Moja maszyna > ewolucja |
Autor |
Wiadomość |
metalbeast [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 07 Kwi, 2010
|
|
|
/Makar00n, nie no, taki patent to lekka przesada dla mnie. Wystarczy pod kurtkę włożyć włosy.
No dobra, muszę się pochwalić teraz, że moje dzieło zostało skończone, przetestowane i oblane
Zamontowałem kierę wraz z półką z modelu po lifcie i powiem jednym słowem. REWELACJA!
Tak to wygląda na motocyklu:
Kierownicę pomalowałem jak widać a półkę wypolerowałem (ciężka praca).
Możecie porównać, bo wyżej jest fotka tego, co do mnie przyjechało w paczce. Najbardziej jestem zadowolony z tego, że za całość dałem 70zł z przesyłką, do tego doliczyć lakierowanie i polerka (pasta, końcówka na wiertarkę i papier ścierny).
Z przekładką nie było żadnego problemu. Ot troszkę czasu i cierpliwości. Przyjemna robota. Kable są wystarczająco długie, żeby wszystko lekko weszło na miejsce.
Kierownica jest wysoka i można ją sobie podregulować przód/tył, jak to w tego typu giętych kierownicach. Dla mnie to po prostu rewelacja, bo raz że wygodniej się siedzi i dwa, że pozycja jest bardziej wyciągnięta do przodu.
Tu widzicie, ile mniej więcej kierownica jest uniesiona.
A teraz czas na relację z jazdy. Obrałem sobie około 60km traskę na początek, żeby przetestować kierę i na mieście i poza miastem.
Na początku trochę dziwnie. Ręce proste, plecy proste, ale pozycja pochylona do przodu. Na poprzedniej kierownicy miałem ręce zgięte, plecy zgarbione i było mi ciasno. Tu zaskoczenie pozytywnie. Pierwszy zakręt, moto delikatnie się składa, ale prędkość za mała żeby coś powiedzieć. Następne dwa zakręty szok! moto o wiele łatwiej się kładzie i głębiej niż na poprzednej kierownicy. Jeszcze trochę jazdy za wężem i stwierdzam że dokładnie tego chciałem! W crossie mam tego typu kierę i prowadzi się bardzo lekko. W GSie stało się to samo! Można sobie lekko manewrować i moto kładzie się o wiele mocniej niż poprzednio ponieważ jest dużo miejsca na łokcie.
Łatwiej zrobić przeciwskręt. Zauważalnie łatwiej! kolejny plus. Uhahany z tej wygody trochę pokręciłem się po mieście i trochę sobie pozwoliłem poodkręcać między samochodami.
W końcu ruszyłem za miasto.
100km/h "o cholera wieje" 120 - "Teraz wieje mocno" 140 - zwiewa z moto...
No tak, trzeba lekko w końcu ugiąć te łokcie No i wystarczyło przesunąć łeb o zaledwie 10cm do przodu, żeby przestało zwiewać z moto. W prawdzie na siekierkach nic nie musiałem robić nawet przy 150km/h ale warto ponieść tą cenę za komfort i lekkość prowadzenia.
Po tej trasie moje mięśnie o których nie wiedziałem dały o sobie znać
Jednak zmieniona pozycja na moto wymaga przyzwyczajenia, ale nie jest źle.
W sumie zrobiłem prawie 100km tak mi się dobrze jezdziło.
Na pewno mogę polecić tą zmiane osobom o sporym wzroście. ja mam 183cm i teraz jest mi idealnie. Mam długie ręce i sobie troszkę kierownice dałem do przodu, jak ktoś ma krótsze łapki to sobie przybliży. Na pewno z zawracaniem przy małej prędkości będzie mniejszy problem z taką kierą i komfort jazdy jest o niebo lepszy!
A teraz czas ponownie wymienić lusterka Jak widzicie na fotkach, tak jak wyglądają, tak samo w nich widać. O ile na siekierkach było całkiem znośnie, o tyle tutaj jest katastrofa i migiem zamawiam te prostokątne od bandita. |
|
|
|
|
Duellis [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 08 Kwi, 2010
|
|
|
Metalbeast, możesz wrzucić lepsze zdjęcie samej półki? Chciałem się przyjrzeć jak wygląda polerowana. |
|
|
|
|
Lemon
Wiek: 39 Dołączył: 06 Lis 2007 Posty: 1214 Skąd: 0-61
|
Wysłany: Czw 08 Kwi, 2010
|
|
|
tak z innej brochy.. po co jeszcze tego tankbaga przypinasz 'kablami'?
przeciez tam sa ogromne magnesy ktore trzymaja nawet zaladowany na full tankbag |
_________________ pozdrawiam- Juli(an) |
|
|
|
|
metalbeast [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 08 Kwi, 2010
|
|
|
Duellis, jak wezmę aparat to zrobię. Te są z komórki. A jak ma wyglądać wypolerowana? Lustro jest po prostu. Efekt zależy od tego ile czasu poświęcisz.
