Kupno GS'a z wymienionym silnikiem
Odpowiedz do tematu

dragus1208
[Usunięty]
: Kupno GS'a z wymienionym silnikiem
EDIT: Proszę wszystkich o wypowiedź na temat mojego ostatniego postu.

Ostatnio zmieniony przez dragus1208 Wto 15 Kwi, 2014, w całości zmieniany 1 raz
:
koszt silnika od 2000 zł, z tym tylko, że nie wiesz czy kupisz coś lepszego niż masz

wg. mnie lepiej kupic starszy i sprawny niż sie szczypac w wymiany

:
Ja nie wiem czy młodzi to mają już wybudowaną kombinatorykę w życie... sorry mało gieesów na sprzedaż na forum jest wystawionych... po co kombinować :zdegustowany:

Ten akrapovic lepiej brzmi jak go nie ma...
:
niektórzy może nie lubią jeździć w sezonie, a grzebać przy moto, a wolą latać deklem bo lodzie ^^

"Życie grozi śmiercią"
:
Kret sprzedaj mu swoją cebre i wszyscy będą szcześliwi

Ten akrapovic lepiej brzmi jak go nie ma...
:
Daj pan spokoj.

Kupno starszego ale zadbanego modelu jest o wiele bardziej oplacalne niz kupno nowszego ale dojechanego sprzeta.

Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
:
Dość trafnie ujęli to poprzednicy.
Po co kupować coś takiego? Taki sprzęt to dla pasjonata, który się zna na rzeczy i lubi takie wyzwania. Kupujesz kota w worku, w którym może być zwalony zarówno silnik jak i cała reszta. Sprzedawca może sobie mówić co chce motocykl nie działa więc nie masz pojęcia czy poza silnikiem nie jest zwalony np moduł, regler, gaźniki itd itp.
Odpuść, kup ładny ezgemplarz nawet o kilka lat starszy i ciesz się sezonem.

dragus1208
[Usunięty]
:
Po prostu myslalem ze jest to w miare okazja. Fundusz ktorym dysponuje na moto to jakies 4300zl zl. To moje usilne poszukiwanie nowszej sztuki jest spowodowane tym ze od zawsze jezdze starociami, jeszcze nie mialem nowszego moto niz 1985 rok, dlatego zalezy mi zeby nie byl starszy niz 98. Poza tym znajomi maja mase gsow i wszystkiw bardzo stare, dlatego chcialbym wyroznic sie chociaz kolorem silnika :-) . Skoro mowicie ze sie nie oplaca to poszukam czegos innego, dzieki za pomoc.

Pisaliscie jeszcze ze na forum jest duzo na sprzedaz, moglibyscie wskazac mi jakis konkret? W kategorii sprzedaz widze tylko czesci. A najlepiej jesli znacie ktoregos z tych gsow i mozecie go polecic to rowniez nie pogniewam sie za link. Pozdrawiam.

:
Bardzo rozsądna decyzja. Nie wiem czy za 4300 akurat uda się kupić ze srebrnym silnikiem ale jeżeli jesteś bardzo w tym kierunku zdeterminowany dozbieraj jeszcze dosłownie 2 lub 3 stówki i będzie dużo łatwiej.
Jakbyś coś konkretnego miał na oku raportuj na forum ktoś z pewnością pomoże.

dragus1208
[Usunięty]
:
Cały czas ogarniam jakieś fundusze także coś na pewno da się jeszcze dozbierać :) . Od dłuższego czasu chodzi za mną ten egzemplarz. http://tablica.pl/oferta/...html#02ae2a1bb5 Z tego co się dowiedziałem to ma nieważne ubezpiecznie, ale zarejestrowany i z ważnym przeglądem do lipca. Powiedzcie co o nim myślicie.

:
Tak na szybko bo właśnie wychodzę:
Wygląda rzeczywiście ciekawie na pierwszy rzut oka ale.... po pierwsze niech sprzedający ureguluje sprawę opłat, bez tego ani rusz a po 2 i myślę ważniejsze w tym egzemplarzu jest jakaś dziwna lampa - nie oryginalna. Pytanie dlaczego została zmieniona i czy posiada homologację. Na tłumiku ślady szlifa, na pompie hamulca chyba też.
Trzeba by go było dokładnie obejrzeć.

