Odpowiedz do tematu
:
w kwestii serwisu chyba nie ma jakichś niesamowitych finezji, przypuszczam że nie odstaje zbyt wiele od gsa to nie jest czasem też olejak? a 750tka to wcale nie za duży kombajn, nawet więcej ma z gsem wspólnego bo się kręci niżej niż 600tki - dla porównania gs moc max ma ok 10 tys obr, cbr 600 ma przy ok 15,5 tys (!) a moja 750tka przy 12tys a co do wyglądu kolegi gsxfa to mi się też podoba, fajny sprzęcik nawet sam myślałem o takim ale stwierdziłem że ciut za słabe będzie i szybko mi braknie
Suzuki GS500E '91 Yamaha YZF 750R '93
:
silnik pomimo "malej" mocy elastycznoscia wyrucha nie jedna szlifierke, wiem bo mialem gsx750.
idzie startowac na 6/50km i bez pardonu zaraz pojawia sie 2zl na blacie.
idzie startowac na 6/50km i bez pardonu zaraz pojawia sie 2zl na blacie.
wykonuje przeróbki motocykli.
Możliwość wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd
virtutii spawarotti Kuraś
Możliwość wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd
virtutii spawarotti Kuraś
:
GS jest chłodzony powietrzem.
yezozwierz napisał/a: |
to nie jest czasem też olejak? |
:
Z serwisem fakt nie ma kombinacji, silnik chłodzony olejem i powietrzem. Poza tym to samo co GS Oczywiście regulacja będzie droższa, ale raz na sezon to nie problem. Na początku myślałem o małym jajku GSX 600, ale przy tej masie musiałbym wachlować biegami i kręcić dziada, 750 jest w sam raz.
Co do elastyczności to jest baaardzo zadowalająca
Co do elastyczności to jest baaardzo zadowalająca
Kobra 3G Avanti-->GB STREET 50/72/110-->Suzuki GS500E Five Stars-->Suzuki GSX 750F
:
No moj błąd, wiem ze gs jest chlodzony powietrzem, ale mialem na mysli ze i tu i tu nie ma problemu z chlodzeniem plynem etc. elastycznosc na pewno nieporownywalna do gs500 jak i osiagi. na turystyka idealny a i podgonic jest czym tak z ciekawosci ile toto wazy?
Suzuki GS500E '91 Yamaha YZF 750R '93
:
Głównie zmieniło się to, że GS ciągnął jako tako od 3-4 tys. Tutaj od dołu ładnie przyspiesza. Jadąc na 6 60km/h też ładnie odchodzi. A waży toto z płynami 230kg co było czuć dopiero przy wyjeżdżaniu z busa - 3 cm deska się ugięła
Co do osiągów to każda 600 przy porównywalnej mocy i mniejszej masie mi odjedzie
Co do osiągów to każda 600 przy porównywalnej mocy i mniejszej masie mi odjedzie
Kobra 3G Avanti-->GB STREET 50/72/110-->Suzuki GS500E Five Stars-->Suzuki GSX 750F
:
Wiesz teoretycznie tak ale w praktyce jak będziesz już po walce z gaźnikami i zaworami napisz jak poszło. Pozornie wszystko jest proste
Co do wagi to jak to oceniasz po przesiadce z Gsa?
Mam na oku motocykl o podobnej wadze i zastanawiam się czy to dużo, niby 30 kg więcej niż Suza ale wiele osób twierdzi że to już cieżka maszyna. Faktycznie jest aż taka różnica?
Pewnie w korkach nie sprawdzałeś jak się tym jeździ?
_ANIOŁ_ napisał/a: |
Z serwisem fakt nie ma kombinacji, silnik chłodzony olejem i powietrzem. Poza tym to samo co GS |
Wiesz teoretycznie tak ale w praktyce jak będziesz już po walce z gaźnikami i zaworami napisz jak poszło. Pozornie wszystko jest proste
Co do wagi to jak to oceniasz po przesiadce z Gsa?
Mam na oku motocykl o podobnej wadze i zastanawiam się czy to dużo, niby 30 kg więcej niż Suza ale wiele osób twierdzi że to już cieżka maszyna. Faktycznie jest aż taka różnica?
Pewnie w korkach nie sprawdzałeś jak się tym jeździ?
:
Regulacji nie będę robić sam, dam do mechanika, jakoś 400 zł mi wyjdzie (zawory+czyszczenie i regulacja gaźnika).
Jajko prowadzi się bajecznie, nie czuje w ogóle tej masy (oponki 120/150). Nawet przy bujaniu na postoju nie czuć, gorzej z przetaczaniem Promień skrętu jest większy z racji większego rozstawu osi. Na razie zrobiłem nim 40 km więc niewiele i to przy zmarzniętym asfalcie, więc strach przy odkręcaniu jest
Jajko prowadzi się bajecznie, nie czuje w ogóle tej masy (oponki 120/150). Nawet przy bujaniu na postoju nie czuć, gorzej z przetaczaniem Promień skrętu jest większy z racji większego rozstawu osi. Na razie zrobiłem nim 40 km więc niewiele i to przy zmarzniętym asfalcie, więc strach przy odkręcaniu jest
Kobra 3G Avanti-->GB STREET 50/72/110-->Suzuki GS500E Five Stars-->Suzuki GSX 750F
:
Co do masy może ja się wypowiem, moja yamaha waży 194kg w stanie suchym, więc też będzie ponad 200kg z płynami. Opony 120/180 i masy nie czuć WOGÓLE! Wydaje mi się o niebo lżejszy niż GS Przy przepychaniu dużo mniejszy problem, owszem promień skrętu nie za fajnie bo to sport, ale jazda w korku między samochodami wychodzi bez problemu, jedyne co to trzeba się do lusterek przyzwyczaić że nie chodzą razem z kierownicą
Suzuki GS500E '91 Yamaha YZF 750R '93
:
Do tego nie muszę się przyzwyczajać
yezozwierz napisał/a: |
jedyne co to trzeba się do lusterek przyzwyczaić że nie chodzą razem z kierownicą |
Do tego nie muszę się przyzwyczajać
Kobra 3G Avanti-->GB STREET 50/72/110-->Suzuki GS500E Five Stars-->Suzuki GSX 750F
:
Kobra 3G Avanti-->GB STREET 50/72/110-->Suzuki GS500E Five Stars-->Suzuki GSX 750F
:
a możesz to wrzucić tak żeby po kliknięciu odpaliło filmik w przeglądarce zamiast zmuszać do ściągania?
Powyższy post przedstawia pogląd użytkownika w danej chwili i nie może byś wykorzystany przeciwko niemu w innym terminie oraz w innej sprawie.
:
Kobra 3G Avanti-->GB STREET 50/72/110-->Suzuki GS500E Five Stars-->Suzuki GSX 750F
:
Ladnie gada
Honda VFR750 '94
Honda VT600 obrzyn '95
Honda VT600 obrzyn '95
:
Odpowiedz do tematu
Dziś słoneczko dopisało, suche drogi i +5 stopni. Więc znowu wytargałem z piwnicy akumulator i nabiłem 60 km. Powoli poznaję właściwości tego motonga.
Kobra 3G Avanti-->GB STREET 50/72/110-->Suzuki GS500E Five Stars-->Suzuki GSX 750F