Mam problem z gaźnikiem. Moto z roku 97 a gaźnik mam nowszy, mianowicie http://www.alpha-sports.c...%20GS500/06.htm
Miałem blokady na gaźniku no i zmieniając położenie iglicy i składając połamałem łopatki w tym tłoczku o numerze 11. Cholerstwo strasznie delikatne jest. Poza tym mam dylemat bo mam taki oring biały na iglicy http://img404.imageshack....6/dsc03824n.jpg a w schemacie mego gaźnika go nie ma. Nie wiem czy wywalić go czy nie. Na pewno potrzebuję tej części numer 11, może ktoś ma odsprzedać? Sama membrana (nr 12) jest dobra tylko jak ją sciągnąć jak ona sią tam trzyma?
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
: gaźnik problem
:
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Membrana powinna być luźna. Na niczym się nie trzyma. Może ktoś na tyle mocno przykręcił kopułkę, że guma przykleiła się do korpusu. Spróbuj delikatnie ją zdjąć.
Do zakupu części załóż temat w odpowiednim dziale.
Do zakupu części załóż temat w odpowiednim dziale.
Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.