WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
suzuki gs550 1977r. problem paliwo
Autor Wiadomość
Domelos
[Usunięty]

  Wysłany: Sob 15 Sie, 2015   suzuki gs550 1977r. problem paliwo

Witam
od jakiegoś czasu przywracam do stanu używalności motocykl który stoi u mnie w garażu od 10 lat wszystko już jest na miejscu, rozrząd ustawiony iskra idealna jednak mam problem z paliwem model który posiadam jest to o ile się nie mylę suzuki gs550L. Gaźniki zostały rozebrane i starannie wyczyszczone w garażu ale, wystąpił problem ponieważ nie oddają paliwa do cylindra czasem tylko jeden z czterech poda do cylindra, jedną z przyczyn może być niepoprawne założenie przewodów paliwowych i brak wytwarzanego przez to podciśnienia. Szukałem sporo w internecie ale znalazłem jedynie schemat do nowszego modelu gdzie były podwójne gaźniki.... Gdyby ktoś miał zdjęcie lub mi napisał dokładnie które wężyki pod co podłączyć byłbym olbrzymie wdzięczny z tego co wiem od paliwa jest jeden centralny dzióbek który rozprowadza po szynie paliwo jednak zostają mi jeszcze 3/4 wężyki z którymi nie wiem co zrobić który jest od podciśnienia, gdzie powinna iść reszta czy może należy zastosować jakieś trójniki. Jeżeli ktoś ma podobny model gdyby mi wysłał zdjęcie jak ma podpięte wężyki byłbym strasznie wdzięczny postaram się też w tygodniu zrobić zdjęcia skąd i jak idą te wężyki u mnie gdybyście mieli wątpliwości
 
 
KATANA 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40
Dołączył: 06 Gru 2009
Pochwał: 58
Posty: 963
Skąd: KĘTRZYN
Wysłany: Nie 16 Sie, 2015   

Czy w tym modelu moto masz gaźniki suwakowe?. Jeżeli tak to interesują ciebie dwa wężyki, znajdujące się w środku baterii pomiędzy gaźnikami. Jeden wężyk ten o większej średnicy to główny przewód paliwowy, doprowadzający paliwo do wszystkich gaźników. Natomiast wężyk o mniejszej średnicy wychodzący z króćca/korpusu trzeciego gaźnika (licząc od lewej strony silnika) jest to podciśnienie sterujące dopływem paliwa, i należy go podłączyć pod ten mniejszy krócieć wystający w kraniku. Pozostałe wężyki służą do spuszczania paliwa z komór paliwowych (4 sztuki), oraz dwa wężyki służące do odpowietrzania komór paliwowych w gaźnikach (2 sztuki).

Podłącz omówione wężyki we wskazany sposób, napełnij gaźniki paliwem ustawiając kranik na (PRI), obecność paliwa w komorach możesz sprawdzić przez chwilowe odkręcenie śrub spustowych w komorach gaźników. Jeżeli paliwo jest obecne, a pozostałe mechanizmy silnika są sprawne, możesz wykonać próbne uruchomienie. Zwróć uwagę, czy przez membranę kranika (od wspomnianego podciśnienia) nie sączy się paliwo- jeśli będzie się sączyło, świadczy to o uszkodzonej membranie w kraniku.

Za powstanie i działanie podciśnienia sterującego, odpowiedzialny jest silnik... pracujący silnik.

Piszesz że rozrząd został ustawiony, czy to znaczy że był przestawiony?.. a jesli tak, to czy wykonałeś pomiar ciśnienia sprężania?
 
 
Domelos
[Usunięty]

Wysłany: Nie 16 Sie, 2015   

tak rozrząd był przestawiony z powodu wymiany uszczelek głowicy oraz poddaniu głowicy regeneracji, kompresja jest i nie ma z tym problemu jedynym problemem był brak paliwa aczkolwiek kombinowałem jakby tam wszystkie podłączyć., Jednak to co piszesz by mi wyjaśniało wiele kwestii. Postaram się w najbliższym czasie zrobić tak jak napisałeś i dzięki wielkie za pomoc :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.