Regulacja jasnosci wyswietlacza biegow
Odpowiedz do tematu

: Regulacja jasności wyświetlacza biegów
Od razu zaznaczam, że jestem zielony z elektryki, chociaż z samodzielnym montażem wyświetlacza sobie poradziłem. Jest opcja przyciemnić wyświetlacz ? Podpiąć coś do przewodu od zasilania albo jakoś inaczej ? W nocy trochę za mocno daje mi po oczach.

wyświetlacz biegów zakupiłem tutaj http://www.forum.gs500.pl...er=asc&start=30

Ostatnio zmieniony przez yaszczi Sro 20 Lut, 2013, w całości zmieniany 2 razy
:
yaszczi napisał/a:
Od razu zaznaczam, że jestem zielony z elektryki, chociaż z samodzielnym montażem wyświetlacza sobie poradziłem. Zadam to pytanie tutaj, może kogoś też zainteresuje. matix19 jest opcja przyciemnić wyświetlacz ? Podpiąć coś do przewodu od zasilania albo jakoś inaczej ? W nocy trochę za mocno daje mi po oczach.


Istnieje taka opcja, ba nawet możesz sobie zrobić ściemniacz na potencjometrze i wtedy w zależności od pory dnia przyciemnisz sobie lub rozjaśnisz ;)

Kiedyś: Komar 3, Simson S53 Enduro, Suzuki GS 500 E, CB 500 stunt
Obecnie: Jawa 250 353, , Hyosung RX z silnikiem ETZ250, Kawa Z750, Honda XR 400
blueboys16
[Usunięty]
:
lencol a ten potencjometr to na kablu + zamontować? i może wiesz mniej wiecej jaki potencjometr zastosowac?

:
ktoś potrafi dobrać odpowiedni ściemniacz na potencjometrze do tego wyświetlacza?

:
yaszczi - a jak wygląda moc świecenia tego wyświetlacza na różnych biegach?

Czy na 1. świeci jaśniej niż na 0?

Możesz dorzucić ciemniejszy filtr na sam wyświetlacz żeby stłamsić trochę jasność.

:
Świeci cały czas z taką samą mocą. http://www.youtube.com/watch?v=qY1Yq03M52U
Właśnie zaciekawił mnie motyw z regulacją świecenia i chciałbym to zamontować.

:
Można ew. domontować mrugającą kontrolkę albo napis "wrzuć bieg" jak będzie na luzie. Ludzka sprawa zapomnieć.

:
Można kombinować tak. Ale to wyższa szkoła jazdy ;)

Kiedyś: Komar 3, Simson S53 Enduro, Suzuki GS 500 E, CB 500 stunt