Regulacja linki sprzegla
Odpowiedz do tematu

: Regulacja linki sprzęgła
Cześć!
Piszę co prawda nie w sprawie GS500 a Hondy CB500, ale zawsze na tym forum znajdywałem pomoc jeszcze przed wyborem motocykla i mam nadzieję że nie macie nic przeciwko że zakładam temat o sprawie technicznej która nie dotyczy GS.

Pękła mi ostatnio linka sprzęgła - zamówiłem więc nową, dedykowaną do CB500, wymieniłem, nasmarowałem, wyregulowałem przy klamce i przy cięgnie sprzęgła tak, aby była właściwie napięta.

Po tym wszystkim okazało się, że sprzęgło 'bierze' dopiero przy prawie całkowitym zwolnieniu klamki - wcześniej brało w okolicach połowy głębokości i była to dużo bardziej wygodna pozycja.

Nasunęło mi się więc pytanie: Czy sprzęgło jest bardzo zużyte i wyszło to dopiero przy założeniu nowej linki, czy ja ją po prostu w jakiś niewłaściwy sposób wyregulowałem?

Pozdrawiam ;)

:
Greg_krk napisał/a:
Po tym wszystkim okazało się, że sprzęgło 'bierze' dopiero przy prawie całkowitym zwolnieniu klamki

czyli mówiąc inaczej rozłącza Ci napęd nawet przy lekkim wciśnięciu klamki, jeśli dobrze zrozumiałem to wkręć głębiej korpus pancerza w uchwyt klamki spowoduje to, że linka się poluzuje i będzie rozłączać napęd dużo głębiej, zresztą to zdrowiej, bo przy tak mocno naciągniętej lince możesz nawet nieświadomie jechać na półsprzęgle jeśli jesteś w zakręcie - podobny efekt do nadmiernie naciągniętej linki gazu i przyspieszaniu samoistnym przy skręcie.

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
:
Studi, dzięki wielkie. Zrobiłem jak mówisz i wszystko hula tak jak powinno. :padam:

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.