Drugie moto dla Simina!
Odpowiedz do tematu

:
tholin85 napisał/a:
z doświadczenie w Bandita 600 przycierają sie gmole:)


A to prawda :D

Emka ja mam 180 cm wzrostu i jedyne "wady" z tego co piszesz to po dłuższej trasie nadgarstki mogły boleć. Innych objawów nie posiadałem. No i weź pod uwagę, że każdy "sport 600" będzie powodował takie bóle, nie ważne czy to gixer, cbr, r6 czy ninja, a CBR jest z tego najbardziej ucywilizowany (wg mnie oczywiście). :)

Pozdro!

Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
:
Simin, bierz jakiegoś Gixa K1-K2, tylko celowałbym jednak wyżej niż 600 cm.
W tym roku się przesiadłem na K1 750 i jak na razie sobie chwale.
W 12k spokojnie się zmieścisz, mnie się udało w ok. 8 :)

O jeździe po mieście nie mogę się wypowiadać bo bardzo rzadko mam okazje, głównie śmigam nim w trasy i czasami na tor. W trasie do 170 na godzinę bajka, potem tak czy inaczej urywa Ci głowę. Ja mam 183 wzrostu więc Tobie pewnie już przy 160 by urwało :)

F4 dla Ciebie będzie za małe, poza tym ni to sport ni to turystyk, dużo pali, słabo przyspiesza.

:
Bo cbr f4 udaje sporta. To taki motocykl do szybszego latania na codzień.

W czasie gdy honda produkowała F4 suzuki wypuszczała gsxra 750, który w pakiecie miał więcej mocy(i to o prawie 40 koni), większy moment obrotowy, mniej masy, sportowo ustawione sety, wyżej wydech, zawieszenie USD, seryjny amor skrętu.

Po prostu nadawał się do tego by bez większych przeróbek upalać na torze.

:
komandosek a pisałeś wyżej o z750, masz porównanie jak ma się on do fz6 s2 albo horneta 600 ?

...
:
No to są zupełnie inne motocykle. Miałem na myśli to nowsze z750, bo to taki udany, tani streetfighter.

:
Tani streetfighter na wtrysku to Triumph Speed Four - mimo iz wyglada slabo przez te wloty powietrza (ktore mozna skrocic :P ) to - wedlug internetu - prowadzi sie jak bajka :P Z tym ze simina nie interesuja streetfightery wiec nie wiem po co ten OT :P

Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
:
gwynbleidd napisał/a:
komandosek a pisałeś wyżej o z750, masz porównanie jak ma się on do fz6 s2 albo horneta 600 ?


No jak chodzi o porównanie Horneta z Z750 to powiem że jadąc na zlot z Ciapkiem to Honda dawała rade za trochę większa Kawasaką (nie udało mu się mnie zgubić :D )

Według Scigacz.pl Honda na sucho waży 173 kg i ma 102 KM a Kawasaki 207 kg i 106 KM a moc jest w takim razie porównywalna ).

Z mojej strony o Hornecie (PC41) mogę powiedzieć że fajny zwrotny i zadziorny motocykl. Za +/- 12000 można poszukać sztukę która ma ABS. Co do spostrzeżeń o Z750 to by Ciapek musiał by wypowiedzieć.

Jak chodzi o wielkoludów takich jak Simin to może się okazać że szerszeń może być dla niego trochę mały (wizualnie) bo Zka jest z wyglądu większa masywniejsza a to już kwestia gustu.

:
Panowie czytajcie, a nie offtopujecie. Simin szuka czegoś z owiewką. Myślę, że to dość ważna rzecz, gdy się szuka motocykla... Na torze każdy naked Cię zmęczy, ze względu na szeroką kierę, wyprostowaną pozycję i przesunięcie do przodu. Napisałem wcześniej, że wszystko się da, ale widać w jakim kierunku chce iść Simin. :)

Pozdro!

Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
:
Ok, padło już sporo propozycji to je z grubsza przeanalizowałem i odfiltrowałem co następuje:

Niet:
z750 - golasy od razu odpadają :)

Dakar - asfaltowe tory miałem na myśli Emka :P

FZ1 -lytera jeszcze nie chce :)
gixxy - rasowy sport odpada... może pojawi się jako 2. moto za kilka lat :P

Nie wiem czy z tego samego powodu nie odrzucić thundercata i cbr'ki... chyba mają troszkę zbyt sportowy charakter... kufer nie pasuje itp :P

VFR wygląda na ciekawą propozycję... Co prawda musiałbym chyba zrezygnować z ABS'u żeby cenowo się zmieścić w 12k, ale w innych propozycjach też byłoby chyba ciężko...

co do GSX650F / Bandit / FZ6 jeszcze się zastanawiam...

Jak komuś wpadnie coś do głowy lub komentarz/radę co do mojego filtrowania to śmiało :)

:
Jak na tor to z tego co wymieniłeś raczej tylko FZ6, reszta to ciężkie kloce.

"– Potrafimy?
– Nie mam pojęcia. Ja na przykład nie potrafię.
– No tak, ale gdybyś potrafił i tak byś się nie przyznał. Ja bym się nie przyznał gdybym potrafił.
– A potrafisz?
– Nie
– Aha! "
:
simin, fazer, fazer i jeszcze raz fazer

wg mnie bierz tańszego gaźnikowca, bedzie mniej bolec przy glebie


:
A są jakieś istotne różnice między fazerem z 2000 a 2003 ? Poza kształtem czachy ?

...
:
gwynbleidd napisał/a:
A są jakieś istotne różnice między fazerem z 2000 a 2003 ? Poza kształtem czachy ?

Tylko ksztalt czachy, nic wiecej. Wiadomo ze 2003 najladniejszy <3

Cialge jestem zdania ze bandit to zly pomysl z racji swojej wagi i mocy. Jednak miedzy banditowym 8x KM a fazerowym 98KM jest roznica :P

Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
:
Ano z przodu nieźle wygląda, a taki z owiewkami całymi http://olx.pl/oferta/yama...html#a1e149348c to już w ogóle daje radę :P

...
:
:O 11,5k :O

Wydaje mi się że trochę drogo :P

A tak jak przy cenach jesteśmy - orientujecie się jaki budżet średnio jest wymagany na egzemplarz w przyzwoitym stanie:

FZS 600 przed liftem
FZS 600 po lifcie
FZ6 S1
VFR 800 V-tec

Rzuciłem okiem na allegro, ale rozrzut cenowy jest niesamowity :P

może faktycznie lepiej kupić coś tańszego...

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.