Odpowiedz do tematu
: Najbardziej wypasiony GS wszechczasów
Już nieraz wrzucałem fotki GS-ów, które buduje nasz sąsiad Jim Knopf ale wydaje mi się, że ten GS zasługuje na własny temat bo nikt tej przeróbki nie pobije najświeższe fotki.
:
Dzieło sztuki
:
I kto powie że do GS'a nie wejdzie laczek 180?
:
Ja mam pytanie, a co tam jest z oryginalnego gsa?
Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
==\/==
Podróż dookoła świata
Podróż dookoła świata
:
Kranik paliwa
Hunter napisał/a: |
Ja mam pytanie, a co tam jest z oryginalnego gsa? |
Kranik paliwa
:
180 to ja mam z luzem dla ciekawych tu z tyłu jest 360.
simin napisał/a: |
I kto powie że do GS'a nie wejdzie laczek 180? |
180 to ja mam z luzem dla ciekawych tu z tyłu jest 360.
:
Takie tam, ten z robiony na Cafe Racera w temacie zbiorczym- lepszy
Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
:
Simin o przodzie pisał
CZOKO napisał/a: | ||
180 to ja mam z luzem dla ciekawych tu z tyłu jest 360. |
Simin o przodzie pisał
:
O k...
:
Rama? a przynajmniej jej przód i ułożenie serca
aaa no i stopka
Hunter napisał/a: |
Ja mam pytanie, a co tam jest z oryginalnego gsa? |
Rama? a przynajmniej jej przód i ułożenie serca
aaa no i stopka
"Zanim odkręcisz manetkę pomyśl o tych, którzy czekają na Twój powrót..."
:
Lepszy nie lepszy ale na stówke nie bardziej wypasiony (jak w temacie, nie mylić z najb zajeb....)
yaszczi napisał/a: |
Simin o przodzie pisał |
danny napisał/a: |
Takie tam, ten z robiony na Cafe Racera w temacie zbiorczym- lepszy |
Lepszy nie lepszy ale na stówke nie bardziej wypasiony (jak w temacie, nie mylić z najb zajeb....)
:
ktos sie ladnie napracowal i szacun za to
jednakowoz do mnie taki 'monster tuning' nie przemawia. no ale o gustach sie nie dyskutuje
jednakowoz do mnie taki 'monster tuning' nie przemawia. no ale o gustach sie nie dyskutuje
http://na2oo.blogspot.com/
sózócki kocurrr
sózócki kocurrr
:
Do mnie też za bardzo to nie przemawia, chociaż ładne przyznam, ale fajnie jakby to jeszcze było w jakiś sposób przydatne na co dzień także różne modyfikacje jak najbardziej ale do momentu kiedy wygląd bierze górę nad funkcją już nie.
:
Zgadzam się z Tmi i Panbodzio w 100%, chociaż w przypadku tego moto trzeba go traktować bardziej w kategorii eksponatu niż pojazdu użytkowego. Nie wyobrażam sobie codziennej jazdy takim sprzętem. Należy jednak docenić ogrom pracy i kasy włożonej w poczciwą GSkę .
Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
Odpowiedz do tematu
tam gdzie zaczyna sie zajebistosc konczy sie praktycznosc
http://na2oo.blogspot.com/
sózócki kocurrr
sózócki kocurrr