Stukot w silniku i brak mocy |
Autor |
Wiadomość |
retro303 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 16 Lip, 2008
|
|
|
Metalbeast, mysle ze albo masz wyjatkowego Gsa albo my mamy slabsze bo moj tez tego nie potrafi... Sprawdzales ile Ci poleci na prostej? Moj bez owiewek z szybka mała z przodu jakies 160 i koniec... 95r. Moze to byla wina bo byl wtedy jeszcze przed regulacjami i malo powietrza z tyłu, choc teraz wcale lepiej nie zauwazylem zeby smigał... |
|
|
|
|
nordtrans [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 16 Lip, 2008
|
|
|
Retro 303
To Ty masz jakiegoś słabszego, mój 160 bez problemu wyciąga, maksymalnie 180-185. |
|
|
|
|
hubertgontarz
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007 Pochwał: 4 Posty: 2021 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Sro 16 Lip, 2008
|
|
|
"1/3 miarki, zrobiłem może 1500 km i pusto..."
z poziomem oleju zawaliłeś. W GS-ie trzeba mieć pod F, to już ustaliliśmy i dyskusje o spalaniu oleju były i będą (mi po 6 tys. km spalił 0,5-0,6 litra oleju).
Tak jak Breżniew, sprawdź zawory.
Ile tys. km wcześniej miałeś regulowane zawory?
I na ile obrotów max. był kręcony, mam nadzieje że nie na 12 tys. bo jest to proszenie się o kłopoty. |
_________________ www.gs500.pl |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Czw 17 Lip, 2008
|
|
|
retro303 napisał/a: | """2 tygodnie temu miałem 1/3 miarki, zrobiłem może 1500 km""" - Kolego ja uzupełniam co 1000 km około 300ml oleju, to jest cala miarka z bagnetu, mysle ze nie mam najgorszego i tak Gsa. Breżniew czy jezeli jest 'przekrecony" silnik to po swiecach wlasnie da sie to poznac? Moj znajomy kilka razy chcial sie popisac moim dzwiekiem i podkrecił mi moto do czerwonego..;( Mam teraz jak nigdy caly czas jakies pyrkanie z dodaniem gazu jak jade... | [/quote]
Jeśli jest uszkodzony zawór, to moze urwany grzybek uderzyć w elektrody swiecy i wtedy po wykręceniu najłatwiej to zobaczyć . moze tez zakleszczyc świece w gwincie , wyłamać dziurę w tłoku , poharatać głowicę i drugi zawór itd.
Nigdy silnika nie mozna na luzie wkręcać na wysokie obroty a tym bardziej na czerwone pole. zanim wskazowka obrotomierza zdązy pokazac na skali obroty silnika , w rzeczywistości moga byc znacznie wyższe.
Dla tego wykręc świece i zajrzyj do srodka cylindra czy niema tam czegos luznego w srodku. odkręć wydech i zajrzyj do kanałów w głowicy czy zawory wydechowe są całe. tak samo zdejmij gażniki i zobacz w dolocie.
Jak wszystko ok to pozostaje zmierzyć luz zaworowy , uzupełnić poziom oleju pod Full i jechac do serwisu na przeglad i regulacje. |
|
|
|
|
metalbeast [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 19 Lip, 2008
|
|
|
retro303 napisał/a: | Sprawdzales ile Ci poleci na prostej? |
ostantio chciałem i polecaiał lekko ponad 140 na 3 biegu. Miałem cisnać dalej na 4 ale juz sie bałem i tak wystarczająco |
|
|
|
|
dawidmi [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 23 Lip, 2008
|
|
|
Na pewno panewki do wymiany, moto jest u mechanika. Dziś sie okaże co z wałem. Wiecie ile może to kosztować? I gdzie mogę kupić w rozsądnej cenie używane części? |
|
|
|
|
Yarccom
Wiek: 44 Dołączył: 24 Wrz 2007 Pochwał: 5 Posty: 1934 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sro 23 Lip, 2008
|
|
|
poczytaj podwiesdzony posty tam masz to opisane |
_________________ Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany |
|
|
|
|
dawidmi [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 23 Lip, 2008
|
|
|
przeczytałem i dalej nei wiem ile mogą kosztoważ używane panewki + robocizna.... |
|
|
|
|
Lemon
Wiek: 39 Dołączył: 06 Lis 2007 Pochwał: 1 Posty: 1214 Skąd: 0-61
|
Wysłany: Sro 23 Lip, 2008
|
|
|
dawidmi napisał/a: | dalej nei wiem ile mogą kosztoważ używane panewki + robocizna.. |
czesci- jak mocno uzywane, od kogo, z rabatem?
