Przeciwskrety - po co i jak je robic
Odpowiedz do tematu

:
Np jak stunterzy robią powerslide, zawracają etc to właśnie robią to w ten sposób, wpierw zmuszając tylne koło zerwania przyczepnosci tylnym hamulcem, a potem pełne kotły.

:
Mój gixx na w zakrecie zrywa przyczepność jak mocno odkrece... Nie musze używać tylnego hebla :P

Zreszta nie licytujmy sie tutaj bo piszemy o różnych technikach sluzacych innum celom :)

:
Moja GS 500 też traci przyczepność w zakręcie jak dodam więcej gazu :D wystarczy mieć nie zmienioną oponę z tyłu z bieżnikiem < 1 mm :P

...
:
https://www.youtube.com/watch?v=Hv5X37wJX8k

Ten opis najbardziej mi podszedl.

Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
:
gwynbleidd, nie ma się czym chwalić, lepiej czym prędzej zmienić oponę dla własnego bezpieczeństwa ;)

danny, też miałem wrzucać tłumaczenie Cody. Ogólnie gość bardzo fajny, przyjemnie ogląda się jego vloga :)

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.