WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: leon
Sro 11 Mar, 2009
Szersze opony
Autor Wiadomość
Yarccom 



Wiek: 44
Dołączył: 24 Wrz 2007
Pochwał: 5
Posty: 1934
Skąd: Szczecin
Wysłany: Czw 24 Lip, 2008   

milowski napisał/a:
Obcierała troszkę, ale dało się jeździ

:zdziwko:

milowski napisał/a:
Może być problem przy nowym łańcuchu, bo wtedy koło jest bliżej środka i może bardziej ocierać. Ale w końcu się wytrze :) Jest to może 1-1,5 mm - nic groźnego

no tak przy takim czymś po co kupować nowa opone lepiej od razu używke bo tak wytrzeć sie musi a tak i taniej od razu

a jak nie to żyletką mozna podciąć Juz jeden taki tu był

szkoda słów
widze że nie popełniam błędów jadąc po kazdy swój pojazd do niemieckich sąsiadów
:]
_________________
Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany
 
 
CZOKO 


Wiek: 39
Dołączył: 12 Lip 2008
Pochwał: 1
Posty: 323
Skąd: wieś
Wysłany: Czw 24 Lip, 2008   

xxx
Ostatnio zmieniony przez CZOKO Pią 19 Wrz, 2008, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
milowski
[Usunięty]

Wysłany: Pią 25 Lip, 2008   

Byłem w serwisie Hondy (mam tam kilku znajomych), to mi mówili że opona za duża, nie wspominali nic o feldze. Ale nie mówię, że nie masz racji...
 
 
demondemidi 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 39
Dołączył: 26 Lis 2007
Pochwał: 6
Posty: 819
Skąd: Szczecin
Wysłany: Wto 29 Lip, 2008   

Aby lekko rozwiac watpliwosci... 150 wchodzi na tyl, trzeba tylko lekko przegiac wspornik tylnego hebla... przy orginalnej 110 na przodzie rzeczywiscie sprawia wrazenie duskomfortu w zakretach.. ale jak sam sie przekonalem to sa tylko pozory (fakt, lubi sie czasem w winklu poslizgnac albo stracic przyczepnosc przy zbyt ostrym ruszaniu, ale ja akurat to lubie :) ) za to po zmianie przodu na 120 (ktory wchodzi bez zadnych przerobek) w winklach robi sie prawdziwa bajka... trzeba sie tylko przyzwyczaic ze bedzie wyczowalny delikatny przeskok na tylnej oponie (w koncu 150 zalozone na 3.5" felge GS-ki zmienia lekko profil z V na U) co wzbudza w winklach watpliwosci co do tego czy nam zaraz tyl nie wyjedzie, ale jak juz sie do tego przyzwyczaisz to wchodzenie w ostre winkle z V 150-160/h staje sie czysta przyjemnoscia :) Ale zeby nie pobudzac swoja wypowiedzia niektorych maniakow teori fabryki i panow w bialych fartuszkach... MOJ SPRZET MA ZMIENIONA GEOMETRIE (przod na dole, dupa w gorze) CO NIEWATPLIWIE ZNACZNIE WPLYNELO NA KOMFORT POKONYWANIA WINKLI... :)

a tu mala czytanka dla pana tak bardzo lubiacego teorie i twierdzacego, ze szerszy kapec z tylu pogarsza trakcje...

Tires

Race rubber is readily available for the GS 500, probably because it uses the same tires as Aprillia cup bikes. On a racing GS, the front tire size is the same as stock (110-70-17). For the rear, most racers I know use a 150-60-17 (stock is 130-70-17). The fitment guide will tell you the rim is too narrow for this tire. It is, but this does not result in bead failure, even under extreme racing conditions. It does modify the profile enough so that it impossible to get all the way to the edge of the tire. If you can’t live with that, you can have your wheel widened to 4 inches by Kosman Specialties (http://www.kosman.net) for about $375, but then you won’t be legal in Supersport class. I once tried the other racing tire choice (Metzler 140-80-17) and hated it. It is taller tire than stock and a non-radial. The bike steered like a cow, flopped unpredictably into corners and felt very top heavy. When I switched to the 150 radials, I almost drove off the inside of the track because it turned so easily. Race rubber is available from Dunlop (D-207GP and D-208GP), Michelin (Pilot), Metzler (Rennsport), and Pirelli (Dragon Supercorsa) in sizes 110-70-17 and 150-60-17. The Supercorsa and Rennsport are the exact same tire with different tread patterns. This makes sense since Pirelli and Metzler are the same company. Most people at BIR have historically run Michelins or Metzlers, depending on which manufacturers were offering contingency money. The way contingency works is you use their tires, fill in the form during race registration, put their decals on your bike, and finish well in the race (usually fifth or higher), and you get certificates useable for your next tire purchase. I have ridden the Michelin Pilots and Metzler ME Z3’s back to back, and could not feel any real difference. I believe any big name race rubber will perform adequately, so go where the money is or just pick one randomly and see how you like it.

i jak tu sie teraz widza twoje teorie?? bo ten gosc lata na suce po torach... i chyba wie o czym mowi :) (az mi sie zachcialo poszukac na ten temat info z pierwszej reki :) )
_________________
Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuka jest stworzenie takiego :) ... Customizing :)

