WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
New Skyliner
Autor Wiadomość
Bonzo
[Usunięty]

Wysłany: Nie 25 Lis, 2012   

Co do kapania spod pokrywy, to wymiana na nową wiele nie pomoże. W książkach serwisowych piszą, żeby te uszczelki smarować delikatnie silikonem przed złożeniem. Jak Ci cieknie spod śrub, to proponuje podjechać do sklepu z uszczelnieniami hydraulicznymi i kupić komplecik nowych oringów.
 
 
GSadmirer 


Model GSa: GS 500F
Wiek: 38
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 756
Skąd: Poznań
Wysłany: Nie 25 Lis, 2012   

ale ja nie zamierzam wymieniać pokrywy/kapy od gaźników, jak już to uszczelkę ;) jak się filtr oleju wkłada to też zalecają przejechać uszczelkę lekko smarem, ale nie jestem pewien czy silikonem.
"sklepu z uszczelnieniami hydraulicznymi " - haha dzień dobry poproszę 2x uszczelniacze, nie mam pojecia gdzie takie cuś jest w Poznaniu, ale śruby raczej nie są temu winne, bo guma z uszczelki jest nieco osłabiona i się właśnie trochę podpiera :]
_________________
Nie jeźdź szybciej niż myślisz
 
 
 
Machu 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 104
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 1749
Skąd: ten pomysł?
Wysłany: Nie 25 Lis, 2012   

GSadmirer napisał/a:
jak się filtr oleju wkłada to też zalecają przejechać uszczelkę lekko smarem, ale nie jestem pewien czy silikonem.


Na warsztatach w technikum gumę od filtra oleju kazali 'przejechać' paluszkiem zamoczonym właśnie w spuszczonym oleju.
 
 
Bonzo
[Usunięty]

Wysłany: Nie 25 Lis, 2012   

Rozchodzi mi się o uszczelkę, nie o pokrywę. Nie doprecyzowałem jak widzę.

Widzę wielki problem odkręcić śrubę od pokrywy, wyjąć i zmierzyć oring, a potem pojechać do sklepu i kupić sobie 100sztuk na zapas ( za 2zł). Cóż, chciałem tylko pomóc.
 
 
GSadmirer 


Model GSa: GS 500F
Wiek: 38
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 756
Skąd: Poznań
Wysłany: Nie 25 Lis, 2012   

Bonzo thx za Twoje 3 groszę, ale widzisz jeśli chodzi o mechanikę jestem totalnym laikiem, nie wiedziałem np, że pod tą nakrętką po lewej jest jakiś oring


Szejku jeśli chodzi o te "pocenie się" na samym dole pod silnikiem, to miałeś rację to był jakiś syf, wyczysciłem wszystko benzyną ekstrakcyjną, przejechałem się parę razy, nic nie kapie nic nie cieknie, dolałem jeszcze do tego równego full i jest gitarka :]

właśnie wrócilem od Zuzy, wypucowana oprócz plastików.
Z klamkami był bajer bo po autosol co rusz mi śniedziały, ale po 10 razie chusteczka była w końcu czysta hehe
tłumik jest lustro :D co prawda lepsze byłyby pady polerskie nałożone na wiertarkę lub szlifierkę kątową, a tak ręczna robota :P , ale jestem zadowolony i Zuza chyba też :zawstydzony:

_________________
Nie jeźdź szybciej niż myślisz
 
 
 
Szejku
[Usunięty]

Wysłany: Nie 25 Lis, 2012   

Machu dobrze gada ! Polać mu !

Przy każdej wymianie oleju i przed założeniem uszczelki która ma kontakt z olejem silnikowym należy ową uszczelkę albo posmarować kapką oleju który został spuszczony albo zapodać trochę smaru mineralnego samochodowego (taka duża tubka wypełniona olejem o konsystencji ciepłej margaryny). Wtedy mamy pewność ,iż owej uszczelki nie wypchnie nam ciśnienie i będzie prawidłowo leżeć na swoim miejscu.

Co do oringów, fakt są na śrubach od pokrywki zaworowej ale u siebie ich nie uświadczyłem podczas wymiany uszczelki i nawet ich nie zakładałem a raczej trudno o wyciek przez śrubę także wątpię żeby to było powodem zabrudzenia.

GSadmirer, Co do miejsca które wyczyściłeś ... Samo czyszczenie i tak nic nie da. Po przejechaniu 50-100 km znowu pojawi się to samo tyle ,że ze względu ,iż posiadasz owiewki nie będzie to tak bardzo zakurzone i zalepione jak to było u mnie. A tamtą drogą olej najszybciej ucieka ze względu na rozbryzgowe ułożenie kanalików olejowych więc jednak wolał bym ściągnąć bak i samą pokrywkę i to podkleić silikonem temperaturowym.
 
