Co po GS ? Co na drugie moto ? |
Autor |
Wiadomość |
rudolfs
Model GSa: Brak moto
Wiek: 46 Dołączył: 31 Maj 2009 Pochwał: 1 Posty: 49 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Pią 28 Wrz, 2012
|
|
|
Przesiadłem się z GS 500 na SV650 i powiem ci że na początku to była rakieta ale teraz to szału nie ma .A więc spokojnie dasz rade na SV |
_________________ GS 500-->SV650S-->Honda Silver Wing 400 |
|
|
|
|
simin
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36 Dołączył: 27 Mar 2011 Pochwał: 53 Posty: 2016 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 28 Wrz, 2012
|
|
|
Rage napisał/a: | Ja się też powoli zastanawiam nad nowym moto. I myślę nad CBR 600F4 rocznik tak 2002-2005. Głównie na dojazdy do pracy + jakaś tam turystyka krajowa raczej. |
Już znudził Ci się GS? :O Ile km nim zrobiłeś?
Ja jeszcze przynajmniej rok (a pewnie 2-3) spędzę na GS.
Póki co nie udało mi się spełnić planów doszkalania, wypadu na tor itp.
Później będzie coś większego (gabarytowo). Póki co podoba mi się DL, ale do czasu zmiany wiele może się zmienić |
|
|
|
|
rudolfs
Model GSa: Brak moto
Wiek: 46 Dołączył: 31 Maj 2009 Pochwał: 1 Posty: 49 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Pią 28 Wrz, 2012
|
|
|
Na GS śmigałem trzy sezony ,
A zmiana na SV to jakoś tak wyszło miał być Bandit |
_________________ GS 500-->SV650S-->Honda Silver Wing 400 |
|
|
|
|
Piotras_5
Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 10 Sie 2010 Pochwał: 13 Posty: 2355 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Pią 28 Wrz, 2012
|
|
|
No ale wiadomo, że SV ma zacięcie sportowe, a bandit to raczej turystyk Młodsze pokolenie raczej będzie celowało w to pierwsze, chociaż w sumie to nie ma reguły |
_________________ Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01' |
|
|
|
|
Rage
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 20 Maj 2011 Pochwał: 6 Posty: 182 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 28 Wrz, 2012
|
|
|
simin napisał/a: |
Już znudził Ci się GS? :O Ile km nim zrobiłeś?
|
Czy znudził? Trochę tak, nie czuję już tego przyjemnego dreszczyku przy odkręcaniu...
Km to zrobię do końca sezonu min 5K,
Tez niestety nie udało mi się spełnić planów szkoleniowych do końca (zrobiłem sobie szkolenia na kulikowisku), też chce wypaść na tor (lublin w ten weekend zamykają, znaczy się jest ostatnia jazda)...
Ale w sumie to narazie tak myślę, bez większych planów, choć jak by się trafiła okazja (znaczy ktoś rozsądnie chciał by go kupić) to bym sprzedał i szukał już czegoś innego. |
_________________ ... ask me no questions and I tell you no lies ...
|
|
|
|
|
squarek
Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 31 Mar 2011 Pochwał: 13 Posty: 473 Skąd: WGM
|
Wysłany: Pią 28 Wrz, 2012
|
|
|
mocar napisał/a: | a jak jest z mocą w er6? czy jest spora różnica w porównaniu do GS500? Słyszałem że pomimo tych 72km radzi sobie naprawdę nieźle i dorównuje nawet 100 konnym motórom. Ma ktoś jakieś doświadczenia z tym moto? prawda to? |
ER6 ma trochę więcej mocy jak GS, dokładnie 1,5 raza więcej. Przy masie (suchego pojazdu) większej o około 10kg. Moje odczucia jeżeli chodzi o silnik ER6, do 7000 obrotów moc jest oddawana płynnie, powyżej jest zauważalna różnica, oczywiście na plus. Silnik np na 5 biegu ciągnie nawet poniżej 3000 obrotów. Wiadomo, nie jest to zdrowe, w każdym razie nie ma szarpania jak w innych typach silników. Odnośnie zasilania, wtrysk i odpowiednia jazda może spowodować zużycie paliwa poniżej 4 litrów na 100km. Co prawda w mieście nie udało mi się osiągnąć takiego wyniku, ale już na niemieckiej autostradzie było 3,60l Jeżeli chodzi o prędkość maksymalną to z kufrem centralnym na liczniku było 210km/h, podejrzewam że bez niego i maksymalnym schowaniu się za owiewkę licznik doszedłby do końca (220). |
_________________ SÓZÓCKI GS500 ---> KAWAŁSRAKI ER6F ---> SÓZÓCKI FX650 FREEWIND ---> MOTÓRYNKA YBR250
|
|
|
|
|
mocar [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 29 Wrz, 2012
|
|
|
Jak narazie mój faworyt na drugie moto. Jakieś wady?
