Odpowiedz do tematu
: Tarcza - przód
Ostatnio zmieniony przez dawid96 Pon 30 Gru, 2013, w całości zmieniany 1 raz
asd
Ostatnio zmieniony przez dawid96 Pon 30 Gru, 2013, w całości zmieniany 1 raz
:
w gsie z przodu jest tarcza tzw pływająca i ma prawo się poruszać przód tył i na boki z tyłu natomiast tarcza jest na sztywno przykręcona, nie wiem tylko czy te luzy u ciebie nie są nadmierne musiałbym popatrzeć w mojej torpedzie
:
Ostatnio zmieniony przez dawid96 Pon 30 Gru, 2013, w całości zmieniany 1 raz
asd
Ostatnio zmieniony przez dawid96 Pon 30 Gru, 2013, w całości zmieniany 1 raz
:
Mógłby ktoś nagrać filmik jakie powinny być ?
:
Generalnie nie powinno być wcale wyczuwalnego (przy poruszaniu rękami) luzu.
Zastanawia mnie jeszcze jedna sprawa - jak zmierzyłeś, że ma 4,5mm grubości?
Tyle to ma nowa tarcza w GS, a u Ciebie wygląda już na mocno sfatygowaną.
dawid96 napisał/a: |
Mógłby ktoś nagrać filmik jakie powinny być ? |
Generalnie nie powinno być wcale wyczuwalnego (przy poruszaniu rękami) luzu.
Zastanawia mnie jeszcze jedna sprawa - jak zmierzyłeś, że ma 4,5mm grubości?
Tyle to ma nowa tarcza w GS, a u Ciebie wygląda już na mocno sfatygowaną.
:
Ostatnio zmieniony przez dawid96 Pon 30 Gru, 2013, w całości zmieniany 1 raz
asd
Ostatnio zmieniony przez dawid96 Pon 30 Gru, 2013, w całości zmieniany 1 raz
:
kolega ma racje no chyba ze sie zaprzesz o sciana albo cos to lekko sie ruszy ale generalnie kolega dymny dobrze gada
dymny napisał/a: |
Generalnie nie powinno być wcale wyczuwalnego (przy poruszaniu rękami) luzu.
|
kolega ma racje no chyba ze sie zaprzesz o sciana albo cos to lekko sie ruszy ale generalnie kolega dymny dobrze gada
keeway ry8->suzuki gs 500->suzuki rf 600->niebawem HAYA
:
Bzdura. Luz ma/może być dopóki nie klekocze na dziurach to przy ruszaniu ręką jest wszystko w porządku.
Latałem na dwóch tarczach z czego jedna zużyta, druga praktycznie nowa i miały identyczny luz. Z 4,56 mm na 4,22 w niecałe 15 tys. i nic się nie działo.
Nawet nowe tarcze mają luz.
Latałem na dwóch tarczach z czego jedna zużyta, druga praktycznie nowa i miały identyczny luz. Z 4,56 mm na 4,22 w niecałe 15 tys. i nic się nie działo.
Nawet nowe tarcze mają luz.
:
Ostatnio zmieniony przez dawid96 Pon 30 Gru, 2013, w całości zmieniany 1 raz
asd
Ostatnio zmieniony przez dawid96 Pon 30 Gru, 2013, w całości zmieniany 1 raz
:
Tarcza może mieć luz byle delikatny. U mnie w YZF jedna tarcza nie ma wcale, druga ma minimalny ale tylko przy trzymaniu jej zaciskiem, ręką nie ruszysz wcale.
Suzuki GS500E '91 Yamaha YZF 750R '93
:
czyli koleś z pierwszego linku ma racingowego GS
Nie jeźdź szybciej niż myślisz
:
https://www.youtube.com/w...N37v34I1tWPblsw
Czy to się jeszcze do czegoś nada oprócz złomu?
Grubość tarczy jeszcze ok ale, luz na nitach chyba zbyt duży?
Nity luźne, podkładki pod nitami pofalowane.
Wymiana nitów zapewne dość kosztowna?
Czy to się jeszcze do czegoś nada oprócz złomu?
Grubość tarczy jeszcze ok ale, luz na nitach chyba zbyt duży?
Nity luźne, podkładki pod nitami pofalowane.
Wymiana nitów zapewne dość kosztowna?
:
Odpowiedz do tematu
Jak dla mnie do wymiany...
W 0:33 widać wyraźnie że luz jest też przód-tył. Takiego być nie powinno.
O wymianie nitów nie wiem czy coś takiego się praktykuje, ale tarcza ma wyraźny rant więc nie sądzę żeby to się opłacało.
W 0:33 widać wyraźnie że luz jest też przód-tył. Takiego być nie powinno.
O wymianie nitów nie wiem czy coś takiego się praktykuje, ale tarcza ma wyraźny rant więc nie sądzę żeby to się opłacało.