suzuki gs550 1977r. problem paliwo |
Autor |
Wiadomość |
Domelos [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 15 Sie, 2015 suzuki gs550 1977r. problem paliwo
|
|
|
Witam
od jakiegoś czasu przywracam do stanu używalności motocykl który stoi u mnie w garażu od 10 lat wszystko już jest na miejscu, rozrząd ustawiony iskra idealna jednak mam problem z paliwem model który posiadam jest to o ile się nie mylę suzuki gs550L. Gaźniki zostały rozebrane i starannie wyczyszczone w garażu ale, wystąpił problem ponieważ nie oddają paliwa do cylindra czasem tylko jeden z czterech poda do cylindra, jedną z przyczyn może być niepoprawne założenie przewodów paliwowych i brak wytwarzanego przez to podciśnienia. Szukałem sporo w internecie ale znalazłem jedynie schemat do nowszego modelu gdzie były podwójne gaźniki.... Gdyby ktoś miał zdjęcie lub mi napisał dokładnie które wężyki pod co podłączyć byłbym olbrzymie wdzięczny z tego co wiem od paliwa jest jeden centralny dzióbek który rozprowadza po szynie paliwo jednak zostają mi jeszcze 3/4 wężyki z którymi nie wiem co zrobić który jest od podciśnienia, gdzie powinna iść reszta czy może należy zastosować jakieś trójniki. Jeżeli ktoś ma podobny model gdyby mi wysłał zdjęcie jak ma podpięte wężyki byłbym strasznie wdzięczny postaram się też w tygodniu zrobić zdjęcia skąd i jak idą te wężyki u mnie gdybyście mieli wątpliwości |
|
|
|
|
KATANA
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40 Dołączył: 06 Gru 2009 Pochwał: 58 Posty: 963 Skąd: KĘTRZYN
|
Wysłany: Nie 16 Sie, 2015
|
|
|
Czy w tym modelu moto masz gaźniki suwakowe?. Jeżeli tak to interesują ciebie dwa wężyki, znajdujące się w środku baterii pomiędzy gaźnikami. Jeden wężyk ten o większej średnicy to główny przewód paliwowy, doprowadzający paliwo do wszystkich gaźników. Natomiast wężyk o mniejszej średnicy wychodzący z króćca/korpusu trzeciego gaźnika (licząc od lewej strony silnika) jest to podciśnienie sterujące dopływem paliwa, i należy go podłączyć pod ten mniejszy krócieć wystający w kraniku. Pozostałe wężyki służą do spuszczania paliwa z komór paliwowych (4 sztuki), oraz dwa wężyki służące do odpowietrzania komór paliwowych w gaźnikach (2 sztuki).
Podłącz omówione wężyki we wskazany sposób, napełnij gaźniki paliwem ustawiając kranik na (PRI), obecność paliwa w komorach możesz sprawdzić przez chwilowe odkręcenie śrub spustowych w komorach gaźników. Jeżeli paliwo jest obecne, a pozostałe mechanizmy silnika są sprawne, możesz wykonać próbne uruchomienie. Zwróć uwagę, czy przez membranę kranika (od wspomnianego podciśnienia) nie sączy się paliwo- jeśli będzie się sączyło, świadczy to o uszkodzonej membranie w kraniku.
Za powstanie i działanie podciśnienia sterującego, odpowiedzialny jest silnik... pracujący silnik.
Piszesz że rozrząd został ustawiony, czy to znaczy że był przestawiony?.. a jesli tak, to czy wykonałeś pomiar ciśnienia sprężania? |
|
|
|
|
Domelos [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 16 Sie, 2015
|
|
|
tak rozrząd był przestawiony z powodu wymiany uszczelek głowicy oraz poddaniu głowicy regeneracji, kompresja jest i nie ma z tym problemu jedynym problemem był brak paliwa aczkolwiek kombinowałem jakby tam wszystkie podłączyć., Jednak to co piszesz by mi wyjaśniało wiele kwestii. Postaram się w najbliższym czasie zrobić tak jak napisałeś i dzięki wielkie za pomoc |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|