mj_320 napisał/a: |
No tak, jak stoi znak "40" przed ostrym zakrętem lub szkołą, to jest on dla Tico, Seicento itp.? BMW powinno tam móc jechać co najmniej 80 km/h po przecież ma o kilka klas lepsze zawieszenie, hamulce... ? Ale tak nie jest. Przepisy są jednakowe dla wszystkich i to jest jedna z podstawowych zasad życia w społeczeństwach "cywilizowanych" Muszą być dostosowane do najsłabszych ogniw i to z marginesem bezpieczeństwa. |
Właśnie, oto powód dlaczego nie przestrzegam przepisów. Dlaczego mam jechać tyle samo co rozpieprzony Star, dla którego słowo hamulce nie istnieje, ewentualnie spowalniacze?
Ciężarówka czasem wlatuje z taką prędkością w teren zabudowany, że trzeba by przeżegnać się 3 razy lewą ręką. Z 24tonami na pace może jechać 50km/h, ja mam kilkakrotnie krótszą drogą hamowania, mniejszą masę, większą manewrowość i mogę jechać tyle samo... Gdzie tu logika? Mj_320, jesteś policjantem? Możesz odpowiedzieć na PW.
Co do F-ki Kleopatry, miałem identyczne objawy. Sprzęt jechał 200m zgasł i nie do odpalenia, po czasie zapalił i to samo. Przyczyna? Trzeba było przełączyć na rezerwę To było na samym początku jak kupiłem sprzęta. Powinien zrobić ok 280km do rezerwy a zrobił 220km. Dlatego rezerwę wykluczyłem. Przez przypadek przełączyłem kranik i problem zniknął. Do czasu pchania Byłem przekonany że na "on" kranik się zapchał i jeździłem tak długo, aż rezerwa się skończyła