Odpowiedz do tematu
:
miałem podobny problem, też w aucie tyle ze mi sie oderwała czesc świecy gdzie nasadza sie klucz a reszta została w głowicy czyli nie było żadnej możliwosci wsadzenia klucza. Wiec troche młotka dobić świece do głowicy podkładka sie spłaszczyła i świeca puściła, tylko jeszcze przecinak w środek świecy wbiłem i poszło potem sprężara i ewentualny syf z cylindra wydmuchać i jeszcze rozrusznikiem na koniec dla pewności
:
a mi sie w zeszłym roku tak ułamała świeca żarowa, że potrzeba było ściągać cały blok ale jakoś to olałem i jeżdżę już 2 zimę z magicznym preparatem o magicznej nazwie "SAMOSTART"... -15 stopnia na placu i bez grzania odpala u mechanika mówili że taka o zabawa od 200 - 400 (200 pan Tadek z garażu, 300 - 400 u normalnego mechanika)
:
Dzięki za rady, jednak poradziłem sobie sam w troche inny sposób.
Zostawiłem ten bałagan na noc mocno spryskany wd-40.
Przyszedłem wytarłem wszystko co zostało, nabiłem mniejszą nasadkę 16 i poszło.
Jeszcze raz dzięki.
Zostawiłem ten bałagan na noc mocno spryskany wd-40.
Przyszedłem wytarłem wszystko co zostało, nabiłem mniejszą nasadkę 16 i poszło.
Jeszcze raz dzięki.
:
Ja dziś wymieniałem tarczę przednią. I jedyne czego sie obawiałem to właśnie ukręcenia śrub, bądź przekręcenia gniazda imbusa. Na początku śruby ani drgnęły. Ostukałem je dobrze młotkiem i zalałem WD-40. Po odczekaniu ponownie spróbowałem je wykręcić i tym razem 4 "poszły" jedna dalej stawiała opór. I niestety stało się to czego się obawiałem, obrobiło się gniazdo na imbus. Strasznie miękkie te śruby. Ale udało mi się rozwiązać ten problem "wbijając" w to miejsce torxa. Po odkręceniu przeczyściłem wszystkie śruby z resztek starego kleju, wymieniłem tarczę i wkręciłem wszystkie śruby oprócz tej z uszkodzonym imbusem na Loctite 510, zabezpieczając przed odkręceniem. Tą śrubę z obrobionym gniazdem mam zamiar wymienić na nową.
:
Panowie, przy wymianie oleju zerwałem część gwintu (ok połowę) w deklu miski olejowej (śróba cała ale po odkręceniu wyszła z nią taka mała sprężynka ). Dokręciłem śróbę z powrotem z dość mocną siłą, nie tak mocno, jak była poprzednio, bo boję się ukręcić całkowicie ten gwint...
Jak radzicie wymienić dekiel miski na nowy, czy mogę z tym jeździć? Nie chciałbym podczas jazdy rzygnąć olejem
Jak radzicie wymienić dekiel miski na nowy, czy mogę z tym jeździć? Nie chciałbym podczas jazdy rzygnąć olejem
:
Pierwszy raz zmieniałeś sam olej? Może ktoś wcześniej zerwał gwint, a ta sprężynka to wkładka do gwintów (wygląda tak: http://www.otelo.com.pl/p...ef-23340.html). Ja na twoim miejscu zrobiłbym nowy gwint i dopasował śrubę spustową od innego moto.
:
Olej zmieniałem już 3 raz, teraz nie mam pojęcia co się stało, może przesadziłem z siłą
Nie lepiej wymienić miskę olejową na nową? Widziałęm taką za 25zł...
Tylko nie wiem gdzie taką uszczelkę dostanę, a nie wiem czy mam takie wysokie umiejętności, żeby ją samemu wyciąć...
Niestety nie była to ta wkładka, tylko ścięte aluminium
Nie lepiej wymienić miskę olejową na nową? Widziałęm taką za 25zł...
Tylko nie wiem gdzie taką uszczelkę dostanę, a nie wiem czy mam takie wysokie umiejętności, żeby ją samemu wyciąć...
Niestety nie była to ta wkładka, tylko ścięte aluminium
:
Do przegwintowania i tak powinieneś ściągnąć miskę żeby to było porządnie zrobione, a 25 zeta to na tyle mało że chyba nie warto się babrać i lepiej wymienić.
:
Racja, myślałem że miska jest droższa.
Liver Sausage napisał/a: |
Do przegwintowania i tak powinieneś ściągnąć miskę żeby to było porządnie zrobione, a 25 zeta to na tyle mało że chyba nie warto się babrać i lepiej wymienić. |
Racja, myślałem że miska jest droższa.
:
Nawet się nie zastanawiaj i wymień miskę. Jazda z niepewnym korkiem spustowym grozi śmiercią jak olej wycieknie pod tylne koło podczas jazdy brrrrr.
: Prawdopodobnie urwany gwint śruby.
potrzebuję pomocy otóż dziś kiedy dłubałem sobie przy moim GSie zauważyłem, że nie mogę odkręcić jednej śruby. Tej na przedstawionej ilustracji musiałem dziś zdjąć bak i ni wuj nie mogłem tego zrobić przez to, że nie mogłem odkręcić plastiku.. Pytanie moje jest następujące co mam z nią zrobić
:
Próbowałeś ją złapać mocno kombinerkami i odciągając na zewnatrz próbowac wykrecać? Jeśli to nie poskutkuje, to raczej tylko rozwiercanie śruby, chyba że z drugiej strony idzie ją jakoś złapać i wykręcić czymś. Ew. mozna ściąć główkę delikatnie szlifierką, zdjąć boczek i potem próbowac to dalej wykręcac jakoś. No chyba że już ktoś wcześniej załatwił tne gwint i z drugiej strony śrube trzyma nakrętka, sprawdź to. Pozatym bak da się zdjąć nie odkręcając tych boczków, trzeba delikatnie je odginać i powoli wyciągac bak zeby niczego nie porysować.
GS 500E '95 -> GSX-R 600 K3
---
GR
---
GR
:
wiesz w sumie to ten bak ro zrobiłem jakoś tak jak napisałeś właśnie. teraz mnie ta śruba martwi. Od środka nie ma żadnej nakrętki śruba kręci się jak chce w lewo i prawo.
:
Nie ma z drugiej strony śruby żadnej nakrętki ? Nie możliwe Weź tak to z drugiej strony próbuj ją wypychać a w tym samym zasie odkręcać
:
Odpowiedz do tematu
Tam jest nakrętka przyspawana od środka czy tam gwintowany otwór, spróbuj ją czymś podważyć od środka i wykręcić, może gwint załapie. A jak nie to zetnij delikatnie łeb.