Odpowiedz do tematu
:
ja miałem okazje się przejechać cbf600N i stwierdzam, że fajna, zwinna
srad ładny z daleka i na zdjęciach
ja miałem okazje się przejechać cbf600N i stwierdzam, że fajna, zwinna
srad ładny z daleka i na zdjęciach
:
Tez take mialem wrazenie a jednak wolno nim jezdze. Przygotowany jest zajebiscie, jakby podliczyc to caly serwis jaki zrobilem na sezon to przynajmniej 4,5k.
:
no to ładna inwestycja
ja znalazłem jakieś filmiki z października z kręcenia ósemek (wrzucałem je w innym temacie na forum)
http://youtu.be/XFdvO1zv3DU
http://youtu.be/ESCPtGyx2rU
ja znalazłem jakieś filmiki z października z kręcenia ósemek (wrzucałem je w innym temacie na forum)
http://youtu.be/XFdvO1zv3DU
http://youtu.be/ESCPtGyx2rU
:
ósemki z dzisiaj (trochę urozmaicone)
https://www.youtube.com/watch?v=4Ov97eKudUs
https://www.youtube.com/watch?v=FgkFrIHZIhQ
https://www.youtube.com/watch?v=4Ov97eKudUs
https://www.youtube.com/watch?v=FgkFrIHZIhQ
:
ósemki i ósemki...
Gdzie kółeczka? Iskierki i kolana?
Gdzie kółeczka? Iskierki i kolana?
:
spokojnie... niech się trochę grunt nagrzeje założe nowe opony i na Kisielinie będzie łokieć... bez gleby
w zeszłym roku już 8.03 można było poszaleć
https://www.youtube.com/watch?v=PLtPvN5jJ_w
w zeszłym roku już 8.03 można było poszaleć
https://www.youtube.com/watch?v=PLtPvN5jJ_w
:
A to nasze kółeczka na treningu gymkhany w tamtym sezonie (ja niebieski hornet)
https://www.youtube.com/watch?v=haNsgSewS4o
https://www.youtube.com/watch?v=haNsgSewS4o
:
A ja kupiłem sobie dzisiaj nowe opony
:
Pilot powery. Mam nadzieje, że zmiana jakościowa będzie sążna, kupiłem motocykl na ładnie wygladających 11 letnich oponach i było tragicznie. Jeszcze została mi troszkę wieksza zebatka na tył, nowa kierownica, nowy płyn hamulcowy.
:
1. Dwójki nie chciałem by rantów zbyt szybko nie zjechać, trójka jest dla mnie za droga.
Ja nie mam za dużego doświadczenia w większych rozmiarach opon, wcześniej jezdziłem tylko na pilot power 1, dunlopach sportmax 1 i sportattack 2
Odradzam Continental SportAttack 2 - ta opona jest kiepska po prostu.
Ja nie mam za dużego doświadczenia w większych rozmiarach opon, wcześniej jezdziłem tylko na pilot power 1, dunlopach sportmax 1 i sportattack 2
Odradzam Continental SportAttack 2 - ta opona jest kiepska po prostu.
:
:
Na hamulcu robiłeś tą ósemkę? Na którym biegu? Jak na 1 biegu to bez hamulca spokojnie zrobisz tą ósemkę (zależnie od wolnych obrotów, ale jak wolne będą w granicach 1500rpm to spokojnie da radę).
Do tego wg. mnie za mało balansujesz ciałem. Kładziesz się razem z motocyklem w zakręt co przy takiej prędkości (parkingowej) nie jest dobre. Przy skręcaniu możesz lekko się nawet wychylić w przeciwnym kierunku niż motocykl (przeciwwaga). No i nie katuj tylnego hamulca
Tutaj masz dobrze pokazaną postawę motocyklisty na małym oraz dużym motocyklu. Schemat ten sam czyli przeciwwaga. Widać jak motocyklista "kładzie" motocykl do skrętu, a sam utrzymuje pozycję "prostą"/lekko wychyloną w przeciwnym kierunku niż się kładzie motocykl.
https://www.youtube.com/watch?v=j2iysyl0kxA
Do tego wg. mnie za mało balansujesz ciałem. Kładziesz się razem z motocyklem w zakręt co przy takiej prędkości (parkingowej) nie jest dobre. Przy skręcaniu możesz lekko się nawet wychylić w przeciwnym kierunku niż motocykl (przeciwwaga). No i nie katuj tylnego hamulca
Tutaj masz dobrze pokazaną postawę motocyklisty na małym oraz dużym motocyklu. Schemat ten sam czyli przeciwwaga. Widać jak motocyklista "kładzie" motocykl do skrętu, a sam utrzymuje pozycję "prostą"/lekko wychyloną w przeciwnym kierunku niż się kładzie motocykl.
https://www.youtube.com/watch?v=j2iysyl0kxA
:
Odpowiedz do tematu
Po prostu usłyszałem, że trzeba mieć wyższe obroty i regulować prędkość tylnym hamulcem i tak też sobie próbowałem. Dzięki za podpowiedź jutro pojadę i będę trenować
Tutaj gość też mówi właśnie o tej technice
https://www.youtube.com/watch?v=pUi-2Ry6uZw
Tutaj gość też mówi właśnie o tej technice
https://www.youtube.com/watch?v=pUi-2Ry6uZw