Cześć,
szukałem w necie podobnych tematów, ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi.
Kupiłem w sobotę GSa z 2002 roku.
Dawno dawno temu był on sprowadzony i w dowodzie ma 25kW wbite.
Zastanawiam się więc jaką moc ma teraz fizycznie.
Jak to mogę sprawdzić?
Sprzedający mówił, że jechał nim jakieś 170km/h, gdzieś czytałem, że na 3. biegu przy chyba 9000 obr/min powinienem mieć ok 130km/h.
Czy to prawda? Jakie są jeszcze sposoby na taki test? Wydaje mi się, że prędkości na danych biegach zawsze będą te same bez względu na moc GSa bo przecież przełożenie jest to samo, mylę się? Czyli w sumie pozostaje mi tylko vmax?
Czy ewentualna blokada to tylko różnego rodzaju wstawki, zwężki, mniejsze dysze itp, czy coś grubszego?
Jeszcze takie pytanie co do zawieszenia. To normalne, że są one tak bardzo miękkie? Jak jest większa nierówność, a raczej dziura to zdarza się, że przednie lagi dobijają do końca, natomiast z tyłu jak wsiadł szczupły, niższy pasażer (+ ja, mam ok 80kg) to stopką centralną przy lekkim przechyleniu haczyłem o asfalt. Strasznie nisko. Jakby jeszcze poskakał to bym dotknął opony o nadkole.
Odpowiedz do tematu
: Zablokowany GS czy nie?
:
Jeżeli chodzi o moc możesz oczywiście porównywać ją do suchych danych albo do osiągów innego GSa, ale prawde o Twoim egzemplarzu powie Ci hamownia
Co do zawieszenia, z tego co piszesz jest słabo, za miękko O ile przód to pewnie tylko wymiana oleju ( pewnie uszczelniacze dawno szlag trafił i oleju w lagach nima ) tak tył może być do wymiany.
na pewno lagi nie powinny dobijać przy byle dołku i na pewno centralka nie powinna haczyć przy lekkim pochyleniu
Co do zawieszenia, z tego co piszesz jest słabo, za miękko O ile przód to pewnie tylko wymiana oleju ( pewnie uszczelniacze dawno szlag trafił i oleju w lagach nima ) tak tył może być do wymiany.
na pewno lagi nie powinny dobijać przy byle dołku i na pewno centralka nie powinna haczyć przy lekkim pochyleniu
Das Drone
:
Może tył był obniżany przez kogoś wcześniej? Nie kupowałeś od niskiej osoby?
:
Jeżeli na 3B osiągnie ok. 120km/h to raczej nie jest zablokowany, a i zablokowany raczej nie pójdzie 170km/h. Ja u siebie w niemieckich papierach dokopałem się, że był blokowany do 25kW i prędkość maksymalna była wbita 150km/h ale też dwa lata przed sprzedażą w niemieckim ASO były zdjęte blokady i bodajże były tylko na gaźniku.
:
Nie.
Za wszelkie niedogodności z przednim zawiasem nie jest odpowiedzialny olej (zużycie albo lepkość) tylko zużyte sprężyny, które należy wymienić i zalać odpowiednim olejem zalecanym przez producenta sprężyn. Takie są używane motocykle - zazwyczaj mają zużyte sprężyny które należy zmierzyć.
olecki napisał/a: |
Co do zawieszenia, z tego co piszesz jest słabo, za miękko O ile przód to pewnie tylko wymiana oleju ( pewnie uszczelniacze dawno szlag trafił i oleju w lagach nima ) tak tył może być do wymiany. |
Nie.
Za wszelkie niedogodności z przednim zawiasem nie jest odpowiedzialny olej (zużycie albo lepkość) tylko zużyte sprężyny, które należy wymienić i zalać odpowiednim olejem zalecanym przez producenta sprężyn. Takie są używane motocykle - zazwyczaj mają zużyte sprężyny które należy zmierzyć.
:
Rozłóż lagi , po czym zmierz sprężyny czy już nie kwalifikują się do wymiany .
Potem nowy olej i ewentualnie uszczelniacze i zobaczysz jaka będzie różnica
Potem nowy olej i ewentualnie uszczelniacze i zobaczysz jaka będzie różnica
Gs 500 F ------> Bandit 600S
:
Super, dzięki za zainteresowanie tematem. W zimie się pobawię.
kello, w sumie to facet był trochę niskawy jak na swój wiek. Po czym poznać celowe obniżenie? Mogą tam być założone jakieś części, które powodują obniżanie czy po prostu może być inny amortyzator?
kello, w sumie to facet był trochę niskawy jak na swój wiek. Po czym poznać celowe obniżenie? Mogą tam być założone jakieś części, które powodują obniżanie czy po prostu może być inny amortyzator?
:
Ostatnio zmieniony przez yaszczi Sro 26 Lis, 2014, w całości zmieniany 1 raz
Arek95, coś o obniżeniu GS'a http://www.forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=757
"Standardowe dogbones w GSie mają 180mm. żeby obniżyć tył należy wstawić dłuższe."
zmierz ile mają Twoje i będziesz mieć odpowiedź
"Standardowe dogbones w GSie mają 180mm. żeby obniżyć tył należy wstawić dłuższe."
zmierz ile mają Twoje i będziesz mieć odpowiedź
Ostatnio zmieniony przez yaszczi Sro 26 Lis, 2014, w całości zmieniany 1 raz
:
Zmierz długość "kości zawieszenia" i porównaj z długością ile mają seryjne i będziesz wiedział czy masz obniżony czy nie.
Gs 500 F ------> Bandit 600S
:
Odpowiedz do tematu
Cześć. Na chwilę zostawiłem ten temat, a niedawno sobie przypomniałem i zainteresowałem się tym ponownie
No więc moje kości mają od osi śruby do osi śruby ok 19cm, a oryginalne podobno mają 18cm, czyli chyba obniżony jest.
Ten 1 cm różnicy to w sumie duża różnica jeżeli chodzi o obniżenie/podwyższenie tyłu?
No więc moje kości mają od osi śruby do osi śruby ok 19cm, a oryginalne podobno mają 18cm, czyli chyba obniżony jest.
Ten 1 cm różnicy to w sumie duża różnica jeżeli chodzi o obniżenie/podwyższenie tyłu?