Lemon, te magnesy są bardzo niepewne. Wożę trochę gratów i przy szybszej jeździe zdarzyło mi się, że nawet te paski puściły i torba się przesunęła. Może w droższych tankbagach są lepsze magnesy, ale ta nie trzyma się tak solidnie. |
|
|
|
|
Lemon
Wiek: 39 Dołączył: 06 Lis 2007 Posty: 1214 Skąd: 0-61
|
Wysłany: Czw 08 Kwi, 2010
|
|
|
mam ten sam tankbag, na zlocie przy 180km/h trzymaly sie znakomicie..
ale teraz tak sobie uswiadomilem ze w GSach po lifcie jest szerszy bak i dlatego stabilniej lezalo. no nic, kiera fajnie wyglada i jest o niebo wygodniejsza |
_________________ pozdrawiam- Juli(an) |
|
|
|
|
Duellis [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 08 Kwi, 2010
|
|
|
metalbeast napisał/a: | A jak ma wyglądać wypolerowana? Lustro jest po prostu. Efekt zależy od tego ile czasu poświęcisz. |
No właśnie o to mi chodzi, jak wygląda w praktyce, bo że w teorii ma być lustro to ja wiem Ten czas do poświęcenia tez mnie przeraża, bom leniwy i szybko się zniechęcam, a powinien coś zrobić z półką, bo porysowałem ją kluczami. |
|
|
|
|
metalbeast [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 08 Kwi, 2010
|
|
|
Duellis napisał/a: | Ten czas do poświęcenia tez mnie przeraża, bom leniwy i szybko się zniechęcam, a powinien coś zrobić z półką, bo porysowałem ją kluczami. |
No nic za darmo nie ma. Trzeba się napracować. Jak masz płaską półkę to pójdzie ci szybciej. Najwiecej roboty było z tymi uchwytami na kierownicę, bo tam dużo zakamarków jest, najszybciej poszły płaskie powierzchnie.
Najpierw papierem ok. 200 zdarłem farbę, później chyba 800 wygładziłem, później pastą polerską i wiertarą jechałem do oporu. Sporo czasu to zajęło. Drugi raz bym się nie podjął.
Lemon napisał/a: | tak sobie uswiadomilem ze w GSach po lifcie jest szerszy bak i dlatego stabilniej lezalo. no nic, kiera fajnie wyglada i jest o niebo wygodniejsza |
Ciekawe czy dużo szerszy ten bak po lifcie jest? Nie mam porównania niestety, ale na tym tangbag załadowany wcale się nie trzyma może też przez to, że podkleiłem zbiornik folią bezbarwną, żeby się nie niszczył.
A kiera jest nei tylko wygodna, ale też o niebo poprawia prowadzenie motocykla we wszelkich slalomach |
|
|
|
|
metalbeast [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 06 Maj, 2010
|
|
|
No i kolejna rzecz uległa zmianie w moim motocyklu.
Na pokład zawitały nowe panoramiczne lusterka.
Po zmianie kierownicy z łamanej na turystyczną okazało się, że lusterka były dobre ale do łamanej. Na nowej widziałem tylko swoje ramiona i jezdziłem tak, że pewnie nie jeden miał mi ochote do dupska nakopać. Kiedy na wyprawie do Łagowa zajechałem koledze dość poważnie drogę i biedak nie miał gdzie się schować przed samochodami, stwierdziłem że tak dalej być nie może i lusterka na które się od jakiegoś czasu szykowałem, lotem naddźwękowym znalazły się u mnie zaraz po długim weekendzie.
Oto jak się prezentują:
Jakość zdjęć, jak na kogoś kto pracuje z kamerami i obrazem jest nieprzyzwoicie fatalna i bardzo się wstydzę, wiem że źle zrobiłem... ale ja lubie robić fotki A że akurat tylko komórka była pod ręką.
Co do samych lusterek to jestem zachwycony. Mają lekko wypukłe lustro przez co łapia bardzo szerokie pole widzenia, do tego oddalają przez co mamy prawie cały obraz tego co dzieje się za nami. Odpowiednio długie ramie ogranicza oglądanie swoich ramion.
