GS gymkhana
Odpowiedz do tematu

:
:ok:

ja miałem okazje się przejechać cbf600N i stwierdzam, że fajna, zwinna

srad ładny z daleka i na zdjęciach ;)

:
Tez take mialem wrazenie a jednak wolno nim jezdze. Przygotowany jest zajebiscie, jakby podliczyc to caly serwis jaki zrobilem na sezon to przynajmniej 4,5k.

:
no to ładna inwestycja ;)

ja znalazłem jakieś filmiki z października z kręcenia ósemek (wrzucałem je w innym temacie na forum)

http://youtu.be/XFdvO1zv3DU

http://youtu.be/ESCPtGyx2rU

:
ósemki i ósemki...

Gdzie kółeczka? Iskierki i kolana? :P

:
spokojnie... niech się trochę grunt nagrzeje :hyhy: założe nowe opony i na Kisielinie będzie łokieć... bez gleby :P

w zeszłym roku już 8.03 można było poszaleć :D
https://www.youtube.com/watch?v=PLtPvN5jJ_w

Snajper4
[Usunięty]
:
A to nasze kółeczka na treningu gymkhany w tamtym sezonie :) (ja niebieski hornet)
https://www.youtube.com/watch?v=haNsgSewS4o

:
A ja kupiłem sobie dzisiaj nowe opony

:
Snajper4, elegancko :D

komandosek, jakie kapcie?

:
Pilot powery. Mam nadzieje, że zmiana jakościowa będzie sążna, kupiłem motocykl na ładnie wygladających 11 letnich oponach i było tragicznie. Jeszcze została mi troszkę wieksza zebatka na tył, nowa kierownica, nowy płyn hamulcowy.

:
1,2 czy 3?

:
1. Dwójki nie chciałem by rantów zbyt szybko nie zjechać, trójka jest dla mnie za droga.
Ja nie mam za dużego doświadczenia w większych rozmiarach opon, wcześniej jezdziłem tylko na pilot power 1, dunlopach sportmax 1 i sportattack 2
Odradzam Continental SportAttack 2 - ta opona jest kiepska po prostu.

:
Dzisiejsza zabawa na placu manewrowym

https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be



http://forum.gs500.pl/vie...15798&start=105

Simson S51/1 1989r
Suzuki GS 500E 1997r
:
Na hamulcu robiłeś tą ósemkę? Na którym biegu? Jak na 1 biegu to bez hamulca spokojnie zrobisz tą ósemkę (zależnie od wolnych obrotów, ale jak wolne będą w granicach 1500rpm to spokojnie da radę). :)
Do tego wg. mnie za mało balansujesz ciałem. Kładziesz się razem z motocyklem w zakręt co przy takiej prędkości (parkingowej) nie jest dobre. Przy skręcaniu możesz lekko się nawet wychylić w przeciwnym kierunku niż motocykl (przeciwwaga). No i nie katuj tylnego hamulca ;)

Tutaj masz dobrze pokazaną postawę motocyklisty na małym oraz dużym motocyklu. Schemat ten sam czyli przeciwwaga. Widać jak motocyklista "kładzie" motocykl do skrętu, a sam utrzymuje pozycję "prostą"/lekko wychyloną w przeciwnym kierunku niż się kładzie motocykl.

https://www.youtube.com/watch?v=j2iysyl0kxA

:
Po prostu usłyszałem, że trzeba mieć wyższe obroty i regulować prędkość tylnym hamulcem i tak też sobie próbowałem. Dzięki za podpowiedź jutro pojadę i będę trenować :)

Tutaj gość też mówi właśnie o tej technice

https://www.youtube.com/watch?v=pUi-2Ry6uZw



http://forum.gs500.pl/vie...15798&start=105

Simson S51/1 1989r
Suzuki GS 500E 1997r
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.