J jak Yamaha
Odpowiedz do tematu

:
tholin85 napisał/a:
z tego co piszą DL niema co porównywać do AT a twój wielbłąd przeczy wszystkim artykułom:)

ja? zobacz co dunja wyprawia :o
DL do turystyki jest stworzony ale szosowej i szutrowej. Gruzja zweryfikowala jego mozliwosci: uszkodzone felga, kufry, gmole, plyta dolna z wydechem, ciezarki kierownicy, lusterka, kierunki itd.
jesli chcesz DLa dla dwojga to bierz litra

tholin85 napisał/a:
Widocznie wszytko zależy od Jeźdźca :)

zgadza sie, bo akurat ja okrutnie kalecze DLem w terenie :wstyd:

http://na2oo.blogspot.com/
sózócki kocurrr
:
Co do DLki - uwielbiam filmy tego kolesia - https://www.youtube.com/watch?v=s_QQEeW2gO4

Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
:
panbodzio, długa ta lista, ale myślę ze podobne uszkodzenia są a AT czy GS jak się jeździ po kamlotach.
Chyba dobrze rozumiem ze zjeżdżając z asfaltu bez rys, gleb, usterek się nie obejdzie. czy to będzie 20 letna AT Tenera czy DL f650gs, który jest tak samo zwinny (dannydzięki za link)

Co do DL1000 wielkie ciężkie to już chyba brał bym capo:) albo GS1150.

och te dylematy :kwasny:

PS
danny popsuł się coś w twoim nowym GS?

jawa 50
gs 500 E
FZS 600
:
Gdybym teraz zmieniał motocykl to w grę wchodziłby tylko DL 1000 albo TDM 900. :oczami: Mimo, że zawsze nastawiałem się na małego DL'a to mając ten sam silnik w SV'ce raczej bym go sobie odpuścił.

Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
kempes, dawca:) mówi ze czas na litra :rotfl:

jawa 50
gs 500 E
FZS 600
:
tholin85 napisał/a:
danny popsuł się coś w twoim nowym GS?

NIe no, CBFka dziala, jedyna awaria w tym roku to zaśniedziale klemy przy aku. Popsul to mi sie samochod - ale tak sie dzieje gdy inny w niego wjezdza :D

No ale to moze CBF 1000. Ale to musialbys z asfaltu nie zjezdzac.

Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
:
Pierwsza i najważniejsza różnica to koła, jak chcesz się zapuścić z dala od cywilizacji i bezstresowo latać po szutrach i kamulcach to niestety ale tylko szprychy + dętki.

"– Potrafimy?
– Nie mam pojęcia. Ja na przykład nie potrafię.
– No tak, ale gdybyś potrafił i tak byś się nie przyznał. Ja bym się nie przyznał gdybym potrafił.
– A potrafisz?
– Nie
– Aha! "
:
takim zwolennikiem szutrów az nie zostanę :)

jawa 50
gs 500 E
FZS 600
:
tholin85 napisał/a:
takim zwolennikiem szutrów az nie zostanę :)

to nie potrzebujesz afryki :P

http://na2oo.blogspot.com/
sózócki kocurrr
:
panbodzio, no wiec dlatego ciekawi mnie co popsuła się i w jakich okolicznościach w DL, wiec czekam za wzmiankami na blogu z niecierpliwością. a po za tym jak fazerem przycieram na kisielinie to i Dl dam rade :rotfl:

PS
znasz kogoś z GS 1150? czy może polowe tańszym 1100 chciał bym to porównać do Capo

jawa 50
gs 500 E
FZS 600
:
nic sie nie popsulo tylko pogielo albo zuzylo :P
co do wyprawy to cierpliwosci ;)

http://na2oo.blogspot.com/
sózócki kocurrr
:
A czy przypadkiem tmi nie ma duzego GS'a jako drugie moto?

Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
:
danny napisał/a:
A czy przypadkiem tmi nie ma duzego GS'a jako drugie moto?


tholin85 napisał/a:
znasz kogoś z GS 1150? czy może polowe tańszym 1100 chciał bym to porównać do Capo

GS 1150 - porównania do innego motocykla tego typu nie mam.
Właściwości terenowe - raz zjechałem z asfaltu na ubitą drogę polną, jechało się super do momentu aż zaczął się głęboki piach. Raz i nigdy więcej. Ale zaznaczam, ja takimi motocyklami w "terenie" jeździć nie umiem.

Na asfalcie - bajka, idzie jak po sznurku, w zakrętach robi się z nim co tylko się chce i to nieważne czy solo czy z pasażerem - jedziesz z pasażerem, fajny zakręt, niskie obroty - gazu i coś pięknego. Fazerem to trzeba 2 biegi w dół, a i tak nie będzie to w połowie tak fajne... Ciasne manewry i powolne toczenie się - równie doskonale
Motocykl na 10, tylko trochę ciężki i wysoki, jednak kwestia przyzwyczajenia i predyspozycji fizycznych do jazdy takim motocyklem.

Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'

Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania.
:
Dzięki tmi, moja masa też idzie w górę w tych delegacjach:)

A co do leśnych dróżek i piachu to i Frazerem można, zamykasz oczy i dzida:)

Ostatnio testowałem z Plecaczkiem 1 kufrem w lasach pod Rygą:) co prawda 3km tylko ale piach na 30 cm. dwójka niskie obroty i dzida, najgorzej było jak się zaczął wkręcać powyżej 6k rpm. zupełnie odwrotnie jak ta kartodromach duzy moment na szosówkach w lesie to zło:)
Pytanie laika A czy we dwoje można stanąć na moto?

jawa 50
gs 500 E
FZS 600
:
tholin85 napisał/a:
Pytanie laika A czy we dwoje można stanąć na moto?


podczas jazdy w terenie? jak sobie wyobrazasz wtedy manewrowanie motocyklem?
plecak traktujesz jako zwykly bagaz, ktory powinien byc jak najbardziej stabilny -> siedzacy na kanapie

http://na2oo.blogspot.com/
sózócki kocurrr
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.