Witam Szanownych Forumowiczów!
Szybkie pytanie.
Chciałbym zamontować w mojej Suzi lusterka tego typu:
Link do aukcji:
Aukcja
Jeśli lusterka posiadają gwint typu M10 to czy istnieje szansa iż nie będzie możliwości zamontowania ich zamiast oryginalnych, (okrągłych chromowanych.) ? Oryginalne
Czu skok gwintu się różni?
Odpowiedz do tematu
: Lusterka
:
Skok gwintu się nie różni, ale może się różnić kierunek. Czasem oba lusterka mają prawy gwint, czasem jedno prawy, drugie lewy. Z tego co kojarzę to lusterek od yamahy do GSa nie założysz (ale mogę się mylić, więc niech ktoś napisze kto jest pewny).
"– Potrafimy?
– Nie mam pojęcia. Ja na przykład nie potrafię.
– No tak, ale gdybyś potrafił i tak byś się nie przyznał. Ja bym się nie przyznał gdybym potrafił.
– A potrafisz?
– Nie
– Aha! "
– Nie mam pojęcia. Ja na przykład nie potrafię.
– No tak, ale gdybyś potrafił i tak byś się nie przyznał. Ja bym się nie przyznał gdybym potrafił.
– A potrafisz?
– Nie
– Aha! "
:
Jednak w yamaha są gwinty prawy i lewy a w suzuki prawy w dwóch lusterkach.
Jeśliby tak przegwintować? Próbował już ktoś?
Jeśliby tak przegwintować? Próbował już ktoś?
:
Ale nie przegwintujesz na taki sam gwint, ew. na mniejszy, ale wtedy nie będzie pasować do uchwytu. Nie prościej znaleźć gdzieś takie lusterka z dwoma prawymi gwintami?
"– Potrafimy?
– Nie mam pojęcia. Ja na przykład nie potrafię.
– No tak, ale gdybyś potrafił i tak byś się nie przyznał. Ja bym się nie przyznał gdybym potrafił.
– A potrafisz?
– Nie
– Aha! "
– Nie mam pojęcia. Ja na przykład nie potrafię.
– No tak, ale gdybyś potrafił i tak byś się nie przyznał. Ja bym się nie przyznał gdybym potrafił.
– A potrafisz?
– Nie
– Aha! "
:
Ewentualnie można dokupić/wytoczyć "przejściówki" na taki gwint jaki Tobie pasuje. Koszt kilkudziesięciu zł.
Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
W serwisie Suzuki wołają za tę śrubkę 150zł
:
Wiem, że ceny w ASO są z kosmosu, ale na pewno piszesz o tym samym?
http://allegro.pl/sruba-r...3171016357.html
Nozownik napisał/a: |
W serwisie Suzuki wołają za tę śrubkę 150zł |
Wiem, że ceny w ASO są z kosmosu, ale na pewno piszesz o tym samym?
http://allegro.pl/sruba-r...3171016357.html
Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
Dowiedziałem się że owe lusterka są identyczne. ( Prawe a lewe jest takie same, tylko inny gwint)
Czyli, gdybym kupił dwa lusterka z prawym gwintem jest szansa ich montażu bez problemu?
Bo jakoś ze zdjęć nie mogę tego wywnioskować.
Czyli, gdybym kupił dwa lusterka z prawym gwintem jest szansa ich montażu bez problemu?
Bo jakoś ze zdjęć nie mogę tego wywnioskować.
:
kempes - ale to by podniosło mu lusterko z 1 strony. Żeby było takiej samej wysokości jak dla mnie jedyna opcja to przetoczyć i nagwintować, po czym zrobić przejściówkę na inny gwint i potraktować przejściówkę i przetoczone lusterko stałym klejem do gwintów.
Aczkolwiek lepiej kupić lusterka na prawy gwint.
Aczkolwiek lepiej kupić lusterka na prawy gwint.
:
a nie, ta śrubka z typowego lusterka metalowego gdze jest podwójny gwint z jednej strony 10 z drugiej chyba 6.
Sorki za niedopowiedzenie i moje niedoczytanie tematu
kempes napisał/a: |
Nozownik napisał/a:
W serwisie Suzuki wołają za tę śrubkę 150zł Wiem, że ceny w ASO są z kosmosu, ale na pewno piszesz o tym samym? |
a nie, ta śrubka z typowego lusterka metalowego gdze jest podwójny gwint z jednej strony 10 z drugiej chyba 6.
Sorki za niedopowiedzenie i moje niedoczytanie tematu
:
Odpowiedz do tematu
Sprawa rozwiązana w sposób następujący:
Kupiłem dwa prawe lusterka z prawymi gwintami i wszystko gra elegancko, gdyż posiadają one swobodną regulację pod tymi czarnymi opaskami.
Kupiłem dwa prawe lusterka z prawymi gwintami i wszystko gra elegancko, gdyż posiadają one swobodną regulację pod tymi czarnymi opaskami.