Przesunięty przez: leon Sro 11 Mar, 2009 |
Szersze opony |
Autor |
Wiadomość |
Yarccom
Wiek: 44 Dołączył: 24 Wrz 2007 Pochwał: 5 Posty: 1934 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 24 Lip, 2008
|
|
|
milowski napisał/a: | Obcierała troszkę, ale dało się jeździ |
milowski napisał/a: | Może być problem przy nowym łańcuchu, bo wtedy koło jest bliżej środka i może bardziej ocierać. Ale w końcu się wytrze Jest to może 1-1,5 mm - nic groźnego |
no tak przy takim czymś po co kupować nowa opone lepiej od razu używke bo tak wytrzeć sie musi a tak i taniej od razu
a jak nie to żyletką mozna podciąć Juz jeden taki tu był
szkoda słów
widze że nie popełniam błędów jadąc po kazdy swój pojazd do niemieckich sąsiadów
|
_________________ Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany |
|
|
|
|
CZOKO
Wiek: 39 Dołączył: 12 Lip 2008 Pochwał: 1 Posty: 323 Skąd: wieś
|
Wysłany: Czw 24 Lip, 2008
|
|
|
xxx |
Ostatnio zmieniony przez CZOKO Pią 19 Wrz, 2008, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
milowski [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 25 Lip, 2008
|
|
|
Byłem w serwisie Hondy (mam tam kilku znajomych), to mi mówili że opona za duża, nie wspominali nic o feldze. Ale nie mówię, że nie masz racji... |
|
|
|
|
demondemidi
Model GSa: GS 500E
Wiek: 39 Dołączył: 26 Lis 2007 Pochwał: 6 Posty: 819 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 29 Lip, 2008
|
|
|
Aby lekko rozwiac watpliwosci... 150 wchodzi na tyl, trzeba tylko lekko przegiac wspornik tylnego hebla... przy orginalnej 110 na przodzie rzeczywiscie sprawia wrazenie duskomfortu w zakretach.. ale jak sam sie przekonalem to sa tylko pozory (fakt, lubi sie czasem w winklu poslizgnac albo stracic przyczepnosc przy zbyt ostrym ruszaniu, ale ja akurat to lubie ) za to po zmianie przodu na 120 (ktory wchodzi bez zadnych przerobek) w winklach robi sie prawdziwa bajka... trzeba sie tylko przyzwyczaic ze bedzie wyczowalny delikatny przeskok na tylnej oponie (w koncu 150 zalozone na 3.5" felge GS-ki zmienia lekko profil z V na U) co wzbudza w winklach watpliwosci co do tego czy nam zaraz tyl nie wyjedzie, ale jak juz sie do tego przyzwyczaisz to wchodzenie w ostre winkle z V 150-160/h staje sie czysta przyjemnoscia Ale zeby nie pobudzac swoja wypowiedzia niektorych maniakow teori fabryki i panow w bialych fartuszkach... MOJ SPRZET MA ZMIENIONA GEOMETRIE (przod na dole, dupa w gorze) CO NIEWATPLIWIE ZNACZNIE WPLYNELO NA KOMFORT POKONYWANIA WINKLI...
a tu mala czytanka dla pana tak bardzo lubiacego teorie i twierdzacego, ze szerszy kapec z tylu pogarsza trakcje...
Tires
Race rubber is readily available for the GS 500, probably because it uses the same tires as Aprillia cup bikes. On a racing GS, the front tire size is the same as stock (110-70-17). For the rear, most racers I know use a 150-60-17 (stock is 130-70-17). The fitment guide will tell you the rim is too narrow for this tire. It is, but this does not result in bead failure, even under extreme racing conditions. It does modify the profile enough so that it impossible to get all the way to the edge of the tire. If you can’t live with that, you can have your wheel widened to 4 inches by Kosman Specialties (http://www.kosman.net) for about $375, but then you won’t be legal in Supersport class. I once tried the other racing tire choice (Metzler 140-80-17) and hated it. It is taller tire than stock and a non-radial. The bike steered like a cow, flopped unpredictably into corners and felt very top heavy. When I switched to the 150 radials, I almost drove off the inside of the track because it turned so easily. Race rubber is available from Dunlop (D-207GP and D-208GP), Michelin (Pilot), Metzler (Rennsport), and Pirelli (Dragon Supercorsa) in sizes 110-70-17 and 150-60-17. The Supercorsa and Rennsport are the exact same tire with different tread patterns. This makes sense since Pirelli and Metzler are the same company. Most people at BIR have historically run Michelins or Metzlers, depending on which manufacturers were offering contingency money. The way contingency works is you use their tires, fill in the form during race registration, put their decals on your bike, and finish well in the race (usually fifth or higher), and you get certificates useable for your next tire purchase. I have ridden the Michelin Pilots and Metzler ME Z3’s back to back, and could not feel any real difference. I believe any big name race rubber will perform adequately, so go where the money is or just pick one randomly and see how you like it.
