Ile sezonow przejezdziliscie GSem
Odpowiedz do tematu

:
Ja GS500F mialem przez 3 sezony, okolo 12Kkm, w GSie podobalo mi się, że pokazał mi czego chce. Jest to pierwszy większy motocykl i pokazuje czy chce się turystyka, Choperka czy może iść w sporty. Poza tym dużo już zostało powiedziane wcześniej.

Dobry do nauki, wybacza błędy, tani w utrzymaniu. Minusów na razie nie wypisze, gdyż nie mam porównania z innymi motocyklami.

A czemu zmieniam, bo już nie było tego uśmiechu gdy przyśpieszam, i mimo wszystko chciałem maszynę bardziej przystosowaną do kręcenia się po winklach, na tor - niby każdym motocyklem się da, ale jeżeli jak masz do tego celu specjalnie przystosowany (czytaj sport) z odpowiednią pozycją jest po prostu lepiej - tak uważam ;)

... ask me no questions and I tell you no lies ...


:
Tak jest ze wszystkim. Jak ktoś najpierw kupi ścigacza na pierwszy motocykl i uzna że jednak woli turystykę to wymieni na turystyka zamiast męczyć się na szlifierce w trasie.

Obecne czasy są świetne.
Producenci motocykli wprowadzają na rynek produkty (motocykle), które bardzo dobrze potrafią zaspokoić nasze potrzeby. A nas po prostu stać żeby je zaspokajać. Dzisiaj motocykl sportowo turystyczny, a za jakiś czas może sport, a może znowu naked, a kto wie czy nie klasyk w nowej odsłonie.

Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'

Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania.
:
Fajny temat :D

Ja swojego GS500 zanabyłem w okolicach wiosny, jako swój pierwszy motocykl. Uważam że to był idealny wybór gdyż musiałem się nauczyć jeździć wogóle ;) Niestety w połowie sezonu złamałem rękę (nie na baju) i wróciłem do jazdy dopiero po ok 1,5miesiąca. W sumie na gs przejeździłem połowę sezonu i zdecydowałem się na sprzedaż. Dlaczego? Jakoś brakowało mi mocy no i wydawał się dalej takim "prawie" motocyklem. Na jesień kupiłem sporta, Yamahę YZF 750R i do dziś jestem zadowolony, choć przyznam szczerze że chętnie popróbował bym czegoś innego :)

Plusy GS500 dla mnie:
Toporność
Idiotoodporność
Łatwość utrzymania
Tanie w zakupie
Łatwe w odsprzedaży

Minusy GS500 dla mnie:
Niezbyt wygodna pozycja za kierownicą i ból tyłka w dłuższych trasach
Zużycie oleju, a nawet bardziej mnie wkurzał brak "oczka" i utrudnione sprawdzanie poziomu
Słabe osiągi
Słaba stabilność przy wyższych prędkościach
Dźwięk (choć czego tu oczekiwać, nie jedzie to i nie brzmi)
Sprzęgło na linkę ;)
Brak owiewek

Mimo to zawsze będę polecał GS500 na pierwszy motocykl, uważam że jest do tego idealny i jakże szalenie cieszę się że od niego zacząłem ;) Poza tym GS ma najlepsze forum :P

Suzuki GS500E '91 => Yamaha YZF 750R '93
:
Ja kiedyś tam śmigałem GS'em ze dwa sezony (łącznie ok 18000km).
GS super sprzęt jednak należy pamiętać, że absolutnie NIE NADAJE SIĘ do dalekiej turystyki i na tor :zdziwko:

Djuna:


Midd'onator:

:
Teraz był mój 5 sezon a będą jeszcze następnie , tak sie przywiązałem do mojego GS że nie prędko go zmienie :D

Patrz w lusterka dwa razy - ojcowie,synowie,mężowie są wszędzie !
:
A ja powracam tu po długiej przerwie.

6 sezonów za mną. Ogólnie mój pierwszy motocykl. Kupiony w idealnym stanie technicznym jednak wizualnie to takie 3+

Tu zaczęła się cała frajda. Stopniowe odnawianie motocykla zajęło mi 2 sezony. Ale satysfakcja z tego nieopisana. Gdzieś na forum są zdjęcia z wyglądu finalnego. Już po założeniu owiewki five stars na które polowałem pół roku.

Kilka razy przymierzałem się do zmiany na sv650 ale zawsze sentyment nie pozwolił mi sprzedać GS'a.
Obecnie moto bez owiewek, przywrócone do oryginalnej, "gołej" wersji. Możliwe, że wystawię owiewki na sprzedaż bo zwyczajnie mi się znudziły.


Obecnie ponownie jestem rozdarty bo ściągnąłem z Niemiec kawę 636 bo znajomy okazyjnie sprzedawał. Docelowo miała być "na handel" ale nie sprzedała się z racji końca sezonu i na razie stoi i kusi. Wracałem nią 550 km z przerwami tylko na tankowanie i obyło się bez większych problemów z bólami kręgosłupa. Genialny sprzęt


PLUSY GS 500
-niskie spalanie
-tani w utrzymaniu
-mało awaryjny (a jak coś się popsuje to bez problemu samemu można naprawić)
-wybacza błędy

MINUSY
-hamulce. po prostu słabe
-mógłby być zwinniejszy. Czuć środek ciężkości jest dość wysoko umiejscowiony.

