Odpowiedz do tematu
:
a czy w cene tlokow masz wliczone pierscienie?
:
Tak, tłoki są razem z pierścieniami.
:
no i jak opłacał się ten remont? co możesz powiedzieć po całym sezonie użytkowania GSki... sam myślę nad remontem i jeżeli bede miał pewność, że te 3500 tysia zmienią moją suze nie do poznania to wchodze w taki układ.... (mam na myśli lepszą kulturę pracy silnika, mniejsze zuzycie oleju 1l / 500km :-P, lepsze osiagi - 160km/h to max u mnie, lepsza moc, mniejsze spalanie 7l/100km)...
:
No ja napiszę tak: kultura pracy mojego silnika jest taka, jak przed remontem - bo w sumie od tej strony nic mu nie dolegało. Zużycie oleju spadło diametralnie. Między wymianami oleju spokojnie wystarcza mi butelka 1L, tak więc spalanie oleju = ~1L/6000km . Jeżdżę, można powiedzieć, normalnie - ani nie zamulam, anie nie pałuję go pod czerwone pole. Zużycie paliwa takie jak przed remontem, czyli między 4,5 a 5L/100km. Jak się bardziej przyciśnie, to ~5,5L/100km. Co do kosztów remontu to wyniósł on trochę mniej, bo przecież w tych 3,5kpln jest też wymiana przedniej taczy hamulcowej, która tania nie jest .
:
kasumoto, wszystko zależy od tego w jakim stanie masz "dół" silnika. Przy tym spalaniu oleju mierzyłes kompresje na zimnym?
Za 2-2,5tys dostaniesz silnik z nie duzym przebiegiem wiec takie pieniadze za remont to mało opłacalne.
Za 2-2,5tys dostaniesz silnik z nie duzym przebiegiem wiec takie pieniadze za remont to mało opłacalne.
:
Witam
Podczepię się.
Czy po rozpołowieniu silnika mam użyć jakiegoś silikonu / kleju do sklejenia obu połówek bloka ?
Podczepię się.
Czy po rozpołowieniu silnika mam użyć jakiegoś silikonu / kleju do sklejenia obu połówek bloka ?
:
Są silikony przystosowane aby wytrzymały wysokie temperatury. Daj uszczelkę i taki silikon i będzie musiało być szczelne.
:
Dzięki..
Jeszcze jedno pytanko bo chyba kiepsko szukam.. z jakim momentem NM dokręcać świece
Jeszcze jedno pytanko bo chyba kiepsko szukam.. z jakim momentem NM dokręcać świece
:
świece na wyczucie tak jak kore spustu oleju . Jak zaczniesz czuć opur to jeszcze troszeczku dokręć . Nie wiem jak ci to napisać . Poczujesz że są dokręcone .
:
Poszukaj w serwisówce. Co prawda nie ma podanych wartości w Nm, ale jest np. tak: nową święcę dokręcić palcami ile się da, a później kluczem o 1/4 obrotu (a może 1/2? - nie pamiętam). Starą (tj. już kiedyś wkręconą) o 1/8 obrotu. Ale tak jak pisze AdamSsS, wyczucie zdecydowanie się przyda .
Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
Na stronie NGK pisali kiedyś żeby świece przykręcać z momentem 17Nm. I to się chyba tyczył świec nowych, stare na wyczucie
:
Pewnie masz rację Kat.
Żeby nie było niedomówień to wg. serwisówki moment wynosi 13-15 Nm, a Haynes pisze tylko żeby dokręcić ją o 1/4 obrotu.
Żeby nie było niedomówień to wg. serwisówki moment wynosi 13-15 Nm, a Haynes pisze tylko żeby dokręcić ją o 1/4 obrotu.
Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
zamiast szukać w internecie na temat dokrecania świec w samochodach poszukajcie tematu na forum gs500 w którym ktoś już próbował przykrecic świece tym momentem który podałes w linku.
dobrze ze nie musi on kontynuować tematu w dziale remont silnika w ktorym ciagniecie temat dokrecanie świecy
http://www.forum.gs500.pl...der=asc&start=0
Kat napisał/a: |
znalazłem:
http://www.ngk.de/pl/tech...nty-dokrecenia/ |
zamiast szukać w internecie na temat dokrecania świec w samochodach poszukajcie tematu na forum gs500 w którym ktoś już próbował przykrecic świece tym momentem który podałes w linku.
dobrze ze nie musi on kontynuować tematu w dziale remont silnika w ktorym ciagniecie temat dokrecanie świecy
http://www.forum.gs500.pl...der=asc&start=0
:
Odpowiedz do tematu
Bardzo dziękuję za odpowiedzi. Jutro skręcam serducho