Podwyzszenie kierownicy do turystyki
Odpowiedz do tematu

:
ja puki co to jeżdżę bez ale w planach mam dorobienie. mam wujka tokarza więc nie będę miał dużych problemów

Powyższy post przedstawia pogląd użytkownika w danej chwili i nie może byś wykorzystany przeciwko niemu w innym terminie oraz w innej sprawie.
:
Ja mam również wymienioną kierownicę i uważam, że na trasy, które robię ( min 350km w weekendy) jest o wiele lepiej z podwyższoną. Co prawda jestem wysoka 176 i mam długie ręce, ale odczuwam różnicę w kierowaniu :) .
Ja osobiście pojechałam do znajomego do warsztatu, aby mi to wymienił :P . Pozdrawiam

Krasnal DRZ400E
------------------------------
SÓZÓCKI ll GS500F || Chądzina 600f4i '03 || Brzydal GS650F Dakar|| Jamaszka XT600 '00
:
Masz kierownicę jeszcze wyższą niż standardowa w efce? Zastanawiam się jak się na tym siedzi.

"– Potrafimy?
– Nie mam pojęcia. Ja na przykład nie potrafię.
– No tak, ale gdybyś potrafił i tak byś się nie przyznał. Ja bym się nie przyznał gdybym potrafił.
– A potrafisz?
– Nie
– Aha! "
huh
[Usunięty]
:
ja tez mam bardzo wysoka kiere, jezdzi sie wygonie, jesli ktos jest wysoki:) pozycja bardziej wyprostowana, a jak tzreba to da sie tez lekko pochylic i nie meczyc sie

Bellator
[Usunięty]
:
Mam parę pytań.
1. Czy wyższa kierownica może w jakiś sposób kolidować z regulacją napięcia sprężyn w korkach? chodzi głównie o maksymalne odkręcenie, kiedy najbardziej wystają.

2. Można zastosować risery z innych marek/motocykli?? Ciężko jest dostać oryginalne z GS lub jemu dedykowane.

:
1. zależy jak wysokie risery będziesz miał. ja mam dosyć niskie i śruby od regulacji muszę mieć wkręcone. wystają chyba ze 2 kreski

2. jeśli będą mocowane na 1 śrubę to powinny pasować. ja u siebie mam od jakiejś Yamahy. jedynie co to musiałem kupić dłuższe śruby żeby przykręcić.

Powyższy post przedstawia pogląd użytkownika w danej chwili i nie może byś wykorzystany przeciwko niemu w innym terminie oraz w innej sprawie.
keise91
[Usunięty]
:
może ktoś mi doradzić jaką kierownice wybrać do swojego GSa? Wersja poliftingowa, zostaje kupić samą kierownice, chciałbym, żeby była troche wyżej niż oryginał, ale nawał towaru na allegro sprawia, że ciężko sie na coś zdecydować. Może ktoś ma doświadczenie w podobnej sytuacji i może coś doradzić ?

:
keise91 napisał/a:
może ktoś mi doradzić jaką kierownice wybrać do swojego GSa? Wersja poliftingowa, zostaje kupić samą kierownice, chciałbym, żeby była troche wyżej niż oryginał, ale nawał towaru na allegro sprawia, że ciężko sie na coś zdecydować. Może ktoś ma doświadczenie w podobnej sytuacji i może coś doradzić ?


Może takie coś?
http://www.moto-akcesoria...e-25-mm,p,48184
http://www.moto-akcesoria...e-35-mm,p,48186

wymiatacz
[Usunięty]
:
Jestem właśnie po zmianie kierownicy na szerszą turystyczną... zakupiona od naszego ziomka forumowego lukasz86 wraz z mocowaniami za bardzo przystępną cene :)
wrażenia bajka... nie bolą nadgarstki i ramiona przy dłuższych trasach.
Jeśli chodzi o kable to u mnie wystarczyło spokojnie do jazdy ale będę musiał wymienić linke sprzęgła i ssania żeby nie były tak napięte

Miałem klasyczna łamaną kiere jak w gs z 93 r
a teraz takie coś mi wyszło : ( sory za jakośc zdjęć, robione w garażu dopiero po złożeniu )




Bellator
[Usunięty]
:
Jaką długość powinna mieć śruba tego elementu mocującego przechodząca przez półkę?

