Co po GS ? Co na drugie moto ?
Odpowiedz do tematu

:
Levciu z innej paki, dołączyłeś 20 marca 2013, a Ty w ogóle na GSie jeździłeś? :P

Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
:
Hunter napisał/a:
Levciu z innej paki, dołączyłeś 20 marca 2013, a Ty w ogóle na GSie jeździłeś? :P


Troche pojezdził >klik< :wstyd: :P

:
Na GS’ce pojeździłem i najpewniej jeszcze w tym sezonie na niej nawinę trochę kilometrów. Muszę jednak przyznać, że przez to pożyczanie innych motocykli nie nawinąłem na niej zbyt wielu kilometrów w tamtym sezonie :P

Wracając do tematu. Właśnie wróciłem od kolegi, który użyczył mi na chwilę swojego Fazera 1000. Pojeździłem trochę po osiedlu i trochę się przeraziłem jego mocą. Nie wiem czy po zimie zapomniałem jak się jeździ czy po prostu jest dla mnie za mocny. Jak w przyszły weekend dopisze pogoda to sprawdzę go za miastem, może uda się go od razu porównać do Bandita ;)

Komar 3 => okres chiński (2 skutery) => BMW F650 => Suzuki GS 500E
:
Jak z GSa 48 koni chcesz się przesiąść na lytra, który ma 100 kuc (bandit), a fazer jeszcze więcej to oczywiste, że będzie urywał łapy. Ja mam B6, śmigam z pasażerem i bagażami i daje rade. A licz się z tym, że lyter swoje spali też...

Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
Bonzo
[Usunięty]
:
FZS1000 na gaźniku bierze litr wiecęj wachy od GSa. W zeszłym sezonie zrobiłem prawie 1000km z kolegą na fzs1000 i wspólne tankowanie do pełna, wspólne latanie, znowu do pełna i wychodziło niewiele więcej. Co prawda 200km/h to raczej nie przekraczał, ale momentami było bardziej dynamicznie.

miziel
[Usunięty]
:
Tylko, zę jak latałeś z nim... to dla Ciebie to było dynamicznie a na jego możliwości to była rozgrzewka... To tak jakby mówić, zę Gsa pali litr więcej od 125 bo jak jadę z kumplem to jego pali 3.5 a mój 4.5... i dla niego momentami jest ostro ;) a jak każdy wie w praktyce 125 pali średnio max 2-3 a GS jak się go pociśnie nawet 5.5-6....

A skoro pprzy jeździe z tobą spalił litr więcej przy dla niego całkiem eko jeździe to znaczy że spokojnie 2-3 litry więcej bd brał. A lda mnie np i pewnie dla dużej ilosci ludzi też 8l w moto to dużo ;)

Bonzo
[Usunięty]
:
Nie stety nie jest tak jak mówisz. dla mnie w miarę dynamicznie to jest tak że GS już więcej nie może a tamten jest pare setek metrów dalej.

doctype
[Usunięty]
:
Moje serce skłania się ku SVce po lifcie w pełnej obudowie. jest przepiękna.
Gs jest dla mnie trochę za mały i ja (186cm, 95kg) w kurtce z podpinkami i plecakiem wyglądam trochę komicznie imo. Chciałbym na następne moto coś na czym nie wyglądałbym ala:


Myślę też, że może bandit 650 w nejkedzie ( jakoś nie toleruję tych półowiewek) byłby ciekawy albo kawka er-6, gsr(raczej mnie nie stać). Głównie jeżdżę sam, po mieście, dojazdy do pracy/szkoły, ew. jakieś latanie wkoło komina. Raczej nie uwzględniam jakiejś mocnej turystyki.

Możecie mi coś podpowiedzieć na temat tego jak sensownie zabrać się do myślenia o przyszłym moto? Najchętniej w pułapie ok. 10k.

P.S. Plotuś mógłbyś podzielić się odczuciami po przesiadce na bandita? Bo z tego co czytałem to w sumie mam podobne dylematy :)

:
doctype napisał/a:
Moje serce skłania się ku SVce po lifcie w pełnej obudowie. jest przepiękna.


Ja również mam mokro w majtach na jej widok


Tu troszkę inne ujęcie tyłu:

:
tłumiki w motocyklach przyjęły tendencję downsizingu;c oby za parę lat wydech na stałe nie zniknął z życia motocykla...

5*
:
misiorek napisał/a:
downsizingu;c


Że czego przepraszam?? Ja nadal jestem w Polsce? :facepalm:

:
Być może jesteś wyalienowaną jednostką żyjącą w wyimaginowanym świecie :rotfl:

Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'

Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania.
:
Wierz mi, że czasami się tak czuje :P

:
Ja też, nie cierpię zapożyczeń. Ale rozumiem osoby, które posiadają ubogi słownik polszczyzny, a chcą być kul i dżezi to się wymondżają zasłyszanymi słówkami. Nie piję tutaj akurat do tego dałnsanzingu ale ogólnie, przynajmniej media powinny trzymać poziom, ale tv i radio jest w końcu dla debili i idiotów to w sumie po co :D

Odnośnie SV, siedzi się na tym jak na psie, jest trochę większa od GS'a ale większe osoby wyglądają na obu równie śmiesznie, leciutkie to strasznie, chyba nawet lżejsze od GS'a, w pełnych owiewkach wygląda dostojniej bo bez nich jak wychudzona szkapa. Niedawno z daleka widziałem SV i byłem niemal pewien, że to 125.

:
Jak na Monsterze, zresztą chyba SV powstały w odpowiedzi na modną wówczas włoszczyznę w układzie V. Mi jedynie przeszkadza sportowa pozycja w wersji S ale kto zwraca uwagę na takie pierdoły jak wygodna pozycja jak się patrzy na taki tył :hyhy:

Jak dla mnie super motocykl po GS dla nie wysokiej osoby. Zalany 187kg.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.