Wszędzie widzę, że sie chwalicie GSami. Wiadomo forum GS'a A ja chce Wam pokazać coś innego. Coś niesamowitego , coś nie mniej wspaniałego od GS'a , coś tańszego, coś ekonomiczniejszego , coś słabszego, coś trochę mniejszego , coś mniej spotykanego, coś równie bezawaryjnego jak GS . To coś to moja Jawa CZ
Marka: Jawa CZ
Model: 175 (487.0)
Typ: Tourist/City
Rok produkcji: 1987
Silnik: dwusuwowy chłodzony powietrzem model 487
Pojemność: 172ccm
Moc: 14KM
Głowica: Radiator
Kolor nadwozia: Czerwony z palety VW
Dodatkowe:
Polerowane kanały cylindra
Polerowany króciec dolotowy
Ebonitowe tarcze sprzęgła
czwarty szlif cylindra
Odpowiedz do tematu
: Coś innego niż GS
:
wygląda na bardzo dobrze utrzymany sprzęt. Jak się śmiga?;> szczerze na takiej jawce jeszcze nie jechałem:)
:
piękna, widać że sporo przy niej czasu spędziłeś
:
Wsadziłem w nią strasznie dużo serca i pracy, ale opłacało sie
Jak sie śmiga? No powiedział bym ze znośnie jak na 14 KM. Zsiadając z GS'a i wsiadając na Cztke czujesz sie jakbyś dosiadał .... psa. Ręce szeroko, kolana blisko, stopy prawie na ziemi Ale za to ten dźwięk. Dźwięk dwusuwowego silnika. I ten power. Od 0-80 km/h 9 sek. Do setki buja sie w 16 sek. Do max speed - 130 km/h w około 30 sek.
Świetnie trzyma sie drogi. Kładę ją prawie do podnóżków
Jak sie śmiga? No powiedział bym ze znośnie jak na 14 KM. Zsiadając z GS'a i wsiadając na Cztke czujesz sie jakbyś dosiadał .... psa. Ręce szeroko, kolana blisko, stopy prawie na ziemi Ale za to ten dźwięk. Dźwięk dwusuwowego silnika. I ten power. Od 0-80 km/h 9 sek. Do setki buja sie w 16 sek. Do max speed - 130 km/h w około 30 sek.
Świetnie trzyma sie drogi. Kładę ją prawie do podnóżków
:
Zawsze miałem sentyment do dwusuwów. Jakbym miał więcej wolnych środków finansowych to kupiłbym sobie ETZ 251. Trzymaj jawę i nie sprzedawaj jej za żadne pieniądze. Też mam klasyka - fiata 125p z 1986r z przebiegiem niecałe 60.000km. Stan fabryczny! Kiedyś był warty max 1000zł. Teraz mogę już za niego wołać kilka tysięcy zł. Ale jest nie do sprzedania nawet za 50tyś !
:
A ja kupiłem swoją Jawe za 300 zł. Trochę zachodu żeby go zarejestrować ale dało radę
Nie ma takiej możliwości żeby ją sprzedać. Ona jest moja i tylko moja
Jeszcze zostało mi parę detali do kupienia/odnowienia. Staram sie ją składać z oryginalnych części ale nie zawsze takowe są dostępne
Nie ma takiej możliwości żeby ją sprzedać. Ona jest moja i tylko moja
Jeszcze zostało mi parę detali do kupienia/odnowienia. Staram sie ją składać z oryginalnych części ale nie zawsze takowe są dostępne
:
rzeczywiście bardzo dobrze utrzymana Jawa. Co prawda nie miałem takiej, ale smigałem pare razy
:
Java piękna Ja mam w planach odkupic w wakacje swojego pierwszego "sprzęta"- motorynkę i ja odrestaurowac ponieważ dosyc mocna została zniszczona
:
jakos nie przepadam i nie przepadalem za sprzetami od poludniowych sasiadow..moze przez awaryjnosci itp. wole cos z ddr
wykonuje przeróbki motocykli.
Możliwość wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd
virtutii spawarotti Kuraś
Możliwość wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd
virtutii spawarotti Kuraś
:
No prosze jakie to cudeńka niektorzy trzymaja po garazach hehe.
:
no prosze... ale dalej nie jest to GS.. a forum jest przeznaczone dla GS. Chyba ze pomyliles z innym forum. Jawa fajna ale nie GS... przykro mi... nie bardzo
:
Sprzęt bardzo ładny. Jedyne co mi sie nie podoba to handbary i naklejki.
Proponuje nakleić takie jak były w oryginale. Klasyk musi wyglądać jak klasyk , żadne współczesne dodatki nie będą wyglądały dobrze na takim sprzęcie.
Na CZ175 nie jeździłem. Miałem za to 350 ale z 6V instalką.
Proponuje nakleić takie jak były w oryginale. Klasyk musi wyglądać jak klasyk , żadne współczesne dodatki nie będą wyglądały dobrze na takim sprzęcie.
Na CZ175 nie jeździłem. Miałem za to 350 ale z 6V instalką.
Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
:
Odpowiedz do tematu
mój ojciec miał jeszcze rok temu jawe 350 TS sympatyczne moto