Ustawienie klamki sprzegla, bol przed nadgarstkiem.
Odpowiedz do tematu

kyuubi1990
[Usunięty]
: Ustawienie klamki sprzęgła, bol przed nadgarstkiem.
Witam wszystkich serdecznie od tygodnia jestem posiadaczem gs 500 później sie przedstawie w odpowiednim dziale :)

Jednak moj problem jest inny strasznie boli mnie lewa reka od wciskania sprzegla.. Od kilku lat jezdze motocyklami i nigdy nie mialem takiego problemu jak tutaj.

Chcialem sie was podpytac w jakiej pozycji macie klamke sprzegla ? Albo jak ja regulujecie ? :)

Bo ten bol podczas wciskania sprzegla zabija cala przyjemnosc z jazdy tym motocyklem :(

:
Luz klamki powinien wynosić ~1cm. Luz od położenia neutralnego do momentu gdy zaczniesz ciągnąć linkę,
Może nadwyrężyłeś wcześniej rękę ?

kyuubi1990
[Usunięty]
:
Gdzies taki luz bede mial.

Mi chodzi o polozenie mocowania klamki(tego elemntu co jest do niego przykrecone lusterko) Na jakies wysokosci ono powinno byc, bardziej w gorze czy moze w dol ?

Moze zdjecie lepiej przekaze to o co mi chodzi :)

:
A tego to Ci nie powiem bo mam inną kierownicę, a na zdjęciu słabo widać jak dokładnie położona jest klamka. Wydaję mi się, że trochę za wysoko. Zmień jej położenie i sprawdź czy będzie lepiej. Linka bez problemu się porusza ? Bez większych oporów ?

:
Jak usiądziesz na moto i położysz palce na klamce to powinieneś mieć prosty nadgarstek.

"– Potrafimy?
– Nie mam pojęcia. Ja na przykład nie potrafię.
– No tak, ale gdybyś potrafił i tak byś się nie przyznał. Ja bym się nie przyznał gdybym potrafił.
– A potrafisz?
– Nie
– Aha! "
kyuubi1990
[Usunięty]
:
No wlasnie tutaj mi sie wydaje ze chodzi odrobinke za ciezko, ale w tym momencie ciezko mi to ocenic.

A jezeli chodzi o to zdjecie to znalazlem jakies w internecie zeby pokazac wam o co mi chodzi :)

Ja mam kierownice clip on

:
Zrób tak jak Red pisze. Może masz zbyt wysoko klamkę ustawioną.

kyuubi1990
[Usunięty]
:
Problem chyba rozwiazany, bardzo mocno mialem wykrecona regulacje linki przy klamce sprzegla przez co klamka byla bardzo daleko od manetki i musialem po nia daleko siegac. Zastosowalem sie do zalecen i instrukcji obslugi i to regulacje wkrecilem na maxa przez co klamka zblizyla mi sie do manetki przez co duzo mniejszy jest skok klamki i podregulowalem regulacja przy silniku.

:
kyuubi1990 napisał/a:
Problem chyba rozwiazany, bardzo mocno mialem wykrecona regulacje linki przy klamce sprzegla przez co klamka byla bardzo daleko od manetki i musialem po nia daleko siegac. Zastosowalem sie do zalecen i instrukcji obslugi i to regulacje wkrecilem na maxa przez co klamka zblizyla mi sie do manetki przez co duzo mniejszy jest skok klamki i podregulowalem regulacja przy silniku.

Najlepszym rozwiązaniem IMHO jest wymiana klamki na regulowaną, sam mam krótkie palce i wiem po sobie, komplet regulowanych można już za 150PLN wyczaić na allegro, za trochę więcej wersja "łamana", w razie wypadku klamka się składa a nie łamie.

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
kyuubi1990
[Usunięty]
:
Teraz po wkreceniu regulacji na maxa nie jest tak zle :) Podoba mi sie krotki skok klamki :P ze nie wpadlem na to wczesniej :D

:
tyle, że tak wkręcona linka może przy skręcaniu kierownicy sama się naciągać i będziesz jechał na "pół sprzęgle" podobnie jak ma się to w drugą stronę z linką gazu i wzrostem obrotów przy skręcaniu lub w wyniku za małego skoku klamki właśnie naciskając klamkę nie wysprzęglasz do końca, dlatego tak ważne jest aby ten luz na klamce pozostał.

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
kyuubi1990
[Usunięty]
:
Sprawdzalem to :) Nic sie nie dzieje podczas skrecania :)

oczywiscie jakis tam luz jest :P

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.