Chromowanie tanio i dobrze - GDZIE?
Odpowiedz do tematu

: Chromowanie tanio i dobrze - GDZIE?
Właściwie to nie wiedziałem za bardzo gdzie założyć ten temat, więc jeśli coś jest nie tak to proszę moderatora o przeniesienie :P .

Zabieram się do renowacji Jawy 353, która kurzy się w piwnicy od 20 lat i mam kilka chromowanych elementów do odświeżenia. Ponieważ w mojej okolicy nie znalazłem takiego zakładu to zwracam się do Was z prośbą o namiary na kogoś, kto może to zrobić dobrze i najlepiej tanio :P .

Dodam fotkę, na której widać elementy do chromowania (felgi, kierownica, bak, wydechy, teleskopy i inne drobiazgi jak uchwyty, dźwignia od biegów i hamulca, itd.):
https://picasaweb.google.com/600325657kempes/Jawa?authkey=Gv1sRgCPmig_iN_Y3_tgE#5796526590041947618

Z góry dzięki za pomoc :) .

Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
kempes uderz do uzytkownika McGyver z forum

jego gs500 wygral jedna z edycji moto miesiaca. sam na zywo ogladalem elementy chromowane ktore robil - wygladaly elegancko

http://na2oo.blogspot.com/
sózócki kocurrr
:
:wstyd: Zapomniałem... A jeszcze na zlocie o tym z nim rozmawiałem :) .

Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
Mam identyczną jawę (no prawie - amperomierz na baku) i te same elementy u mnie wymagają renowacji. Wgniecenie na tłumiku w kształcie łódki jest od kopki - pewnie masz krzywą. Wyprostuj ją, bo Ci nowy tłumik zniszczy.

Pokryw silnika nie chromuj bo to amelinium - wystarczy tylko dobrze spolerować ;)

Chodzi u Ciebie ładowanie? Przemagnesowywałeś prądnice czy zostawiłeś + na ramie?
Jak już kogos znajdziesz co pochromuje te elementy to prosiłbym cennik ile wyszło :P pozdro

Kiedyś: Komar 3, Simson S53 Enduro, Suzuki GS 500 E, CB 500 stunt
Obecnie: Jawa 250 353, , Hyosung RX z silnikiem ETZ250, Kawa Z750, Honda XR 400
:
1) Lencol, czyli masz starszą wersję 353/03 ;) .
2) O chromowaniu pokryw silnika nigdzie nie pisałem...
3) Silnik nie jest na chodzi. Nawet nie próbowałem go odpalać po tylu latach stania, ale instalacja elektryczna jest w marnym stanie. Chyba będę chciał zrobić ją od nowa.
4) Jak skończę ją w całości to na pewno pokażę ją na forum :) .

Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
skoro zabierasz się do renowacji to pewnie znasz ten sklep a jeśli nie to znajdziesz tam wiele części: http://skuterdebica.hg.pl/
ja jeśli na miejscu nie znajdę części do swoich 2 zabytków to kupuję właśnie w tym sklepie.

Powyższy post przedstawia pogląd użytkownika w danej chwili i nie może byś wykorzystany przeciwko niemu w innym terminie oraz w innej sprawie.
:
Dzięki ziomek4000. Znam ten sklep i jeszcze kilka innych specjalizujących się w Jawach. Generalnie wszystko chcę zrobić sam, więc takie tematy mam już wybadane ;) . Tylko chromowanie muszę komuś zlecić.

Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
Moja jaweczka jest z roku 1959 :P
Po zdjęciach mogę powiedzieć, że u mnie jest troszkę więcej rudy niestety :/

Co do silniczka to w tym roku udało mi się go odpalić, ale niestety ładowanie nie żyje i na razie nie potrafię reanimować prądnicy ;( W tych jawach podoba mi się półsprzęgło - coś o czym zapomnieli konstruktorzy w teraźniejszych motocyklach ;P ;)

Kiedyś: Komar 3, Simson S53 Enduro, Suzuki GS 500 E, CB 500 stunt
Obecnie: Jawa 250 353, , Hyosung RX z silnikiem ETZ250, Kawa Z750, Honda XR 400
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.