i jak tu sie teraz widza twoje teorie?? bo ten gosc lata na suce po torach... i chyba wie o czym mowi (az mi sie zachcialo poszukac na ten temat info z pierwszej reki ) |
_________________ Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuka jest stworzenie takiego ... Customizing
Od 28.03.2012r szczęśliwy tatuś w opcji premium |
|
|
|
|
CZOKO
Wiek: 39 Dołączył: 12 Lip 2008 Pochwał: 1 Posty: 323 Skąd: wieś
|
Wysłany: Sro 30 Lip, 2008
|
|
|
xxx |
Ostatnio zmieniony przez CZOKO Pią 19 Wrz, 2008, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
demondemidi
Model GSa: GS 500E
Wiek: 39 Dołączył: 26 Lis 2007 Pochwał: 6 Posty: 819 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 04 Sie, 2008
|
|
|
150 jedzie spokojnie prawie 1cm od lancucha, chyba ze widziales na gs-ie 150 ale w profilu turystycznym... a jesli chodzi o same opony, to mysle ze nie ma az tak duzej roznicy pomiedzy typowo sportowymi (torowymi) oponami a szosowymi o sportowym charakterze... jedyna roznica tkwi chyba w mieszance, ktora na droge nie moze byc taka sama jak na tor, bo opony zmienialbys co tydzien, ale ta roznica wyczowalna jest chyba tez tylko przy wchodzeniu w naprawde ciasny winkiel przy 160-170/h... |
_________________ Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuka jest stworzenie takiego ... Customizing
Od 28.03.2012r szczęśliwy tatuś w opcji premium |
|
|
|
|
CZOKO
Wiek: 39 Dołączył: 12 Lip 2008 Pochwał: 1 Posty: 323 Skąd: wieś
|
Wysłany: Wto 05 Sie, 2008
|
|
|
xxx |
Ostatnio zmieniony przez CZOKO Pią 19 Wrz, 2008, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
demondemidi
Model GSa: GS 500E
Wiek: 39 Dołączył: 26 Lis 2007 Pochwał: 6 Posty: 819 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 05 Sie, 2008
|
|
|
no i wlasnie ta roznica wysokosci duzo zmienia w sprawie szerokosci... nie zapominaj ze gs ma felge 3.5" a oponki 150 powinno sie zakladac minimum na 4.5"... prze oponkach w profilu sportowym za duzo sie nie zmienia, ale turystyczne z racji na wysokosc bardziej poddaja sie cisnieniu powietrza i robi sie z nich balon, rozchodza sie bardziej na boki i dlatego tra o lancuch... |
_________________ Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuka jest stworzenie takiego ... Customizing
Od 28.03.2012r szczęśliwy tatuś w opcji premium |
|
|
|
|
CZOKO
Wiek: 39 Dołączył: 12 Lip 2008 Pochwał: 1 Posty: 323 Skąd: wieś
|
Wysłany: Wto 05 Sie, 2008
|
|
|
xxx
180 na 55 (gumka prawie goła ale po testach i jak b ok dostanie NEW komplecik).JPG
|
|
Plik ściągnięto 179 raz(y) 119,61 KB |
|
Ostatnio zmieniony przez CZOKO Pią 19 Wrz, 2008, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Kilo1000g [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 31 Sie, 2008
|
|
|
Za pozwoleniem jeszcze chciałem się pochwalić swoim kapciem. Wcześniej jeździłem enduro i chyba coś mi po nim zostało . Piękna jodełka prawda 140/80.
DSC00469.JPG
|
|
Plik ściągnięto 88 raz(y) 56,52 KB |
|
|
|
|
|
Cieszyn [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 25 Lut, 2009
|
|
|
Specjalnie odkopuje:
Znalazłem taką przeróbkę, http://www.bikepower.net/.../gsxrwheel1.htm gdzie tylna opona razem z felgą i chyba hamulcem została wzięta z gsxr 750. Jak widać gościowi po dosć zaawansowanych przeróbkach (ale nie w kształt gs, tylko zawieszenie) udało się zmieścić opone 160 szeroką. To nie jest źle, ani dobrze, po prostu wkleiłem żeby ktoś zainteresowany miał na miejscu:)
pozdro:) |
|
|
|
|
Zechowany
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 01 Lut 2009 Pochwał: 4 Posty: 447 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: Sro 25 Lut, 2009
|
|
|
CZOKO, a ty znowu u mnie wywolujesz lzy tym wachaczem |
_________________ WSZYSTKIE DROGI PROWADZĄ DO OSTROWA!!!
|
|
|
|
|
Alister [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 26 Lut, 2009
|
|
|
To może dorzucę swoje 3 grosze
Ja mam u siebie założoną 150/70/17 i mam jeszcze około 2-3mm od tego wspornika tylnego hamulca. O obudowę łańcucha też nic nie ociera. Sprzęt kupiłem już z taką oponą. Po dokładnym przyglądnięciu się temu wspornikowi stwierdzam że nie jest on idealnie prosty tylko delikatnie zakrzywiony w kształt jaki jest na znaku drogowym "zwężenie drogi" Jak jest w innych gsach? Macie idealnie prosty czy lekko zakrzywiony?
Zmierzyłem szerokość opony i wychodzi 148mm.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
ghostrider [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 26 Lut, 2009
|
|
|
Po zakupie też mieliśmy 150/70/17. Do tej opony wspornik musi być delikatnie wygięty. 140 wchodzi bez przeróbek.
Polecam jak najszybciej zmienić tą 150 na oryginalną 130 - zupełnie inne właściwości jezdne - oczywiście o wiele lepsze, poczujesz szczególnie w zakrętach, nie trzeba używać tyle siły...
|
|
|
|
|
Alister [Usunięty]
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|