Odpowiedz do tematu
: Jaki wymiar sakw wybrać?
Witam. Jest zima, po świętach będzie parę dni wolnego, więc można się powooooli brać za przygotowania motorku do nowego sezonu. Na wiosnę będę chciał pojeździć w dłuższe trasy, więc trzeba pomyśleć o zakupie jakichś sakw. I tu moje pytanie. Nie chodzi już o firmę itp, ale o to, jakie wymiary wybrać, aby sakwy były jak najbardziej pojemne, ale nie przeszkadzały w jeździe pasażerowi i nie kolidowały z tłumnikiem?
Karol
:
Popatrz sobie co jest dostępne na rynku, na fotki gsów na forum i jakich sakw używają, a potem dokonaj wyboru Duże pojemnościowo sakwy są podobne z każdej firmy, także kwestia ewentualnych mocowań i designu...
pozdro
pozdro
Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
==\/==
Podróż dookoła świata
Podróż dookoła świata
:
No to żeś pomógł....
Kiedyś potrzebowałem na gwałt przed wyjazdem i kupiłem jedne z tańszych wtedy za ok 200 zł:
http://www.4ride.pl/index...44-19-28cm.html
Kilka porządnych wypadów przeżyły i oprócz pokrowców nieprzemakalnych które podarły się przy pierwszej jeździe nic się nie przetarło i nie popruło. Są tez odpowiedniki Oxforda, kilka osób tu ma. Łatwe do zamontowania, dość pojemne nie żałuje pieniędzy, 1 osoba się spokojnie spakuje + coś na siedzenie pasażera i możesz jechać w świat Maja zmieniana pojemność na zamek błyskawiczny i nie wadzą o tłumik ja się nie zamontuje ich odwrotnie
Design do indywidualny case każdej person.
Piotras_5 napisał/a: |
Popatrz sobie co jest dostępne na rynku, na fotki gsów na forum i jakich sakw używają, a potem dokonaj wyboru
|
No to żeś pomógł....
Kiedyś potrzebowałem na gwałt przed wyjazdem i kupiłem jedne z tańszych wtedy za ok 200 zł:
http://www.4ride.pl/index...44-19-28cm.html
Kilka porządnych wypadów przeżyły i oprócz pokrowców nieprzemakalnych które podarły się przy pierwszej jeździe nic się nie przetarło i nie popruło. Są tez odpowiedniki Oxforda, kilka osób tu ma. Łatwe do zamontowania, dość pojemne nie żałuje pieniędzy, 1 osoba się spokojnie spakuje + coś na siedzenie pasażera i możesz jechać w świat Maja zmieniana pojemność na zamek błyskawiczny i nie wadzą o tłumik ja się nie zamontuje ich odwrotnie
Piotras_5 napisał/a: |
także kwestia ewentualnych mocowań i designu...
|
Design do indywidualny case każdej person.
:
Właśnie chodzi mi o to, że będę jeździł z pasażerem i nie wiem jakie maksymalnie duże sakwy/kufry można dobrać do GS'a, aby pasażerowi nie wadziły o nogi.
Karol
:
Pod tym wzgledem wydaje mi się że każde dadzą rade. Jedyny problem jaki moze sie pojawic to zaslanianie kierunkow tylnich przez sakwy - gdyz te musza byc maksymalnie przesuniete do tylu zeby pasazer mial miejsce na nogi.
Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
:
Jeździłem z sakwami i pasażerem i nic nie robiłem z kierunkami, ciekawa teoria
Machu, bo wszystkie sakwy są podobne? To co tu rozkminiać...
Machu, bo wszystkie sakwy są podobne? To co tu rozkminiać...
Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
==\/==
Podróż dookoła świata
Podróż dookoła świata
:
z pasażerka można sobie poradzić tak
i wtedy wejdzie jeszcze rolka na siedzenie
i wtedy wejdzie jeszcze rolka na siedzenie
wykonuje przeróbki motocykli.
Możliwość wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd
virtutii spawarotti Kuraś
Możliwość wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd
virtutii spawarotti Kuraś
:
Aaa to po to są crash pady.. Żeby pasażerka miała gdzie nogi oprzeć..
(większe zdjęcie dla ciekawskich)
(większe zdjęcie dla ciekawskich)
Simson S51 '85 Suzuki GS 500E '97 Yamaha FZ6 S2 '08
:
a ty myslaleś że one przed szlifem chronią?
wykonuje przeróbki motocykli.
Możliwość wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd
virtutii spawarotti Kuraś
Możliwość wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd
virtutii spawarotti Kuraś
:
Raczej pomagają bo jest gdzie nogi oprzeć w trakcie szlifu
Kuraś napisał/a: |
a ty myslaleś że one przed szlifem chronią? |
Raczej pomagają bo jest gdzie nogi oprzeć w trakcie szlifu
:
jak bedziesz taka panienkę" szlifował" to chyba nie będziesz myślał gdzie nogi położyć oj cyganie
wykonuje przeróbki motocykli.
Możliwość wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd
virtutii spawarotti Kuraś
Możliwość wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd
virtutii spawarotti Kuraś
:
Nie rozumiesz.. czego to my motocykliści nie robimy dla naszych kobiet, dziurawimy motory żeby przykręcić z boku rurki żeby miałby gdzie nogi położyć w razie szlifa
Kuraś napisał/a: |
jak bedziesz taka panienkę" szlifował" to chyba nie będziesz myślał gdzie nogi położyć oj cyganie |
Nie rozumiesz.. czego to my motocykliści nie robimy dla naszych kobiet, dziurawimy motory żeby przykręcić z boku rurki żeby miałby gdzie nogi położyć w razie szlifa
:
Ową teorie obrazuje to zdjęcie: http://img444.imageshack..../iphone009s.jpg
Piotras_5 napisał/a: |
Jeździłem z sakwami i pasażerem i nic nie robiłem z kierunkami, ciekawa teoria |
Ową teorie obrazuje to zdjęcie: http://img444.imageshack..../iphone009s.jpg
Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
:
Machu, doskonale rozumiem ale widzisz, że koledzy wolą o sakwach gadać
wykonuje przeróbki motocykli.
Możliwość wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd
virtutii spawarotti Kuraś
Możliwość wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd
virtutii spawarotti Kuraś
:
Odpowiedz do tematu
No to pomogliście koledze , , a tak na marginesie to polecam sakwy OXFORD dostępne na allegro , sam takie zamówiłem http://moto.allegro.pl/sk...3078108342.html http://moto.allegro.pl/to...3078097523.html
pawulo40