Zerwany gwint , uszkodzona sruba
Odpowiedz do tematu

AdamSsS
[Usunięty]
:
ściąc nei zetne bo palstik nei puści . Weź punktak i na środku śruby nabij znaczek . Potem wex wiertło 3mm i nawierć trochę potem wiertło 6 i rozwierć a jak za małe to 8 i rozwierć całkowicie.

:
Kat napisał/a:
Tam jest nakrętka przyspawana od środka czy tam gwintowany otwór

Dokładnie. Na początek możesz spróbować psiknąć WD40 lub podobnym środkiem. Najlepiej obstukaj śrubę młotkiem, zdarza się że popuści. Jeżeli nie masz porządnego klucza którym mógł byś to chwycić to zrób piłką rowek, tak żeby udało Ci się tam włożyć jakiś solidny śrubokręt i spróbuj to odkręcić. Możesz też za pomocą jakiegoś małego majzla i młotka przeciwnie do ruchu wskazówek zegara uderzać w śrubę, zrobi Ci się rowek i śruba powinna popuścić. Jest trochę sposobów jak odkręcić a raczej pozbyć się takiej śruby.

:
No ale ta śruba chyba nie jest zapieczona tylko się obraca bo jest zerwany gwint.. wiec na nic tu stukanie. Wypychać czymś od środka i próbowac odkręcać, jak nie pójdzie to rozwiercać / spiłowac główkę.

GS 500E '95 -> GSX-R 600 K3
---
GR
:
Pawlus napisał/a:
No ale ta śruba chyba nie jest zapieczona tylko się obraca bo jest zerwany gwint..

Chyba nie masz racji, chyba że nawiązujesz do innego problemu.
budrys_69 napisał/a:
potrzebuję pomocy otóż dziś kiedy dłubałem sobie przy moim GSie zauważyłem, że nie mogę odkręcić jednej śruby. Tej na przedstawionej ilustracji :( musiałem dziś zdjąć bak i ni wuj nie mogłem tego zrobić przez to, że nie mogłem odkręcić plastiku.. Pytanie moje jest następujące co mam z nią zrobić :)

:
@up
Ja to zrozumiałem tak, że on tej sruby nie może odkręcić bo obraca się luźno w otworze ale nie wykręca się. Ty z kolei piszesz o sytuacji kiedy śruba nie chce w ogóle drgnąć. A autor pytania napisał:

budrys_69 napisał/a:
śruba kręci się jak chce w lewo i prawo.

GS 500E '95 -> GSX-R 600 K3
---
GR
:
Zjechał mi się w głowicy gwint w 2 śrubach mocujących tłumik (gs-ka z 1992r.) i pytanie - można zrobić zamiast tych zasranych gwintów w głowicy szpilki i zakładać na nie tłumik dokręcając go samymi nakrętkami czy za duże drgania są i bedzie się to odkręcać? (zawsze można walnąć nakrętki samoblokujące) Robił ktoś tak już?

:
W GSie nie robiłem, ale też jestem zwolennikiem szpilek. Ja bym założył ;)

Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
Piroman1981 napisał/a:
można zrobić zamiast tych zasranych gwintów w głowicy szpilki i zakładać na nie tłumik dokręcając go samymi nakrętkami czy za duże drgania są i bedzie się to odkręcać? (zawsze można walnąć nakrętki samoblokujące) Robił ktoś tak już?


Mi się jedna ujebała, to właśnie przyspawałem śrubę z odciętym łbem, spełnia rolę szpilki. :) Jest nakręcona nakrętka i nic się nie dzieje od tamtego sezonu.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.