV 650S
Jeśli pomogłem kliknij "+"
:
ten samolotowy włącznik zostaw do nitro
Das Drone
:
Jeśli pomogłem kliknij "+"
I obowiązkowo taka naklejka xD
SV 650S
Jeśli pomogłem kliknij "+"
:
Stalowy oplot na przód polecam, jakbys chciał tanio bez przesyłki to się odezwij
P.S. dobrze półka pospawana??
P.S. dobrze półka pospawana??
:
Jeśli pomogłem kliknij "+"
Mam juz oplot, teraz tylko montaz, ale ciagle zimno a polka owszem, nie bylo to mega pekniecie, fajnie poszlo, jeszcze podkleje ją od spodu klejem, tak profilaktycznie i juz
SV 650S
Jeśli pomogłem kliknij "+"
:
Jeśli pomogłem kliknij "+"
Wszystkie elementy już prawie skompletowane, kubeczki stalowe zrobione, ogólnie jest progres Teraz pozostaje zamontować wszystko. Tutaj dwa zdjęcia elementów (po kliknięciu powiększenie), folia nie jest najlepszej jakości, trochę słabo się klei ale może nie odpadnie odrazu.
Wyczuwam wieś-tjuning no ale taki już chyba mój los
Wyczuwam wieś-tjuning no ale taki już chyba mój los
SV 650S
Jeśli pomogłem kliknij "+"
:
Według mnie ma się podobać dla właściciela. Patent fajny, może niedługo jeszcze coś wymyślisz?
Suzuki GS500 1998'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
:
Jeśli pomogłem kliknij "+"
Mam dwa pomysly, ale do nich potrzebuje jeszcze troche poszperac w necie, no i oczywiscie mam nadzieje na pogode bo jakos lepiej wtedy sie "pracuje". Teraz w sobote na poklad wejdzie oplot na przod i mysle ze jak pogoda pozwoli to beda pierwsze km w tym roku
SV 650S
Jeśli pomogłem kliknij "+"
:
Wbijaj w niedziele na Izdebki, nieoficjalne rozpoczęcie sezonu
:
Ostatnio zmieniony przez Mordkaaa Wto 02 Sie, 2016, w całości zmieniany 3 razy
Jeśli pomogłem kliknij "+"
Odpowiedz do tematu
Mała aktualizacja.
Gs dostał nowy napęd. Padło na DID + JT, szukałem czegoś ciekawszego, ale niestety albo stety, DID ma najlepszy stosunek ceny do jakosci.
Tutaj kilka fotek:
Powiedziałem że wrzucę zdjęcie jak wygląda biała felga po "nasmarowaniu" łańcucha olejem przekładniowym więc proszę
Dla porównania ta sama felga po czyszczeniu (z krzywymi paskami xD):
Wyczytałem ze niektórzy mają przy zębatce zdawczej nakrętkę jakąś, ja nie miałem nic takiego tylko zawleczkę zabezpieczającą.
Dodatkowym efektem ubocznym oleju przekładniowego, był syf przy zębatce zdawczej i to taki konkretny...
I na koniec porównanie starej i nowej zębatki:
Do Gsa wpadła jeszcze opona na przód Pilot Road, stalowy oplot na przód, te kubki stalowe oraz woltomierz wraz z zegarkiem i termometrem, niebieska szyba, trochę elementów oklejonych folią carbonową (niebieską) i obecnie próbuję zrobić coś z osłoną łańcucha. Jak będzie pogoda to trzeba wszystko wyczyścić i może zrobię jakieś zdjęcia.
Gs dostał nowy napęd. Padło na DID + JT, szukałem czegoś ciekawszego, ale niestety albo stety, DID ma najlepszy stosunek ceny do jakosci.
Tutaj kilka fotek:
Powiedziałem że wrzucę zdjęcie jak wygląda biała felga po "nasmarowaniu" łańcucha olejem przekładniowym więc proszę
Dla porównania ta sama felga po czyszczeniu (z krzywymi paskami xD):
Wyczytałem ze niektórzy mają przy zębatce zdawczej nakrętkę jakąś, ja nie miałem nic takiego tylko zawleczkę zabezpieczającą.
Dodatkowym efektem ubocznym oleju przekładniowego, był syf przy zębatce zdawczej i to taki konkretny...
I na koniec porównanie starej i nowej zębatki:
Do Gsa wpadła jeszcze opona na przód Pilot Road, stalowy oplot na przód, te kubki stalowe oraz woltomierz wraz z zegarkiem i termometrem, niebieska szyba, trochę elementów oklejonych folią carbonową (niebieską) i obecnie próbuję zrobić coś z osłoną łańcucha. Jak będzie pogoda to trzeba wszystko wyczyścić i może zrobię jakieś zdjęcia.
Ostatnio zmieniony przez Mordkaaa Wto 02 Sie, 2016, w całości zmieniany 3 razy
SV 650S
Jeśli pomogłem kliknij "+"