Śmiało mogę polecić. |
|
|
|
|
Fabian [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 06 Maj, 2010
|
|
|
Gdzie kupiles ?
Ja poprosze o namiary na aukcje, czy sprzeajacego |
|
|
|
|
hubertgontarz
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007 Posty: 2021 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Czw 06 Maj, 2010
|
|
|
Gdzie takie siedzenie znalazłeś? Co to za kolor? |
_________________ www.gs500.pl |
|
|
|
|
metalbeast [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 06 Maj, 2010
|
|
|
Kupiłem je (lusterka) w swoim sklepie motocyklowym.
Na allegro hasło "lusterka bandit" załatwi sprawę. Są to lustra od bandita, co oznacza, że do takiej kierownicy i osprzętu (który się nie różni niczym) świetnie pasują i ja mogę to pootwierdzić.
Te lusterka mają u mnie szkolną piątke (5) - oryginalnym czarnym od GSa dał bym 4.
Te które miałem wcześniej sprzedaję:
http://www.forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=5547
Hubert; To siedzenie było już w motocyklu w momencie zakupu.
Jeśli masz czarne w takim samym stanie chętnie się zamienię, bo szkoda mi tapicerować to które mam - jest dobrze zachowane. |
|
|
|
|
metalbeast [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 06 Lip, 2010
|
|
|
Takie tam kolejne, związane z moim moto:
|
|
|
|
|
waliclogin [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 08 Wrz, 2010
|
|
|
Cześć metalbeast, Też jestem z Miasta Różowego Mostu
Wysłałem wiadomość na Priv |
|
|
|
|
metalbeast [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 12 Paź, 2010
|
|
|
Od jakiegoś czasu rozglądałem się, za większym moto. Przymierzałem się do różnych motocykli, sportów i turystyków. Mój budżet był ograniczony, dla tego też wybór trochę się zawężył, a zależało mi na jakimś nowszym roczniku. Przez długi czas miał to był naked, taki jak GS, tyle większy, głównie myślałem o B6N, inazumie i sevenfifty.
Od kiedy przymierzyłem się do bandita w wersji S z 98r, zacząłem się przyglądać bardziej tym motocyklom. Wersja S z 98r wydała mi się trochę toporna. Któregoś razu przez przypadek dorwałem się do bandita S po lifcie (2001r) i od tamtej pory nastawiłem się na konkretny cel: szukanie właśnie tego motocykla dla siebie
Od wakacji oglądałem ogłoszenia i parę motocykli, ale jakoś mocno mi się nie spieszyło, póki nie sprzedałem KX'a. Wtedy postanowiłem obejrzeć najbardziej obiecujące ogłoszenie i wczoraj (12.10.2010) pojechałem obejrzeć to cudo. Finał jaki będzie, już się domyślacie, ale droga do ostrowa i spowrotem była fatalna. W jedną stronę korki, w drugą bardzo gęsta mgła. Finał 130km przez 3h i spowrotem to samo, tyle że już z moim nowym motocyklem!
Panie i panowie, przedstawiam wam mój nowy sprzęt. Bandit 600S z 2002.
Póki co, zdjęcia z ogłoszenia, które oddają świetny stan motocykla.
Oglądałem go dokładnie, przez ponad 2 godziny, aż zaczęło się robić całkiem ciemno. Jedyne co jest do poprawki to dźwignia ssania, którą trzeba wymienić - w tych modelach jest ona bardzo delikatna i się po prostu ułamała, na szczęście tak, że ssanie działa.
Poza tym standardowe rzeczy planuję zrobić, filtry olej itd.
Motocykl jest sprowadzony i dzisiaj zaczynam latać po urzędach...
Obecnie w stajni mam i GSa i B6, ale nie będę w stanie trzymać dwóch moto. Taka kolej rzeczy, ale decyzja o sprzedaży mojej suzy nie będzie łatwa i musi nabrać mocy. |
|
|
|
|
grzes87
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 301 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Wto 12 Paź, 2010
|
|
|
gratki !
nieiwem co to i jak to wiec dla biszkoptow moglbys podac specyfikacje i kila slow o pierwszych nawinietych 500 km, a to ze niebo a ziemia miedzy GSem to kazdy wie przesiadajac sie na inny sprzet |
_________________ od 06.07.2009 SUZUKI GS500E Slingshot rider
od 09.09.2010 YAMAHA FZS 600 FAZER rider
od 10.05.2013 HONDA CBF 1000 A rider |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|