Drodzy forumowicze. Jestem świeży w tematyce jednośladów i na dniach chcę sprawić sobie GS-a. Dziś będąc u jednego ze sprzedających usłyszałem stwierdzenie iż podczas jazdy muszę pamiętać aby nie "przekręcić" suzi na obrotach ( czyli nie przekroczyć 12tys. obrotów).
Czyli mam rozumieć, że silnik nie ma odcięcia obrotów czy jak. Jutro wybieram się po ten motocykl ale to mnie trochę zbiło z tropu. Pomóżcie nowemu
Odpowiedz do tematu
: brak blokady obrotów
:
Powiadasz, że chciałbyś do odciny....
Wpadnij na jakiś zlot, naprawimy!
Wpadnij na jakiś zlot, naprawimy!
Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
==\/==
Podróż dookoła świata
Podróż dookoła świata
:
Piotras_5 napisał/a: |
Wpadnij na jakiś zlot, naprawimy! |
Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
:
Czyli rozumiem, że się wygłupiłem. Ale Panowie zrozumcie, to mój pierwszy GS i ten gość jakoś tak pokrętnie to tłumaczył
:
Nie no, nie zrozum nas źle, tak sobie żartujemy.
A na poważnie to GS nie ma odciny z tego co pamiętam, więc nie kręć go na czerwone pole po prostu. I tak najwyższy moment obrotowy jest zdecydowanie niżej
A na poważnie to GS nie ma odciny z tego co pamiętam, więc nie kręć go na czerwone pole po prostu. I tak najwyższy moment obrotowy jest zdecydowanie niżej
Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
==\/==
Podróż dookoła świata
Podróż dookoła świata
:
Odpowiedz do tematu
Ok super, bardzo dziękuj To mnie uspokoiliście postanowione jutro jadę po GS-a