Suzuki GS 500E '97 by Exodus
Odpowiedz do tematu

:
misiorek napisał/a:
duży plus za smarowanie łańcucha olejem przekładniowym:)

:ok:

Piękny GS.

:
Już niedługo pełna relacja ze zmian jakie zaszły u GSa.. Tymczasem na smak trochę połysku.. :)


Jak na pierwsze w życiu polerowanie chyba się udało.. :)

:
Wstyd i hańba.. Napisał w lipcu, że będzie info o dalszym etapie polerki i nic.. Żenada..

Tak, przyznaję się.. Wybitnie zaniedbałem temat i postaram się to teraz naprawić.. Postanowiłem kopnąć się w tę część ciała, która ogrzewa mi kanapę w czasie jazdy i podsumować zmiany jakie zaszły u GSa w zeszłym roku.. Natchnęła mnie do tego wczorajsza, pierwsza jazda.. Co prawda do mechanika na remont silnika.. ale o tym później..

Działo się dużo.. I estetycznie i praktycznie..

Wszystko po kolei (takiej co sobie przypomnę i wypatrzę na zdjęciach)..
Najbardziej widoczna, zwłaszcza z bliska albo na większym zdjęciu różnica to nowy lakier.. Na całym motocyklu.. Oryginalna barwa Candy Antares Red.. Stary był poobijany i miał masę odprysków..
Oprócz obowiązkowych kwestii eksploatacyjnych są nowe opony (Maxxis Promaxx) i zmienione tarcze hamulcowe.. Kupione używane, ale w dobrym stanie i z zapasem grubości.. No i rzecz jasna nowe klocki do tego..
Jest stalowy oplot na przód.. Wcześniej dociskanie klamki do manetki dopiero dawało efekt hamowania, nawet po odpowietrzaniu..
gmole.. Kupione gotowe i zamontowane na zrobionych z pręta gwintowanego (wyżej klasy twardości) szpilkach..
Doszedł kufer, zawsze się przydaje.. Kufer dostał oświetlenie (pozycyjne, stop i kierunki), jak będzie okazja to fotka się tutaj pojawi..
Zmienione są tarcze zegarów i ich podświetlenie.. Były tam jakieś noname tarcze i niebieskie LEDy.. Teraz to troszkę lepiej wygląda..
Szybko pojawiły się też brakujące ciężarki.. Co prawda nie są to oryginały, ale nie są to też ozdobne końcówki kierownicy.. Ważą tyle ile powinny..
Jest zapowiadana w poście wyżej polerka.. Wygląd poprawiły sobie sety i klamki.. Jak na pierwszy raz nawet wyszła, ale będzie poprawiana w wolnej chwili..
Pierdółki typu nowe manetki (stare przetarte), tankpad, żarówka Tungsram Megalight Ultra..
Chyba tyle.. :P

A teraz powód wycieczki do mechanika.. Otóż GSowi posmakował Motul.. I postanowił spożywać go w ilościach ponad 1l na dystansie 1000km.. Dzięki temu zakwalifikował się do leczenia i został odprowadzony do Pana Doktora.. Oprócz tego kompresja zapomniała, że powinna mieć wartość dwucyfrową już dawno temu i zaprzyjaźniła się z bałwankiem.. Wynosiła około 8 atm.. Więc i doszło wysokie spalanie, nawet przy spokojnej jeździe.. Do tego jeszcze dzwoniący łańcuszek rozrządu.. Czekam na wezwanie rodziny (pacz: mnie) na oddział do chorego celem wyceny operacji..

Więcej grzechów nie pamiętam.. a jako pokutę wrzucam najaktualniejsze zdjęcie.. :)


:
u Ciebie taka ładna pogoda już ? :P
super GS wygląda :padam: i masz super kufer! :hyhy:

:
porób więcej zdjęć z tym kuferkiem bo lada tydzień i ja będę taki u siebie montował i ciekawi mnie jak to będzie wyglądać :)

:
yaszczi, niestety zdjęcie z zeszłego sezonu.. Chociaż dzisiaj była szansa coś podobnego zrobić.. Niestety tak jak pisałem moto się naprawia aktualnie więc tak pięknie nie wygląda.. :P
Nie ukrywam, że kufer który masz przy swoim Faryzeuszu również mi się podoba.. :)

Semy, to montuj bo warto.. Poniżej fotka trochę bardziej od tyłu, z akcji zdobywania końca świata.. :)


:
a masz do niego może zainstalowany zestaw oświetlenia stopów?

:
Oświetlenie jest, nie oryginalne by GIVI ale homemade by Exodus :)
Jak tylko wróci do mnie to postaram się zrobić fotki albo filmik i wrzucić.. Tak jak pisałem wyżej jest stop, pozycyjne i kierunki.. Zrobione na paskach LEDowych i wrzucone pod plastiki.. :)

:
tak też właśnie za sobie planuje zainstalować.
A ta instalacja wymagała jakichś dodatkowych zabaw w elektryce? Bo wydaje mi się że diody led mają na tyle mały opór że w przypadku kierunków nie powinien być problem że mrygają jak oszalałe. Chętnie zobaczę te zdjęcia.

:
A więc tak.. Oświetlenie jest podłączone do instalacji znajdującej się pod kanapą.. Kierunki idą bezpośrednio, do pozycyjnych/stopu trzeba po drodze dorzucić diody (zgodnie z np. tym schematem).. Wszystko działa tak jak natura chciała.. :)
Miałem problem z dostaniem mocnych żółtych LEDów, dlatego też kierunki troszkę marniej świecą.. Za to na czerwone nie mogę narzekać.. :)
Udało mi się znaleźć kilka fotek z instalacji, które zamieszczam poniżej..








:
a jak rozwiązałeś połączenie między płytą a kufrem?
no i jak kabelki lecą w samym kuferku, bo chyba nie trzymasz ich tak na zewnątrz :hyhy:

:
Semy, u siebie tak mam to rozwiazane http://www.forum.gs500.pl...p=165407#165407

:
Semy, jako informatyk czułem się zobowiązany włożyć coś od siebie do projektu więc zastosowałem złącze MOLEX (zasilanie starych dysków twardych).. Kabelki łączę pod kufrem i chowam w jedną z trzech dziur w płycie (Kappa).. Do motocykla kabel idzie wnętrzem rurki stelaża..
A w kufrze kabel od przodu pokrywy idzie dookoła aż do zawiasów, tam sobie idzie na dół i w środku dna wychodzi na zewnątrz (to miejsce akurat pasuje do jednej z dziur w płycie).. Nie da się schować kabla w środku kufra, ale to nie przeszkadza zupełnie w jego eksploatacji.. :)

:
Będę musiał w takim razie u siebie przemyśleć kabelkologie, bo rozwiązanie yaszcza bardziej mi się podoba, ale nie mam tej wewnętrznej podkładki na spód więc wtyczka i wszystko będzie bezpośrednio narażone na zgniatanie i stukanie. Ale jest już jakiś koncept.
No i wiadomo - widok piękny - aż się chce jeździć w nocy ;)

matwierch
[Usunięty]
:
Oooo jej.... Zacnie się prezentuje niech służy. A modernizacje niczego sobie ;))

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.