Od 28.03.2012r szczęśliwy tatuś w opcji premium ]:->
 
 
CZOKO 


Wiek: 39
Dołączył: 12 Lip 2008
Pochwał: 1
Posty: 323
Skąd: wieś
Wysłany: Sro 30 Lip, 2008   

xxx
Ostatnio zmieniony przez CZOKO Pią 19 Wrz, 2008, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
demondemidi 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 39
Dołączył: 26 Lis 2007
Pochwał: 6
Posty: 819
Skąd: Szczecin
Wysłany: Pon 04 Sie, 2008   

150 jedzie spokojnie prawie 1cm od lancucha, chyba ze widziales na gs-ie 150 ale w profilu turystycznym... a jesli chodzi o same opony, to mysle ze nie ma az tak duzej roznicy pomiedzy typowo sportowymi (torowymi) oponami a szosowymi o sportowym charakterze... jedyna roznica tkwi chyba w mieszance, ktora na droge nie moze byc taka sama jak na tor, bo opony zmienialbys co tydzien, ale ta roznica wyczowalna jest chyba tez tylko przy wchodzeniu w naprawde ciasny winkiel przy 160-170/h...
_________________
Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuka jest stworzenie takiego :) ... Customizing :)

Od 28.03.2012r szczęśliwy tatuś w opcji premium ]:->
 
 
CZOKO 


Wiek: 39
Dołączył: 12 Lip 2008
Pochwał: 1
Posty: 323
Skąd: wieś
Wysłany: Wto 05 Sie, 2008   

xxx
Ostatnio zmieniony przez CZOKO Pią 19 Wrz, 2008, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
demondemidi 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 39
Dołączył: 26 Lis 2007
Pochwał: 6
Posty: 819
Skąd: Szczecin
Wysłany: Wto 05 Sie, 2008   

no i wlasnie ta roznica wysokosci duzo zmienia w sprawie szerokosci... nie zapominaj ze gs ma felge 3.5" a oponki 150 powinno sie zakladac minimum na 4.5"... prze oponkach w profilu sportowym za duzo sie nie zmienia, ale turystyczne z racji na wysokosc bardziej poddaja sie cisnieniu powietrza i robi sie z nich balon, rozchodza sie bardziej na boki i dlatego tra o lancuch...
_________________
Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuka jest stworzenie takiego :) ... Customizing :)

Od 28.03.2012r szczęśliwy tatuś w opcji premium ]:->
 
 
CZOKO 


Wiek: 39
Dołączył: 12 Lip 2008
Pochwał: 1
Posty: 323
Skąd: wieś
Wysłany: Wto 05 Sie, 2008   

xxx

180 na 55 (gumka prawie goła ale po testach i jak b ok dostanie NEW komplecik).JPG
Plik ściągnięto 179 raz(y) 119,61 KB

Ostatnio zmieniony przez CZOKO Pią 19 Wrz, 2008, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kilo1000g
[Usunięty]

Wysłany: Nie 31 Sie, 2008   

Za pozwoleniem jeszcze chciałem się pochwalić swoim kapciem. Wcześniej jeździłem enduro i chyba coś mi po nim zostało :P . Piękna jodełka prawda :D 140/80.

DSC00469.JPG
Plik ściągnięto 88 raz(y) 56,52 KB

 
 
Cieszyn
[Usunięty]

Wysłany: Sro 25 Lut, 2009   

Specjalnie odkopuje:

Znalazłem taką przeróbkę, http://www.bikepower.net/.../gsxrwheel1.htm gdzie tylna opona razem z felgą i chyba hamulcem została wzięta z gsxr 750. Jak widać gościowi po dosć zaawansowanych przeróbkach (ale nie w kształt gs, tylko zawieszenie) udało się zmieścić opone 160 szeroką. To nie jest źle, ani dobrze, po prostu wkleiłem żeby ktoś zainteresowany miał na miejscu:)
pozdro:)
 
 
Zechowany 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39
Dołączył: 01 Lut 2009
Pochwał: 4
Posty: 447
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Sro 25 Lut, 2009   

CZOKO, a ty znowu u mnie wywolujesz lzy tym wachaczem :P
_________________
WSZYSTKIE DROGI PROWADZĄ DO OSTROWA!!!
 
 
 
Alister
[Usunięty]

Wysłany: Czw 26 Lut, 2009   

To może dorzucę swoje 3 grosze :)

Ja mam u siebie założoną 150/70/17 i mam jeszcze około 2-3mm od tego wspornika tylnego hamulca. O obudowę łańcucha też nic nie ociera. Sprzęt kupiłem już z taką oponą. Po dokładnym przyglądnięciu się temu wspornikowi stwierdzam że nie jest on idealnie prosty tylko delikatnie zakrzywiony w kształt jaki jest na znaku drogowym "zwężenie drogi" :) Jak jest w innych gsach? Macie idealnie prosty czy lekko zakrzywiony?
Zmierzyłem szerokość opony i wychodzi 148mm.

Pozdrawiam
 
 
ghostrider
[Usunięty]

Wysłany: Czw 26 Lut, 2009   

Po zakupie też mieliśmy 150/70/17. Do tej opony wspornik musi być delikatnie wygięty. 140 wchodzi bez przeróbek.

Polecam jak najszybciej zmienić tą 150 na oryginalną 130 - zupełnie inne właściwości jezdne - oczywiście o wiele lepsze, poczujesz szczególnie w zakrętach, nie trzeba używać tyle siły...

;)
 
 
Alister
[Usunięty]

Wysłany: Pią 27 Lut, 2009   

W takim razie kupię taką http://www.conti-bike.pl/...products_id=335 ( ContiTwist SM Sport - 130/70-17 M/C 62H TL/TT )
Chyba będzie dobra :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.