 
GSadmirer 


Model GSa: GS 500F
Wiek: 38
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 756
Skąd: Poznań
Wysłany: Nie 25 Lis, 2012   

no ja własnie dostałem trochę takiego smaru od zaprzyjaznionego mechanika samochodowego w Boschu

ale Szejku jak to zdjąc bak? mi chodzi o to miejsce pod prawym deklem impulsatora/alternatora (zawsze mi się myli :P )
_________________
Nie jeźdź szybciej niż myślisz
 
 
 
Szejku
[Usunięty]

Wysłany: Pon 26 Lis, 2012   

Myślałem o tym zdjęciu na którym jest zaznaczony tym pistacjowym kolorem ten cały syf. Pod prawym deklem mamy impulsator więc raczej tam olej spod korka mógł się znaleźć ale na to nie ma zasady.
 
 
GSadmirer 


Model GSa: GS 500F
Wiek: 38
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 756
Skąd: Poznań
Wysłany: Czw 29 Lis, 2012   

z tym "poceniem się" to chodzilo mi o to zdjęcie

i jak pisałem wyzej po wyczyszczeniu benzyną ekstr. do tey pory odpukać nic się tam nie zbiera.
a pokrywę gaźnikow i uszczelkę sobie zostawie na długie zimowe wieczory ;) ewentulanie tak jak mowisz podklecić silikonem, ale nie lubię pół-środków :)
_________________
Nie jeźdź szybciej niż myślisz
 
 
 
Szejku
[Usunięty]

Wysłany: Czw 29 Lis, 2012   

Gaźniki nie mają pokrywy ... :hyhy: .
 
 
GSadmirer 


Model GSa: GS 500F
Wiek: 38
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 756
Skąd: Poznań
Wysłany: Czw 29 Lis, 2012   

kapa wybacz :padam: pistacjowy królu :D
_________________
Nie jeźdź szybciej niż myślisz
 
 
 
danny 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 798
Skąd: Poznań / Choszczno
Wysłany: Czw 29 Lis, 2012   

GSadmirer napisał/a:
pistacjowy królu

AAAAAAAAAAAAAhahahahah :D
_________________
Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
 
 
Szejku
[Usunięty]

Wysłany: Czw 29 Lis, 2012   

Bardziej chodziło mi o to ,że gaźniki mają pokrywki przepustnicy (na pewno źle mówię ;D ) a twoim problemem jest uszczelka pokrywy kapy zaworowej :P .

Pistacjowy :wstyd: ? W sumie dobrze ,że nie rushoffy .. :P
 
 
GSadmirer 


Model GSa: GS 500F
Wiek: 38
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 756
Skąd: Poznań
Wysłany: Sob 27 Kwi, 2013   

Kolektory dostały nowy kolorek, szprej Motip czarny mat do 800c :) :)


roboty trochę z tym było, śruby chyba nigdy nie odkręcane, przesmarowane pastą miedzianą na przyszłość. Męczyłem się strasznie z jedną uszczelką, lewa zeszła prawie odrazu i nowa założona, natomiast prawy strona nie poddawała się mniejszym ani większym środkom perswazji, więc skupiłem się na malowaniu


rury strasznie brudne zardzewiałe, co rusz zmieniałem papier, myłem, nigdy chyba nie robione, od prawie 10 lat. Kolor błotnisto-bagnisty zamienił się w koncu w siną stal. Odtłuszczone, kilka warstw motipa i fajnie wyglądają :cwaniak:


w miedzy czasie, duży płaski wkrętak i próba przecięcia metalowej uszczelki, po chwili zrobiło się trochę miejsca z tyłu, ciach w słaby pkt i i i udało się odciągnać... poczułem się jakbym coś wygrał :D


wygrzane, znaki dymne poszły, niech służy
_________________
Nie jeźdź szybciej niż myślisz
 
 
 
garfield 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 49
Dołączyła: 02 Mar 2010
Posty: 210
Skąd: Poznań, Plewiska
Wysłany: Sob 27 Kwi, 2013   

Ja po pierwszym sezonie zabrałam się za wyczyszczenie kolektorów, jako że pracuję we firmie, która ma 2 warsztaty to chłoapaki dali mi odpowiedni sprzęt, ładnie poprosiłam, a kiedy ubrudziłam się na maksa na twarzy od rdzy i syfu z wydechów to powiedzili, ze mamy piaskarkę i po co ja sie tak męczę. Wkurzyłam się, ale pewnie mieli ze mnie ubaw. Kolektory potem wyglądały bosko.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.