Tak na marginesie, czy ten temat nie powinien się znajdować w innym dziale? Bo wydaję mi się że raczej pasuje do "Off Topic - tematy motocyklowe" niż "Ogólnie o Gs 500" |
|
|
|
|
squarek
Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 31 Mar 2011 Pochwał: 13 Posty: 473 Skąd: WGM
|
Wysłany: Sob 29 Wrz, 2012
|
|
|
ER6F nie jest najwygodniejszy w dalekie trasy. Kanapę ma w miarę wysoko ale jest wąska. Kanapa pasażera tak samo. Na plus dla pasażera jest to że podnóżki są dosyć nisko. Jest to możliwe dlatego że tłumik jest pod motocyklem.
Minusem może być nieduża ładowność ER6F. Jest to niecałe 200kg.
Minusem może się wydawać mały zbiornik paliwa (w moim - ER6F pierwszej generacji) 15,5l. Ale wystarcza to do przejechania 300km. W trasie udało mi się przejechać nawet 360km.
W porównaniu do GSa większość części jest droższa (ale to chyba normalne). Jednak jest taka ciekawostka, wymieniając olej z filtrem do silnika leje się 1,9l oleju. Czyli bańka 4l starcza na 2 razy. Moto praktycznie nie potrzebuje dolewek oleju. |
_________________ SÓZÓCKI GS500 ---> KAWAŁSRAKI ER6F ---> SÓZÓCKI FX650 FREEWIND ---> MOTÓRYNKA YBR250
|
|
|
|
|
Plotuś [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 30 Wrz, 2012
|
|
|
No to ja się podczepię do tematu.
Planuję zmianę motocykla na przyszły sezon. GS jest fajny, tylko jestem na niego trochę za wysoki. Źle się na nim czuję. 180cm wzrostu i 85kg to za dużo. I czuję że będę miał dylemat na wiosnę. Bandit czy SV. I to jeszcze nie wszystko. Bandit II czy III gen. SV I czy II gen. Tylko S. Jestem w stanie wydać więcej na motocykl tylko nie wiem, czy chcę W SV kręci mnie to sportowe zacięcie, Bandit fajny, bo większy i wygodniejszy. Szukam motocykla uniwersalnego i oba w sumie takie są. Jako że jeżdżę głównie sam i lubię bardziej sportową jazdę bardziej celuję w SV. Jednak myślę że kupię to co będzie w lepszym stanie, w lepszej cenie i w lepszym roczniku. Co do kupna drugiego moto trzeba poznać swoje potrzeby i samemu odpowiedzieć na pytanie, "Czego ja tak naprawdę oczekuję od motocykla?", a później znaleźć coś spełniającego te wymagania. |
|
|
|
|
RedShadow
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 10 Sty 2009 Pochwał: 10 Posty: 1383 Skąd: Wrocław/Opoczno
|
Wysłany: Nie 30 Wrz, 2012
|
|
|
Myślę że gdzie pośrodku między tymi moto jest Fazer i może nad tym się powinieneś zastanowić |
_________________ "– Potrafimy?
– Nie mam pojęcia. Ja na przykład nie potrafię.
– No tak, ale gdybyś potrafił i tak byś się nie przyznał. Ja bym się nie przyznał gdybym potrafił.
– A potrafisz?
– Nie
– Aha! " |
|
|
|
|
Grzechu16
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 12 Posty: 2051 Skąd: Czechowice-Dz/Kraków
|
Wysłany: Nie 30 Wrz, 2012
|
|
|
Mam podobny wzrost i polecam jako taki dosyć uniwersalny motocykl "tanderkata". Chociaż nie wszystkim się podoba wizualnie |
|
|
|
|
Plotuś [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 30 Wrz, 2012
|
|
|
Fazer owszem, ale po 2003r., a wtedy już trzeba za niego więcej dać. Za tą samą cenę wolałbym jednak SV. Thundercat spoko |
|
|
|
|
danny
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2011 Pochwał: 6 Posty: 798 Skąd: Poznań / Choszczno
|
Wysłany: Nie 30 Wrz, 2012
|
|
|
Ale te po 2003 sa brzydkie jak noc |
_________________ Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal) |
|
|
|
|
Turos [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 30 Wrz, 2012
|
|
|
danny napisał/a: | Ale te po 2003 sa brzydkie jak noc |
Kwestia gustu, a o gustach tutaj nie dyskutujemy |
|
|
|
|
Plotuś [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 30 Wrz, 2012
|
|
|
SV po 2003 bardzo mi się podoba, ale jak to napisał kolega wyżej, to są gusta. W kocie strasznie odpycha mnie problem z awarią drugiego biegu |
|
|
|
|
|