:
Bartek_S napisał/a:

MINUSY
-mógłby być zwinniejszy. Czuć środek ciężkości jest dość wysoko umiejscowiony.


Giees nie jest zwinny? Giees jest imho jednym z najbardziej zwinnych motków, zawraca prawie w miejscu...
Jaki motocykl zwinniejszy od gieesa mógłbyś podpowiedzieć?

I cherish my ignorance on the subject...
:
Bartek_S napisał/a:
MINUSY
-mógłby być zwinniejszy. Czuć środek ciężkości jest dość wysoko umiejscowiony.
Proponuję się przejechać DLem, zobaczysz, że gs ma nisko środek ciężkości :)

XR&XR&FE
:
nav napisał/a:
Bartek_S napisał/a:
MINUSY
-mógłby być zwinniejszy. Czuć środek ciężkości jest dość wysoko umiejscowiony.
Proponuję się przejechać DLem, zobaczysz, że gs ma nisko środek ciężkości :)


Nie mówię o środku ciężkości a o zwiności.. Patrząc na średnice zawrotki to ciężko mi się zgodzić żę DL zwinniejszy... DL to taka krowa trochę... Acz być może z niskim środkiem cieżkości...

I cherish my ignorance on the subject...
:
dunja napisał/a:
Nie mówię o środku ciężkości a o zwiności.. Patrząc na średnice zawrotki to ciężko mi się zgodzić żę DL zwinniejszy... DL to taka krowa trochę... Acz być może z niskim środkiem cieżkości...
Dunia, wypij kawę :P Przecież null napisał że GS ma nisko środek ciężkości w porównaniu do DL'a :P

:
simin napisał/a:
dunja napisał/a:
Nie mówię o środku ciężkości a o zwiności.. Patrząc na średnice zawrotki to ciężko mi się zgodzić żę DL zwinniejszy... DL to taka krowa trochę... Acz być może z niskim środkiem cieżkości...
Dunia, wypij kawę :P Przecież null napisał że GS ma nisko środek ciężkości w porównaniu do DL'a :P


:przestraszony: :przestraszony: :przestraszony: :przestraszony: :przestraszony:

KAWY!!!

I cherish my ignorance on the subject...
:
Nie no. Nie chodzi mi o to, że jest źle z tą zwrotnością. Bo w swojej klasie wypada świetnie :] .
Miałem na myśli bardziej to, że jak wsiądzie się na szlifierkę (w moim przypadku Kawasaki 636) to czuć taką lekkość. To pierwsza myśl po kilkuminutowej jeździe. Największe wrażenie nie zrobiła na mnie, moc czy przyspieszenie a właśnie ta zwinność i lekkość w prowadzeniu.

Chociaż nie wiem jak w innych sportach. Jeszcze miałem okazję jechać CBRką i jakoś specjalnie mnie nie urzekła.

:
w tym roku braknie już miejsca na pieczątkę z przeglądu ;) kupiony z przebiegiem coś ponad 23 tys km a teraz ma już prawie 92 tyś km :) :zawstydzony:

GS 500 SF
:
Fajny temat. :)

Swoją F-ką zrobiłem coś koło 35yś km w dwa sezony. Miło wspominam małe spalanie, wygodną pozycję, łatwość manewrowania w mieście i naprawdę fajny wygląd i dźwięk (Yoshimura robiła robotę! :) ).

Z minusów, to przede wszystkim olej ciągle trzeba było sprawdzać i dolewać. No i na trasie brakowało przyspieszenia i większej przelotowej prędkości maksymalnej. Przyczyną sprzedaży była przede wszystkim obawa, że jak w kolejny rok znów stuknę kilkanaście tyś km, to motocykla z przebiegiem ponad 50tyś km nie sprzedam już za zadowalającą mnie kwotę. :) Ale tanio jej wtedy nie puściłem. :) Kupił ją wtedy w 2009r Callum z forum. Ktoś wie kto stał się kolejnym właścicielem? :)


:
Ja mam GS 500e 98' dopiero 1 sezon. Coś tam najechałem, moje obserwacje takie:
plusy:
- wygląd lepszy niż na zdjęciach :)
- po mieście dobrze sobie radzi w korkach
- przyspieszenie na warunki po mieście wystarcza
- do 140 km/h nieźle się rozpędza... w porównaniu do przeciętnej osobówki
- mało spala (4,3l choćbym nie wiem jak go piłował)
- niedrogie części stosunkowo, choć dopiero w tym sezonie będę go modernizował

minusy:
- nie nadaje się za bardzo na dalsze trasy, jak jadę 100+ km w jedną stronę to już czuję, że lekkie wyzwanie będzie
- ponad 120 km/h sprawia, że dość mocno wieje mimo szybki akcesoryjnej, ale jak się za nią człowiek schowa to i 180 można pojechać
- mi brakuje mocy, bo się uczyłem jeździć na mocniejszym motocyklu, ale w sumie nie nazwałbym tego wadą, w końcu to nie usterka
- wspomniany olej
- trochę mały, z pasażerką wydaje się, że trochę nie domaga

Koniec końców dałbym mocne 7+ / 10. ;)

...
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.