Najbardziej wypasiony GS wszechczasow
Odpowiedz do tematu

: Najbardziej wypasiony GS wszechczasów
Już nieraz wrzucałem fotki GS-ów, które buduje nasz sąsiad Jim Knopf ale wydaje mi się, że ten GS zasługuje na własny temat bo nikt tej przeróbki nie pobije :) najświeższe fotki.

Wiolka
[Usunięty]
:
Dzieło sztuki :padam:

:
I kto powie że do GS'a nie wejdzie laczek 180? :hyhy:

:
Ja mam pytanie, a co tam jest z oryginalnego gsa? :P :hyhy:

Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
:
Hunter napisał/a:
Ja mam pytanie, a co tam jest z oryginalnego gsa? :P :hyhy:


Kranik paliwa :rotfl:

:
simin napisał/a:
I kto powie że do GS'a nie wejdzie laczek 180? :hyhy:


180 to ja mam z luzem dla ciekawych tu z tyłu jest 360.

:
Takie tam, ten z robiony na Cafe Racera w temacie zbiorczym- lepszy :P

Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
:
CZOKO napisał/a:
simin napisał/a:
I kto powie że do GS'a nie wejdzie laczek 180? :hyhy:


180 to ja mam z luzem dla ciekawych tu z tyłu jest 360.


Simin o przodzie pisał :D

:
O k... :D

:
Hunter napisał/a:
Ja mam pytanie, a co tam jest z oryginalnego gsa? :P :hyhy:


Rama? :D a przynajmniej jej przód :D i ułożenie serca :D


aaa no i stopka :D

"Zanim odkręcisz manetkę pomyśl o tych, którzy czekają na Twój powrót..."
:
yaszczi napisał/a:

Simin o przodzie pisał :D


:)


danny napisał/a:
Takie tam, ten z robiony na Cafe Racera w temacie zbiorczym- lepszy


Lepszy nie lepszy ale na stówke nie bardziej wypasiony (jak w temacie, nie mylić z najb zajeb....) ;)

:
ktos sie ladnie napracowal i szacun za to

jednakowoz do mnie taki 'monster tuning' nie przemawia. no ale o gustach sie nie dyskutuje

http://na2oo.blogspot.com/
sózócki kocurrr
:
Do mnie też za bardzo to nie przemawia, chociaż ładne przyznam, ale fajnie jakby to jeszcze było w jakiś sposób przydatne na co dzień także różne modyfikacje jak najbardziej ale do momentu kiedy wygląd bierze górę nad funkcją już nie.

:
Zgadzam się z Tmi i Panbodzio w 100%, chociaż w przypadku tego moto trzeba go traktować bardziej w kategorii eksponatu niż pojazdu użytkowego. Nie wyobrażam sobie codziennej jazdy takim sprzętem. Należy jednak docenić ogrom pracy i kasy włożonej w poczciwą GSkę :) .

Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
tam gdzie zaczyna sie zajebistosc konczy sie praktycznosc

http://na2oo.blogspot.com/
sózócki kocurrr
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.