Czy takie risery mogły by podejść?
http://allegro.pl/yamaha-...2861376430.html

:
mogą być aczkolwiek wydają mi się liche. Tzn mogą nie być stabilne. Przy półce za mała styczność z półką. Trzeba by naprawdę mocno dokręcić.
http://allegro.pl/mocowan...2848352408.html
już ja bym takie wybrał. jest tam możliwość dobrania wysokości mocowania, koloru czarny lub srebrny oraz grubość szpili 10 lub 12 mm.

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
http://netbiker.pl/
Piter30
[Usunięty]
:
Witam ,
chciałbym pochwalić się nową kierownicą, którą dzisiaj zamontowałem w sowim GS-ie.
Risery i kierownicę kupiłem u kolegi Set3, którego mogę szczerze polecić( a co mi tam małą reklamę mogę zrobić :P )
Sam montaż zajął dosłownie chwilkę, więcej zabawy było z linkami i przewodami, bo trzeba było lampę z mocowań spuścić , aby linki po przekładać.
Rada dla innych ,po zamontowaniu kierownicy w mocowaniach niestety nie da się pozakładać np ssania, czyli lepiej uzbroić kierę zanim zostanie zamontowana na swoim miejscu.
Na szczęście po montażu wszystko "gra i buczy", jedynie problem pojawił się z linką gazu, ponieważ pomimo tego że, puściłem ją tu przy manetce luźno ,to przy skręcie kierownicy na max w prawo , zwiększają się obroty.
Może pancerz w lince jest już twardy ze starości, albo po prostu przy tych temperaturach zesztywniał :( , zobaczymy na wiosnę.
Na koniec mogę stwierdzić że , pozycja za kierownicą "na sucho" o wiele wygodniejsza(w Szczecinie ze 20 cm śniegu , więc jazda nie wchodziła w grę)
Jak ktoś duma nad przekładką to zima sprzyja takim zabawom :hyhy:

:
Dzięki ale przyznam się że ja też się uczę. Miałem problem ze srebrnym mocowaniem na srubę 10mm gdyż taka tam wchodzi a nie są takie dostępne w kolorze srebrnym. Ale problemem jest tylko osłonka górnej półki. A że mam trochę tych osłon poświęciłem jedną i rozwierciłem ją na 12mm tak jak miała ta śruba od mocowania. W sumie w efekcie wszystko pasuje a nawet lepiej bo zamiast 10mm jest mocniejsza i stabilniejsza 12.
W tym momencie koszt takiego przerobienia kierownicy z krótkich na długie z nowymi mocowaniami i nową kierownicą można zamknąć w kwocie 250zł. Myślę, że niejedna osoba jeszcze będzie chciała dokonać takich zmian. Latałem na takiej i na takiej kierownicy. Wydaje mi się że długa zmienia GS z niby scigacza na klasyczny turystyk. Fakt że do ścigacza mu jeszcze daleko ale są tacy co będą tego wariantu bronić. :)

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
http://netbiker.pl/
:
Piter30 napisał/a:
w Szczecinie ze 20 cm śniegu , więc jazda nie wchodziła w grę


sorry na OT .
co ty dajesz że nie da się jeździć? nie dalej jak w niedzielę na orkiestrę kilku chłopaków przyjechało na koniach. sam bym przyjechał ale nie mam chwilowo silnika.


a wracając do tematu to jeśli chodzi o linkę gazu to najlepiej jest kupić nową dłuższą. u siebie też zmieniałem kierownicę i występował ten sam problem z obrotami. albo kup dłuższą od innego modelu albo odezwij się na PW to daj mi namiar na firmę która dorabia linki.

Powyższy post przedstawia pogląd użytkownika w danej chwili i nie może byś wykorzystany przeciwko niemu w innym terminie oraz w innej sprawie.
:
Piter30 napisał/a:
W jedynie problem pojawił się z linką gazu, ponieważ pomimo tego że, puściłem ją tu przy manetce luźno ,to przy skręcie kierownicy na max w prawo , zwiększają się obroty.


Nakrętka regulacyjna przy gaźnikach jest wykręcona na max, czy jeszcze tego nie sprawdzałeś?

Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.