robocizna- gdzie, w jakim salonie/warsztacie, miescie?
nikt Ci dokładnie nie powie bo to wszystko jest uzależnione od w/w.
musisz podzwonić u siebie w mieście/poszukać na alledrogo etc |
_________________ pozdrawiam- Juli(an) |
|
|
|
|
dawidmi [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 23 Lip, 2008
|
|
|
Lemon napisał/a: | czesci- jak mocno uzywane, od kogo, z rabatem? |
Tak używane,żeby dało się na nich normalnie jeździć. Może ktoś z was ma dostęp do takich części.
A chciałbym wiedzieć ile się bierze normalnie u mechanika za taką naprawdę. Mi robi to chłopak z serwisu motocyklowego, ale po pracy we własnym garażu i chciałbym wiedzieć czy mnie nie skroi za bardzo. |
|
|
|
|
Yarccom
Wiek: 44 Dołączył: 24 Wrz 2007 Pochwał: 5 Posty: 1934 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sro 23 Lip, 2008
|
|
|
dawidmi, jakie uzywane panewwki
toć przeciez to dociera sie do konkretnego wału
mam klilka zużytych, sparciałych - sorki - uzywanych uszczelek sprzedam Ci chcesz
na powaznie jak masz sie tak zabierac do tego remontu to szkoda czasu i kasy
i co to za mechanik który chce robić remont na uzywanych czesciach |
_________________ Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany |
|
|
|
|
dawidmi [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 23 Lip, 2008
|
|
|
On nic nie mówił o używanych...ale ja sobie tak pomyślałem,że tak będzie taniej...no ale jak użyane panewki tro chyba z całym wałem trzeba kupić...
Ktoś może zna jakiś sklep internetowy, gdzie ,można kupić w rozsądnej cenie uszczelki do gs-a? |
|
|
|
|
hubertgontarz
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007 Pochwał: 4 Posty: 2021 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Sro 23 Lip, 2008
|
|
|
ja tego remontu nie widzę.
min. 1000-1500 zł musisz w to włożyć.
Do tego pamiętać o okresie dotarcia.
Wszystko na możliwie najlepszych częściach, czym mniej używanych tym lepiej. |
_________________ www.gs500.pl |
|
|
|
|
retro303 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 23 Lip, 2008
|
|
|
Panowie korzystajac z tego tematu napiszcie mi jak mniej wiecej brzmi dzwiek zajechanych panewek...Czy to jakies nagle głosne stukanie, metaliczne puki? w ogole co najszybciej siada w gsie z braku oleju lub poprostu z przebiegu? U mnie ciagle slysze wku... mnie tyrkanie, najlepiej slychac nad bakiem jada gdy zwiekszam obroty, kto tez tak ma?;) |
|
|
|
|
hubertgontarz
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007 Pochwał: 4 Posty: 2021 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Sro 23 Lip, 2008
|
|
|
retro303, pierwszą sprawą jeżeli chodzi o stuki/puki to zawory lub sprawa związana z rozrządem.
nagram jak mój pracuje, dzisiaj jest po full serwisie, jutro wieczorem dam link bo stoi w pracy bo padał deszcz. |
_________________ www.gs500.pl |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|