:
dragus1208 napisał/a:
Od dłuższego czasu chodzi za mną ten egzemplarz. http://tablica.pl/oferta/...html#02ae2a1bb5 Z tego co się dowiedziałem to ma nieważne ubezpiecznie, ale zarejestrowany i z ważnym przeglądem do lipca. Powiedzcie co o nim myślicie.


To co kolega wyżej +:
-nieoryginalny emblemat na silniku z prawej strony, na 90% szlif, a może nawet dzwon skoro lampa wymieniana, dodatkowo lagi mają jakieś ślady na sobie trzeba by je sprawdzić.
-malowanie niby oryginalne, ale ten łącznik z tyłu zadupka powinien być czarny, coś kombinowane być może
-napęd starczy na bardzo długo, wygląda że go tam dużo jeszcze
-opona z tyłu bieżnik jeszcze ma ale już prawie kwadrat, jest co najwyżej w połowie życia
-tarcze zegarów zmienione, wygląda, że na jakieś fajniejsze
-ciężarki kierownicy zmienione, albo ze względów estetycznych, albo po szlifie ;)

Ogólnie jak technicznie okaże się ok i tam z tymi lagami nic nie będzie, to całkiem ok sztuka, nie licz że znajdziesz łatwo taką która nie leżała nigdy.

GS 500E '95 -> GSX-R 600 K3
---
GR
dragus1208
[Usunięty]
:
Własnie ze względu na to że GS jest takim idealnym pojazdem na pierwszy poważny motocykl to wcale na to nie liczę :) . To praktycznie norma żeby początkujący chociaż lekkiego szlifa zaliczył, taki chrzest :D . Jak ogarnę jeszcze parę groszy to pojadę go oglądać. Zwrócić uwagę na coś szczególnego?? To czy tam wszystko równo chodzi, nie stuka, prosto jedzie to wiem, ale jest coś jeszcze czemu szczególnie warto się przyjrzeć ??

:
Ogólnie rzecz biorąc GS to sprzęt do nauki jazdy i znalezienie takiego który nie leżał graniczy z cudem, kwestia jest tylko taka, żeby sprzedawca tego nie próbował ukryć. Dlatego najgorsze są te konie, w których wszystko jest jak w oryginale ale jednak coś nie pasuje, to zawsze świadczy o tym, że ktoś chciał ukryć jego przeszłość. Ten żółty wygląda przyzwoicie i jeśli z ramą nikt nic nie grzebał to raczej warto się nim zająć. Ale na sam napęd bym nie liczył, pozycja naciągu o niczym nie świadczy a z tego co widać na fotkach to chyba nie jest już pierwszej świeżości.

Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuka jest stworzenie takiego :) ... Customizing :)

Od 28.03.2012r szczęśliwy tatuś w opcji premium ]:->
:
Cytat:
Ale na sam napęd bym nie liczył, pozycja naciągu o niczym nie świadczy a z tego co widać na fotkach to chyba nie jest już pierwszej świeżości.


Fakt, w 100% po samym naciągu nie można ocenić zużycia choćby zębatek czy rolek, ale na tych zdjęciach nie widać, żeby łańcuch zwisał jakoś szczególnie do dołu. To że jest taki ubrudzony, też o niczym nie świadczy - żebyś widział łańcuch mojego GS'a na zdjęciach z aukcji gdy go kupowałem, a po tym jak trafił do mnie i został potraktowany naftą świetlną ;) Po prostu poprzedniemu właścicielowi chyba za bardzo nie chciało się go czyścić. W praktyce cały napęd po wyczyszczeniu okazał się być bardzo mało zużyty, zgodnie z tym co zapewniał sprzedawca - że napęd był wymieniany parę lat temu.

GS 500E '95 -> GSX-R 600 K3
---
GR
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.